Fatsoenlijke vent zoeken dan. Als je je zo voelt is er in beginsel iets grondig mis met je relatie.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als moeder van je kind en man voel je je ook niet op en top vrouw hoor.
Waarom hielden mannen dan ontieglijk lang een verbod op abortus in stand?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:08 schreef Elan het volgende:
Gelukkig begint het besef nu bij jullie ook een beetje in te dalen dat kinderen overbodig zijn en je alleen maar beperken in je vrijheid.
Wij mannen roepen dat al eeuwen
Misschien moet je wat minder anderen proberen op te voeden naar jouw ideaalbeeld. Vrouwen zeiken gewoon veel, omdat het vrijwel altijd op hun manier moet. Mannen geven over het algemeen minder om dat soort geneuzel.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als moeder van je kind en man voel je je ook niet op en top vrouw hoor.
Omdat kinderen noodzakelijk zijn om een culturele uitoeing te voorkomen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom hielden mannen dan ontieglijk lang een verbod op abortus in stand?
Omdat dat in De Bijbel stond. Vrouwen dachten er niet anders over in het algemeen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom hielden mannen dan ontieglijk lang een verbod op abortus in stand?
53 jaar hier, en ik ben nog steeds blij als ik haar zie. Als ze lacht gaat de hemel open, dus ik maak vaak (slechte) grappen. Als ze pijn heeft (dat krijg je, met de jaren) doe ik iets wat misschien helpt.quote:
Eens.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens in het midden ligt, zoals zoveel
Mijn man en ik zijn nu 20 jaar samen. We hebben samen heel veel dingen meegemaakt en gedaan. Dat geeft een mate van intimiteit die ik alleen met hem kan hebben, denk ik. En na zoveel jaar (en hopelijk nog een flink aantal jaren meer) denk ik niet dat ik diezelfde mate van intimiteit nog met een ander zal hebben. Maar een bepaalde mate van intimiteit kan best met andere mensen, zowel vriendinnen als een nieuwe (lat)partner ofzo.
Je hoeft met een nieuwe man ook niet per se gaan samenwonen. Je kan ook voor een LAT-relatie kiezen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:21 schreef capricia het volgende:
Eens.
Weet je wat het ook is, met een nieuwe man om mee samen te wonen, komen ook weer nieuwe aanpassingen en eigenaardigheden die iemand heeft.
Ik denk niet dat ik daar nog veel zin in ga hebben.
Ontzettend cliché maar dit is waar het leven om draait.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
53 jaar hier, en ik ben nog steeds blij als ik haar zie. Als ze lacht gaat de hemel open, dus ik maak vaak (slechte) grappen. Als ze pijn heeft (dat krijg je, met de jaren) doe ik iets wat misschien helpt.
Ik ben een mazzelaar.
Geef ik mezelf bloot, is het cliché...quote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ontzettend cliché maar dit is waar het leven om draait.
Er is toch niks mooiers man.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Geef ik mezelf bloot, is het cliché...
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gelukkig snurken alleen mannen![]()
Jammer dat er relatief veel mannen zijn die er vandoor gaan als hun vrouw een ernstige ziekte krijgt.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Samen het leven doorlopen met al haar ups en downs kan al intiem zijn, zelfs zonder seks. Dat zullen aseksuele mensen bijvoorbeeld ook zeggen.
Dat je intimiteit kan shoppen bij mensen om je batterij te vullen vind ik lariekoek en het lijkt me vooral een recept om ongelukkig te worden.
Je moet cliché niet noodzakelijk als negatief bezien.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Geef ik mezelf bloot, is het cliché...
Dat is idd een van de zwaarste proeven.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jammer dat er relatief veel mannen zijn die er vandoor gaan als hun vrouw een ernstige ziekte krijgt.
Misschien moet jij niet zoveel aannemen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder anderen proberen op te voeden naar jouw ideaalbeeld. Vrouwen zeiken gewoon veel, omdat het vrijwel altijd op hun manier moet. Mannen geven over het algemeen minder om dat soort geneuzel.
Ik zie niet in hoe dat een reactie is op mijn post, maar het is een teken van een kut karakter als je zoiets doet, al is liefde soms ook loslaten. Maar dan komt het vanuit beide partijen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jammer dat er relatief veel mannen zijn die er vandoor gaan als hun vrouw een ernstige ziekte krijgt.
Die test hebben wij glansrijk doorstaan. Binnen een paar maand van daten kregen we allebei de ene diagnose na de ander. We worden nog net niet als celebrity herkend in het UMCG.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het je relatie niet breekt, wordt ie alleen maar sterker. Mevrouw Perrin kreeg borstkanker, inmiddels gelukkig alweer 6 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die test hebben wij glansrijk doorstaan. Binnen een paar maand van daten kregen we allebei de ene diagnose na de ander. We worden nog net niet als celebrity herkend in het UMCG.
Precies, daarom moeten dat soort groepen ook niet zo serieus genomen worden. De samenleving an sich is afhankelijk van groepen die wel kinderen hebben, daarop zou dan ook de focus moeten liggen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ach. De meeste mannen en vrouwen zijn gelukkiger samen, alleen is maar alleen. Kinderen grootbrengen, samen je huis verbouwen, dat is wel waar het om draait.
Er is nu een trend gaande bij geürbaniseerde hoger opgeleide vrouwen om alleen te leven. Prima. Ook dat lost zich letterlijk vanzelf op.
Hoeft ook geen ramp voor jonge mannen te zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ach. De meeste mannen en vrouwen zijn gelukkiger samen, alleen is maar alleen. Kinderen grootbrengen, samen je huis verbouwen, dat is wel waar het om draait.
Er is nu een trend gaande bij geürbaniseerde hoger opgeleide vrouwen om alleen te leven. Prima. Ook dat lost zich letterlijk vanzelf op.
Ik had er 15 jaar niet echt veel last van. Sterker nog, lekker rustig.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Best een jankpost om de zogenaamde jankkloof ter discussie te stellen.
En het verschil is dat vrouwen die alleen blijven, nog gewoon een sociaal leven opbouwen en ook alleen gewoon een gelukkig leven leiden. In tegenstelling tot mannen, waarvan het merendeel toch wel serieus eenzaam en onaangepast eindigt.
Klop.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies, daarom moeten dat soort groepen ook niet zo serieus genomen worden. De samenleving an sich is afhankelijk van groepen die wel kinderen hebben, daarop zou dan ook de focus moeten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |