Nee, als ik het goed begrepen heb is dat iemand die helpt.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:06 schreef Kottnauer het volgende:
Wauw. Mijn pet af voor de man die de hond in de wurggreep nam. Of was dat de eigenaar?
Ik ben niet goed op de hoogte en bovendien ligt het wat mij betreft veel te ver van onze landsgrenzen om er echt mee bezig te zijn, maar ik had ooit begrepen dat in NYC wel hele strenge wapenwetten gelden en concealed carriage alleen in hoge uitzondering wordt toegestaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Was er niemand in de buurt met een pistool op zak om de hond een kogel door zijn kop te schieten?
In New York City loopt toch iedereen met een pistool op zak?
Misschien dat je ook nog iets met je tong kunt doen?!quote:Op woensdag 24 december 2025 16:53 schreef RotatoR het volgende:
Hij liet pas los toen een van de omstanders dat beest bij z'n ballen greep. Schijnt dat een vinger in z'n aars ook helpt.
quote:Op woensdag 24 december 2025 17:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien dat je ook nog iets met je tong kunt doen?!
quote:De pitbull reageerde op het zwaaiende been van het kind.
quote:Dog shelters: Don't buy puppies. Consider adoption instead.
Also dog shelters: This is "Pissfingers". She's 19 years old and can't live in a home with children, books, or electricity. Pissfingers is nervous around hair, needs 400 acres of land and an orchard of extinct fruit.
Hou toch eens op met fabeltjes verspreiden.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:53 schreef RotatoR het volgende:
Hij liet pas los toen een van de omstanders dat beest bij z'n ballen greep. Schijnt dat een vinger in z'n aars ook helpt.
Het lijkt er op dat dit geen fabeltje is. Als je de beelden bekijkt zie je nadat die hond in een wurg greep gehouden wordt een gast met een helm op zijn hand van achteren tussen de benen van die hond steken. Daarna laat hij los.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hou toch eens op met fabeltjes verspreiden.
Jij zou er bij die hond niet ongeschonden uitkomen denk ik, toetsenbordheldquote:Op woensdag 24 december 2025 16:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Die hond zou er bij mij niet ongeschonden uit komen
binkquote:Op woensdag 24 december 2025 16:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Die hond zou er bij mij niet ongeschonden uit komen
Nee, dit soort honden laat je los door hun luchtweg af te snijden, het is in meest handig om de riem dus onder het strottehoofd omhoog te trekken, je kunt het ook met je handen/vingers te doen. Of wat dachtje dat je zelf rustig werd als iemand je vingers in je reet steektt of je ballen omdraait?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:34 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat dit geen fabeltje is. Als je de beelden bekijkt zie je nadat die hond in een wurg greep gehouden wordt een gast met een helm op zijn hand van achteren tussen de benen van die hond steken. Daarna laat hij los.
Ogen uitdrukken een optie?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, dit soort honden laat je los door hun luchtweg af te snijden, het is in meest handig om de riem dus onder het strottehoofd omhoog te trekken, je kunt het ook met je handen/vingers te doen. Of wat dachtje dat je zelf rustig werd als iemand je vingers in je reet steektt of je ballen omdraait?
Viezerikquote:Op woensdag 24 december 2025 17:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien dat je ook nog iets met je tong kunt doen?!
Nope, ga over zo een hond heen staan, lichaam klemmen tussen je bovenbenen, en dan verwurgen met het liefst ketting om zijn nek, als hond geen ketting om heeft je handen/polsen gebruiken. Er is ook een meer specifieke techiek van verwurgen die je trouwens ook op mensen kunt toepassen maar dat gaat voor nu wat ver.quote:
Zodra hij loslaat gaan de tanden direct in jouw handen/armen die dichtbij zijn. Of denk je dat hij bewusteloos gaat door je wurging ha. Maar hoezo zou dat wel werken en een van z'n ogen uitdrukken niet?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, ga over zo een hond heen staan, lichaam klemmen tussen je bovenbenen, en dan verwurgen met het liefst ketting om zijn nek, als hond geen ketting om heeft je handen/polsen gebruiken. Er is ook een meer specifieke techiek van verwurgen die je trouwens ook op mensen kunt toepassen maar dat gaat voor nu wat ver.
Veel mensen worden hier helemaal zen vanquote:Op woensdag 24 december 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
[..] wat dachtje dat je zelf rustig werd als iemand je vingers in je reet steektt of je ballen omdraait?
Roos, wanneer gaan we eens lekker filmpje kijken en tongzoenen?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Veel mensen worden hier helemaal zen van
Ok vinger in aars expert.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hou toch eens op met fabeltjes verspreiden.
Lekker doen volgende keer, niet gek op kijken als hondje in je gezichtje bijt.quote:
Wat heb je als je twee groene balletjes in je hand hebt?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, dit soort honden laat je los door hun luchtweg af te snijden, het is in meest handig om de riem dus onder het strottehoofd omhoog te trekken, je kunt het ook met je handen/vingers te doen. Of wat dachtje dat je zelf rustig werd als iemand je vingers in je reet steektt of je ballen omdraait?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Pitbullbenadering in progress.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Roos, wanneer gaan we eens lekker filmpje kijken en tongzoenen?
Niet echt.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Was er niemand in de buurt met een pistool op zak om de hond een kogel door zijn kop te schieten?
In New York City loopt toch iedereen met een pistool op zak?
Nee dus, het ligt aan de eigenaren.quote:
Omdat pitbulls vaak een weeffout hebben waardoor ze het instinct missen tot zelfbehoud en blijven aanvallen zelfs als ze dodelijk of zeer pijnlijk verwond raken, zoals wanneer je een oog uitdrukt of aan de ballen gaat hangen. Het enige wat helpt, is als het beest zijn bewustzijn verliest, en dat kan door zuurstofgebrek of door de dood.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodra hij loslaat gaan de tanden direct in jouw handen/armen die dichtbij zijn. Of denk je dat hij bewusteloos gaat door je wurging ha. Maar hoezo zou dat wel werken en een van z'n ogen uitdrukken niet?
Uitleg in deze video. Als er geen riem of halsband beschikbaar is moet je inderdaad vast blijven houden tot de hond out is (wat dus wel degelijk kan) om te voorkomen dat je vervolgens als Scarface door het leven gaat, ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodra hij loslaat gaan de tanden direct in jouw handen/armen die dichtbij zijn. Of denk je dat hij bewusteloos gaat door je wurging ha. Maar hoezo zou dat wel werken en een van z'n ogen uitdrukken niet?
Wat mij betreft zouden mensen geen honden mogen hebben die ze niet zelf de baas kunnen als zo'n beest doordraait. Dat betekent dus dat 99% van de mensen die een pitbullachtige hebben, die niet zouden mogen houden. Er lopen hier vaak twee spichtige pubertjes met zo'n bakbeest, een vrouwtje van amper 1,50m en een kerel die zichzelf mooi opgepompt vindt maar met die gymspiertjes echt niks gaat doen tegen Kimbo aan zijn lijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:21 schreef K21 het volgende:
[..]
Uitleg in deze video. Als er geen riem of halsband beschikbaar is moet je inderdaad vast blijven houden tot de hond out is (wat dus wel degelijk kan) om te voorkomen dat je vervolgens als Scarface door het leven gaat, ja.
Bekijk deze YouTube-video
Wat mij betreft zou iedere eigenaar dit moeten weten (en kunnen).
Drinken ze je zwembad weer halfleeg zomers.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat mij betreft zouden mensen geen honden mogen hebben die ze niet zelf de baas kunnen als zo'n beest doordraait. Dat betekent dus dat 99% van de mensen die een pitbullachtige hebben, die niet zouden mogen houden. Er lopen hier vaak twee spichtige pubertjes met zo'n bakbeest, een vrouwtje van amper 1,50m en een kerel die zichzelf mooi opgepompt vindt maar met die gymspiertjes echt niks gaat doen tegen Kimbo aan zijn lijn.
Waanzin, alsof je een T-rex uitlaat.
Stok in de reet stoppen dan stoppen ze meteen met bijtenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo'n bijtend kut beest moet je direct doodschoppen zodra je de kans hebt.
Dit. Ben persoonlijk geen fan van dit soort honden, maar, om even voor de hond in de bres te springen, we zien op het filmpje niet of en wat er aan vooraf gegaan is. Misschien was het kind (tja, 1 jaar oud, weet niet beter) de hond aan het schoppen en pakte de vader daarom het kind op. Uiteraard hoort een hond dan nog niet te bijten, maar wat doe jij als iemand je treitert? Er zou een wet moeten zijn die verplicht dat honden in steden, mensenmassa's enz gemuilkorfd moeten zijn. Dan voorkom je nog niet elk bijtincident, maar het vermindert het aantal wel. Want vergis je niet, bij een kind van een jaar, kan een chihuahua ook een lelijke wond veroorzaken.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat mij betreft zouden mensen geen honden mogen hebben die ze niet zelf de baas kunnen als zo'n beest doordraait. Dat betekent dus dat 99% van de mensen die een pitbullachtige hebben, die niet zouden mogen houden. Er lopen hier vaak twee spichtige pubertjes met zo'n bakbeest, een vrouwtje van amper 1,50m en een kerel die zichzelf mooi opgepompt vindt maar met die gymspiertjes echt niks gaat doen tegen Kimbo aan zijn lijn.
Waanzin, alsof je een T-rex uitlaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |