Ja, t is vast de schuld van het spelquote:Op woensdag 24 december 2025 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat er 134 jaar naast omdat ze onduidelijk zijn
Nu geef je een hintquote:Op woensdag 24 december 2025 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat er 134 jaar naast omdat ze onduidelijk zijn
Het was een western, die zijn duidelijk niet in de 19e eeuw opgenomen, maar kennelijk moet je invoeren welk jaar ze bedoelenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, t is vast de schuld van het spel
Zeg maar wat er bij de uitleg onder punt 1 staat zoiets?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een western, die zijn duidelijk niet in de 19e eeuw opgenomen, maar kennelijk moet je invoeren welk jaar ze bedoelen
Dat staat dan ook in de uitlegquote:Op woensdag 24 december 2025 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een western, die zijn duidelijk niet in de 19e eeuw opgenomen, maar kennelijk moet je invoeren welk jaar ze bedoelen
Ik ben een man he, ik lees de gebruiksaanwijzing pas achterafquote:Op woensdag 24 december 2025 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat staat dan ook in de uitleg
Maar die fout is door meerderen hier gemaakt hoor, waaronder door mijzelf.
Ik ben nu aan het werk en ben een luisterboek aan het uitzoekenquote:
Tica Morgan - Mooie moorden deel 1 ben ik aan het luisterenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk en ben een luisterboek aan het uitzoeken
ahquote:Op woensdag 24 december 2025 16:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk en ben een luisterboek aan het uitzoeken
Ook lekker tochquote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Karzai het volgende:
ben dus even de markt op gegaan ga verder ook niet moeilijk doen hapjes brood en kaas dus vanavond
[ afbeelding ]
een potje bloemenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Karzai het volgende:
ben dus even de markt op gegaan ga verder ook niet moeilijk doen hapjes brood en kaas dus vanavond
[ afbeelding ]
Als je hem post gaat ie mee de scores inquote:
Ik ben geen man, maar dacht ook geen gebruiksaanwijzing nodig te hebben.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een man he, ik lees de gebruiksaanwijzing pas achteraf
Er is een scorelijst?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je hem post gaat ie mee de scores in
Lovelyquote:
Heb voor vanavond ook kaas, worst en chips of nootjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |