Vandaag en morgen maar 2,5 uurquote:
O dat is nooit een goed teken als je met een heli wordt gebrachtquote:Op woensdag 24 december 2025 09:36 schreef fietsie het volgende:
Hmmm d'r begint iemand minder goed aan de kerst; traumaheli incoming (ik werk in Zkh)
In de zorg gaat het werk altijd doorquote:
Ik hoor anders niks. Heli vliegt altijd over mijn huisquote:Op woensdag 24 december 2025 09:36 schreef fietsie het volgende:
Hmmm d'r begint iemand minder goed aan de kerst; traumaheli incoming (ik werk in Zkh)
Ivm de oostenwind komt ie nu van een andere kant; over het kanaal en zo op dak.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor anders niks. Heli vliegt altijd over mijn huis
Ik krijg 1e kerstavond bezoek en 2e ga ik naar mijn ma direct uit werk.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zorg gaat het werk altijd door
Mijn dochter draait vannacht een nachtdienst, eerste kerst vrij en tweede kerst een ochtend
O hij komt nog?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ivm de oostenwind komt ie nu van een andere kant; over het kanaal en zo op dak.
Ik heb daar gewoon een dierenvelletje voor, werkt perfectquote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie dat ook daar? Dat het wat fris lijkt buiten?
Nee hoor ze hebben de brancard al binnenquote:
Dat lijkt het wel, de autos hebben zo wil laagje wat je weg moet krabben voor je gaat rijdenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt in ieder geval leuke plannen en werk dat is een mooie combiquote:Op woensdag 24 december 2025 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik krijg 1e kerstavond bezoek en 2e ga ik naar mijn ma direct uit werk.
Kan het alleen niet laat maken want 2e en de dagen daarna moet ik heel vroeg op ander werk zijn
Ah okquote:Op woensdag 24 december 2025 09:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hoor ze hebben de brancard al binnen
mja alsof je op de kale kruin van een oude man kijkt zonder muts opquote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ze moeten sowieso op het moment al anders af en aan vliegen ivm de bouwkraan. Want die wint het kwa stevigheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef Domnivoor het volgende:
Sterkte dan ook een beetje vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Sterkte voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee joh, het is gewoon een heel chique woord voor schuifbui.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haha dat is wel een hele grote type fout, schuifpui moet het zijn![]()
Hoop dat jij ook fijne dagen hebt mschol
Jij snapt hetquote:Op woensdag 24 december 2025 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon een heel chique woord voor schuifbui.
Het is tyfuskoud, net als gisteren.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Och sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor iedereen trouwens die nu iemand mist met deze dagen.![]()
Misschien de Fan een standje lager zetten dan ?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is tyfuskoud, net als gisteren.
Buiten, binnen is het prima, zon staat vol op mijn woonkamer.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Misschien de Fan een standje lager zetten dan ?
Begin jij nou ook al?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tyfus is mijn standaard scheldwoord voor als ik iets heftig vind. De echte tyfus krijg je het volgens mij wel warm van ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?
Is tyfus wel koud? Krijg je het daar juist niet eerst warm van?
Dan zijn het geen echte rokers, ik ga wel wandelen als het moet, ik kan ook prima uren niet roken trouwens. Maar af en toe heb ik toch mijn shotje nicotine nodig.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:21 schreef fietsie het volgende:
Hier moeten de rokers ook helemaal van het terrein af wandelen. En heel gek; vandaag (ook van de wel werkenden) nog niet 1 die kant op zien toffelen.
Sterkte voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ik zit moed te verzamelen om nog even op de fiets naar het centrum te gaan, auto is geen doen nu, want geen parkeerplaats te krijgen. De eerste stap is gezet, mijn handschoenen liggen klaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Terecht wel,quote:Op woensdag 24 december 2025 10:21 schreef fietsie het volgende:
Hier moeten de rokers ook helemaal van het terrein af wandelen. En heel gek; vandaag (ook van de wel werkenden) nog niet 1 die kant op zien toffelen.
Je kan het en eventueel wat sneller fietsen zodat je het ook warm krijgt, handschoenen zijn zeker nodig nu.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zit moed te verzamelen om nog even op de fiets naar het centrum te gaan, auto is geen doen nu, want geen parkeerplaats te krijgen. De eerste stap is gezet, mijn handschoenen liggen klaar.
Ik vergeet het nooit meer dat ik 30 jaar geleden, hoog zwanger naar de rookkamer in het ziekenhuis werd gereden en dat de gynaecoloog daar zat en zei dat roken niet goed was voor mij en de baby en vervolgens zelf een sigaret op stak.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel,
rokend ziekenhuispersoneel
Waar ik werkte stonden vaak longartsen en cardiologen te rokenquote:Op woensdag 24 december 2025 10:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vergeet het nooit meer dat ik 30 jaar geleden, hoog zwanger naar de rookkamer in het ziekenhuis werd gereden en dat de gynaecoloog daar zat en zei dat roken niet goed was voor mij en de baby en vervolgens zelf een sigaret op stak.
Ahw gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:27 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kerstkindje is jarig vandaag, 30 jaar alweer
Hij was natuurlijk niet zwangerquote:Op woensdag 24 december 2025 10:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vergeet het nooit meer dat ik 30 jaar geleden, hoog zwanger naar de rookkamer in het ziekenhuis werd gereden en dat de gynaecoloog daar zat en zei dat roken niet goed was voor mij en de baby en vervolgens zelf een sigaret op stak.
Zo ging dat vroeger.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar ik werkte stonden vaak longartsen en cardiologen te roken
Ik lees net dat onze zoons niet veel in leeftijd schelen, wanneer is de jouwes jarig?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw gefeliciteerd.![]()
30 jaar, net als 1 van mij.
Nou ja, vroegerquote:
30 oktober.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat onze zoons niet veel in leeftijd schelen, wanneer is de jouwes jarig?
Ja ok, nu ook nog wel denk ik maar ik mag toch hopen dat minder artsen roken nu, iets met voorbeeld.quote:
Hier viel het wel mee.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat het op dit uur nog meevalt.
Gewoon cold turkey stoppen.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik wil er trouwens wel mee gaan stoppen want het is godsgruwelijk duur dat roken alleen rookte ik eerst iets anders en daar moest ik eerst mee stoppen, gewoon roken stoppen is de volgende stap. Bijna 4 maanden dat andere niet meer gerookt.
Vorig jaar al een maand gedaan maar toch weer gaan doen door omstandigheden, dus ik weet dat ik het kan, alleen nu even niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gewoon cold turkey stoppen.
Even doorbijten is het, maar beste manier.
Van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 24 december 2025 10:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vorig jaar al een maand gedaan maar toch weer gaan doen door omstandigheden, dus ik weet dat ik het kan, alleen nu even niet.
Ja ja. Ik weet het.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel![]()
Ging bij mij precies hetzelfde
Ik heb samen met mijn zus de Alan Carr cursus gedaan, werkte voor mijn perfect, voor mijn zus nietquote:Op woensdag 24 december 2025 10:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet het.
Maakt verder ook niet uit vind ik momenteel, ik zie wel.
Lol, dat zeg ik ook altijd, stoppen is niet moeilijk, het volhouden wel, daarom moest ik eerst even van dat blowen af.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb samen met mijn zus de Alan Carr cursus gedaan, werkte voor mijn perfect, voor mijn zus niet![]()
Stoppen is niet het moeilijkst, niet meer beginnen dat is vaak het grootste probleem.
Juist en dat zal vast, echt zo duur nu, dat kan mijn brein ook niet goed aan.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:43 schreef RedShoe het volgende:
Boeiend ook. Ieder zijn eigen keuze.
Ik hou wel bakken geld over zonder al die verslavingen
Lekker toch, reden om jezelf eens extra te belonenquote:Op woensdag 24 december 2025 10:43 schreef RedShoe het volgende:
Boeiend ook. Ieder zijn eigen keuze.
Ik hou wel bakken geld over zonder al die verslavingen
En met elke sigaret die je opsteekt houdt je de verslaving in leven.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb samen met mijn zus de Alan Carr cursus gedaan, werkte voor mijn perfect, voor mijn zus niet![]()
Stoppen is niet het moeilijkst, niet meer beginnen dat is vaak het grootste probleem.
Wat betaal je nu voor een pakje shag.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist en dat zal vast, echt zo duur nu, dat kan mijn brein ook niet goed aan.
23,50 voor 50 gram. Het is bezopen hoe duur het is en bezopen dat ik ook nog steeds rook.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor een pakje shag.
Toen ik nog rookte was het iets van 4 euro ofzo. Ik haalde altijd zware shag bij de aldi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |