Vandaag en morgen maar 2,5 uurquote:
O dat is nooit een goed teken als je met een heli wordt gebrachtquote:Op woensdag 24 december 2025 09:36 schreef fietsie het volgende:
Hmmm d'r begint iemand minder goed aan de kerst; traumaheli incoming (ik werk in Zkh)
In de zorg gaat het werk altijd doorquote:
Ik hoor anders niks. Heli vliegt altijd over mijn huisquote:Op woensdag 24 december 2025 09:36 schreef fietsie het volgende:
Hmmm d'r begint iemand minder goed aan de kerst; traumaheli incoming (ik werk in Zkh)
Ivm de oostenwind komt ie nu van een andere kant; over het kanaal en zo op dak.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor anders niks. Heli vliegt altijd over mijn huis
Ik krijg 1e kerstavond bezoek en 2e ga ik naar mijn ma direct uit werk.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zorg gaat het werk altijd door
Mijn dochter draait vannacht een nachtdienst, eerste kerst vrij en tweede kerst een ochtend
O hij komt nog?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ivm de oostenwind komt ie nu van een andere kant; over het kanaal en zo op dak.
Ik heb daar gewoon een dierenvelletje voor, werkt perfectquote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie dat ook daar? Dat het wat fris lijkt buiten?
Nee hoor ze hebben de brancard al binnenquote:
Dat lijkt het wel, de autos hebben zo wil laagje wat je weg moet krabben voor je gaat rijdenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt in ieder geval leuke plannen en werk dat is een mooie combiquote:Op woensdag 24 december 2025 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik krijg 1e kerstavond bezoek en 2e ga ik naar mijn ma direct uit werk.
Kan het alleen niet laat maken want 2e en de dagen daarna moet ik heel vroeg op ander werk zijn
Ah okquote:Op woensdag 24 december 2025 09:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hoor ze hebben de brancard al binnen
mja alsof je op de kale kruin van een oude man kijkt zonder muts opquote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ze moeten sowieso op het moment al anders af en aan vliegen ivm de bouwkraan. Want die wint het kwa stevigheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef Domnivoor het volgende:
Sterkte dan ook een beetje vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef Domnivoor het volgende:
Sterkte voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee joh, het is gewoon een heel chique woord voor schuifbui.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haha dat is wel een hele grote type fout, schuifpui moet het zijn![]()
Hoop dat jij ook fijne dagen hebt mschol
Jij snapt hetquote:Op woensdag 24 december 2025 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon een heel chique woord voor schuifbui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |