ja hij had veel verschillende honing staan waar verder weinig belangstelling voor was, keb een potje meegenomenquote:
Het moest nog binnen een challenge passen. Legend en Lattes past en dat lukt nog wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tica Morgan - Mooie moorden deel 1 ben ik aan het luisteren
Ik houd ze deze maand bijquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar dacht ook geen gebruiksaanwijzing nodig te hebben.
Mij mailen ze niet?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mailtje van BNNVARA, dat ze eind van het jaar stoppen met Introralley
Duur potje ja, maar wel beter dan de supermarktmeuk, denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:25 schreef Karzai het volgende:
tis wel een dure grap natuurlijk ook 10tje betaald voor dit potje
Heb drie luisterboeken toegevoegd aan mijn boekenlijstquote:Op woensdag 24 december 2025 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Het moest nog binnen een challenge passen. Legend en Lattes past en dat lukt nog wel.
Zondag!quote:Op woensdag 24 december 2025 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik zeker 2 tot 3 weken teruglezen
Zondag rond 4 uur de afgelopen 2 weken.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik zeker 2 tot 3 weken teruglezen
ja dat is meestal gewoon suiker en nephoning uit chinaquote:Op woensdag 24 december 2025 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duur potje ja, maar wel beter dan de supermarktmeuk, denk ik.
inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is meestal gewoon suiker en nephoning uit china
Kerstmaaltijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |