Zjak lult maar wat. Net als dat ie net zei dat er zich "ook een hoop darters niet hadden geplaatst dit jaar" terwijl elke boerenlul en zn moeder zich voor t wk hebben geplaatstquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:57 schreef BB-King het volgende:
Nou ik had er wel rekening mee gehouden.
Achteraf makkelijk praten maar dit is zo typisch Danny Noppert.
Die staat niet slecht te spelen hoor. Maar die robot gooit gewoon allesquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:57 schreef BB-King het volgende:
Nou ik had er wel rekening mee gehouden.
Achteraf makkelijk praten maar dit is zo typisch Danny Noppert.
Haalt zo zn pielemoos uit zn hoodiequote:Op dinsdag 23 december 2025 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Noppert moet iets onmogelijks uit de Hood toveren.
Toch zit jij niet eens in het publiek.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zjak lult maar wat. Net als dat ie net zei dat er zich "ook een hoop darters niet hadden geplaatst dit jaar" terwijl elke boerenlul en zn moeder zich voor t wk hebben geplaatst
Zeker het is ook geen schande.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die staat niet slecht te spelen hoor. Maar die robot gooit gewoon alles
Je ziet geen reet in de zaalquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch zit jij niet eens in het publiek.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je van Danny's poepgaatje niet meer zeggen
quote:
Ik kreeg net een like van IkGeefEnkelLikes toen ik begon over de anus van Noppert. Ik neem die user niet meer serieusquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
23-12-2025 @ 21:02:04
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #69 monkyyy is er"
IkGeefEnkelOmAnussenquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een like van IkGeefEnkelLikes toen ik begon over de anus van Noppert. Ik neem die user niet meer serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |