Ja sensatie!quote:Op woensdag 24 december 2025 02:46 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jorrit probeerde Eduardo te wurgen. Hij was dronken en Eduardo gaf hem een klap waardoor Jorrit viel maar sprong weer naar Eduardo en er moesten beveiligers inspringen om Jorrit af te voeren. Zo ongeveer ging het in mijn herinnering. Ja ja, dat was nog eens TV mensen...
Was een gele kaart inderdaad. Davey had een brief uit de brievenbus als eerste en wilde voorkomen dat iemand die zou pakken en stak het in z'n broek. Daar dacht Sam anders overquote:Op woensdag 24 december 2025 00:32 schreef Soury het volgende:
Oh en er was toch ook nog een rode kaart voor iemand die in iemands broek greep waar een brief ofzo in zat..
ja joh, lachen gieren brullen als ze elkaar verrot gaan slaan daarquote:Op woensdag 24 december 2025 02:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, ik vind het gewoon hypocriet. Period.
ja die spoorde niet helemaal hoor, ook zonder drank.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was een gele kaart inderdaad. Davey had een brief uit de brievenbus als eerste en wilde voorkomen dat iemand die zou pakken en stak het in z'n broek. Daar dacht Sam anders over![]()
![]()
Jorrit was (tot Fadi) de enige met een rode kaart. Aparte kerel was dat, had ie niet zo'n slechte/agressieve dronk had ie best nog wel even kunnen blijven wat mij betreft.
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk al geen spoiler, maar onder de spoiler iets meer info. Kijken op eigen risico.WhahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja joh beetje geweldquote:Op woensdag 24 december 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
In de DGK tijd deden we daar niet moeilijk over hoor, behalve wat tere zieltjes...
Slaan is onmachtquote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Soms helpen woorden niet meer en kun je doorslaan, dat is het risico van dit programma en ook wat DGK met zich mee bracht.
Schelden ook, als je naar Bureau Utrecht kijkt en hoort wat die kneuzen allemaal tegen de politie roepen, niet normaal. Opvoeden is een kunst en je beheersen ook.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Fadi is er achter gekomen dat gedrag consequenties kan hebben. Een les die hij volgens mij nog niet vaak in z'n leven heeft gehad. FAFO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Ik had het idee dat hij vaker is opgepakt in zijn jeugd.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Fadi is er achter gekomen dat gedrag consequenties kan hebben. Een les die hij volgens mij nog niet vaak in z'n leven heeft gehad. FAFO.
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]Hij heeft wel een erg beperkt vocabulaire, bestaat voornamelijk uit 'bek houden'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een erg beperkt vocabulaire, bestaat voornamelijk uit 'bek houden'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Was ook met Jorrit zo.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme man met jurk, iedereen praat teveel. Bek houden allemaal. Vanavond zijn verhaal, de hele wereld is tegen hem. Benieuwd naar zijn verhaal, slachtofferrol natuurlijk.
Kan heel kort:quote:Op woensdag 24 december 2025 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme man met jurk, iedereen praat teveel. Bek houden allemaal. Vanavond zijn verhaal, de hele wereld is tegen hem. Benieuwd naar zijn verhaal, slachtofferrol natuurlijk.
quote:Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan heel kort:
"Hallo ik ben Fadi uit de bondgenoten, welkom bij mijn live. Ik kreeg terecht een rode kaart omdat ik me als bokkenlul gedroeg, dank u voor het inschakelen en fijne pasen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 24 december 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Heb je wel eens gehoord van de live van een met rood uit de bondgenoten gestuurde deelnemer?
Die gaat niet door vanavond .. Hij schuift wel 'verplicht' aan bij ShownieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |