Toch al 2 potten op rij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef Szura het volgende:
Hood gaat dit nooit meer herhalen
Bizar
Kan een ei dartsen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef Mani89 het volgende:
De PDC haalt opgelucht adem, de Premier League wordt nu een eitje om in te vullen.
Hoeft toch niet, gooide vorige ronde ook 99.55quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Punt is alleen wel dat Justin Hood er in dr volgende ronde gewoon met 3-0 en 86 gavg af gaat. maar okee
Ja dat heeft hij/zij verdiend door het bullen te winnen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Maar het is dus zo dat degene die de wedstrijd begint een enorm voordeel heeft omdat hij altijd de sudden death leg mag beginnen?
Dat is het voordeel van goed te kunnen bullenquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Maar het is dus zo dat degene die de wedstrijd begint een enorm voordeel heeft omdat hij altijd de sudden death leg mag beginnen?
Precies. Dus iedereen die nu begint over 85 volgende ronde zit gewoon te janken omdat Noppert eruit ligtquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Vorige pot toch ook iets van 100+ gemiddeld?
Heb je die vandaag niet inmiddels al meerdere keren uit het raam gekieperd?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wedstrijd was dit zeg, wow
Als Hood het nu verneukt tegen Mikkel gooi ik al mijn servies uit het raam.
Dat is dus blijkbaar cruciaal geweest deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij/zij verdiend door het bullen te winnen.
Hood - Meikle. Als je dat voorspeld had was je ook rijp voor het gesticht verklaard.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wedstrijd was dit zeg, wow
Als Hood het nu verneukt tegen Mikkel gooi ik al mijn servies uit het raam.
Aparte uitdrukking voor masturbatie maar allez.quote:
Wellicht heeft hij plastic camping servies.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je die vandaag niet inmiddels al meerdere keren uit het raam gekieperd?
Wat moet ik me voorstellen bij een plastic camping?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij plastic camping servies.
quote:Like Alert
23-12-2025 @ 21:38:50
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #71"
Dit klinkt als codetaal uit de darkroomquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Blijft de lepel al recht overeind staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |