Ben altijd groot liefhebber van Harrisquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Deze net uit:
[ afbeelding ]
Nu deze aan het lezen
[ afbeelding ]
zal maar niet de video delen die ik hier gister over zagquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal maar niet de video delen die ik hier gister over zag
die was niet heel positiefquote:
Heb je zelf het boek gelezen?quote:
neen!quote:
Ga doen dan! Dan snap je het commentaar erop ook des te beter.quote:
De Engelse vertaling is wel nieuw (toen zag ik hem verschijnen bij een review) maar deze is al oud 2017 geloof ik.quote:
ik vond dat een topboekquote:
Heerlijke boeken. De venijnige en o zo subtiele speldenprikjes van Jane Austen.quote:
Deze heb ik gisteren uitgelezen, geweldig boek zeg!quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:36 schreef trui het volgende:
[..]
Nu bezig met:
Eric Chacour - Wat ik van je weet
Ik moet het laatste deel nog lezen, heb het wel in huis.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net uit, Symph is er nu in begonnen. Leest als een trein
Ah, er is dus inmiddels deel 3, dat wist ik niet. Leest deel 2 net zo vlot weg?quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet het laatste deel nog lezen, heb het wel in huis.
Ja, wel vlot. Wel iets minder boeiend dan deel 1. Boeiend genoeg om ook deel 3 te willen lezen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, er is dus inmiddels deel 3, dat wist ik niet. Leest deel 2 net zo vlot weg?
Wat vond je van deze?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:55 schreef trui het volgende:
Nu bezig met 'Aan het einde van de oorlog' van Bert Natter.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |