DTS in geluid is scheet geluiden, omdat het blijkbaar belangrijk is om te melden dat je poept. Koffie slurp geluiden en voor de rest is het stilte.......quote:
Oh nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 24 december 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
DTS in geluid is scheet geluiden, omdat het blijkbaar belangrijk is om te melden dat je poept. Koffie slurp geluiden en voor de rest is het stilte.......
Ach, we zullen het over een paar maanden wel zien.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iteejer in FB / Werken die ad boeren niet?
Daar heb je wel een punt maar het hoeft niet perse een DTS chat te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
DTS in geluid is scheet geluiden, omdat het blijkbaar belangrijk is om te melden dat je poept. Koffie slurp geluiden en voor de rest is het stilte.......
Nou ja smiley's zeggen hier niet zo veel.quote:
Graag je mening.quote:
DTS winnen is een aanwezigheidsprijs en er zijn maar een paar mensen die 18 uur per dag aanwezig zijn. Dus het maakt niet uit of het een wekelijks of maandelijks spel is. Twee jaar geleden was het nog een goed idee, maar nu gaat er bijna niemand meer voor de winstquote:Op woensdag 24 december 2025 01:22 schreef Shii het volgende:
En als het zo rustig is in DTS misschien toch eens kijken of je er een wekelijks spel van kan maken of op een andere manier spannender/leuker. Misschien wordt het dan weer drukker.
Hoe doe je dat ? En wat gaf je als reden ?quote:Op woensdag 24 december 2025 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zet per ongelijk 1 TR bij mijn eigen post en wie komt er direct kijken?
Ik ga je dat natuurlijk niet vertellen, want dan ga jij dat ook doen en dan ben je weer een maand op vakantie. Dat willen we nietquote:Op woensdag 24 december 2025 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ? En wat gaf je als reden ?
Het is ook een hele prestatie hoor huldequote:Op woensdag 24 december 2025 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
DTS winnen is een aanwezigheidsprijs en er zijn maar een paar mensen die 18 uur per dag aanwezig zijn. Dus het maakt niet uit of het een wekelijks of maandelijks spel is. Twee jaar geleden was het nog een goed idee, maar nu gaat er bijna niemand meer voor de winst
Wat was eigenlijk als eerste instantie de bedoeling van dit "spel" Een slow chat waar je punten mee kan verdienen toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik zie geen trquote:Op woensdag 24 december 2025 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zet per ongelijk 1 TR bij mijn eigen post en wie komt er direct kijken?
Over watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |