ja hij had veel verschillende honing staan waar verder weinig belangstelling voor was, keb een potje meegenomenquote:
Het moest nog binnen een challenge passen. Legend en Lattes past en dat lukt nog wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tica Morgan - Mooie moorden deel 1 ben ik aan het luisteren
Ik houd ze deze maand bijquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar dacht ook geen gebruiksaanwijzing nodig te hebben.
Mij mailen ze niet?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mailtje van BNNVARA, dat ze eind van het jaar stoppen met Introralley
Duur potje ja, maar wel beter dan de supermarktmeuk, denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:25 schreef Karzai het volgende:
tis wel een dure grap natuurlijk ook 10tje betaald voor dit potje
Heb drie luisterboeken toegevoegd aan mijn boekenlijstquote:Op woensdag 24 december 2025 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Het moest nog binnen een challenge passen. Legend en Lattes past en dat lukt nog wel.
Zondag!quote:Op woensdag 24 december 2025 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik zeker 2 tot 3 weken teruglezen
Zondag rond 4 uur de afgelopen 2 weken.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik zeker 2 tot 3 weken teruglezen
ja dat is meestal gewoon suiker en nephoning uit chinaquote:Op woensdag 24 december 2025 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duur potje ja, maar wel beter dan de supermarktmeuk, denk ik.
inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is meestal gewoon suiker en nephoning uit china
Kerstmaaltijd?quote:
Dank! Had je dat van die spelregels niet eerder kunnen zeggen?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij om je te informeren
nee tuurlijk niet was om even die Italianen te trollen met hun unesco certificatie, maar het lijkt mij opzich niet eens zo.n slecht idee, kan best lekker zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
inderdaad.
En ga je nog pasta met rookworst eten?
Luilakquote:Op woensdag 24 december 2025 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dank! Had je dat van die spelregels niet eerder kunnen zeggen?
quote:Op woensdag 24 december 2025 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet was om even die Italianen te trollen met hun unesco certificatie, maar het lijkt mij opzich niet eens zo.n slecht idee, kan best lekker zijn
Op het laatste moment, terwijl ze morgen en overmorgen ook open zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:32 schreef RedShoe het volgende:
Ik was iets vergeten in de winkel, maar was nu wel druk
bij de lidl hebben ze al een frikandel en een satesaus pizzaquote:Op woensdag 24 december 2025 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik trapte er ook in, maar het lijkt mij dus niet te vreten.
quote:Op woensdag 24 december 2025 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij de lidl hebben ze al een frikandel en een satesaus pizza
Een pizza fricandel, moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het laatste moment, terwijl ze morgen en overmorgen ook open zijn.
Kokenquote:
Een fricandel met satésaus is wel lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hier ookquote:
Ik heb de vorige 24 delen ook al gemistquote:
Man man manquote:Op woensdag 24 december 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige 24 delen ook al gemist
het is inderdaad niet slecht maar met echte verse ingredienten zou het een michelin ster kunnen verdienenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een fricandel met satésaus is wel lekker
Wat ga je eten met kerst?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is inderdaad niet slecht maar met echte verse ingredienten zou het een michelin ster kunnen verdienen
nu zit er verder weinig smaak aan en voor nederlanders wordt het ook erg zoet gemaakt zonder pit verder
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 december 2025 16:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat mijn oom indonesisch had besteld voor de hele famile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |