abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219573822
Fadi lijkt ruzie met Julia te hebben voordat hij Peter duwt.
De febo mag van mij overigens wel gelijk een nieuwe deelnemer plaatsen na een rode kaart vertrek, jammer dat ze dat niet doen.
All those angels with their wings glued on.
pi_219573920
Ga Fadi niet missen, maar als dit het is, vind ik het wel zwaar. Maar goed, waren maar een paar seconden natuurlijk.

En wat een zwart gat is Diégo. Kan echt elk stukje plezier en positiviteit uit z'n omgeving trekken.
pi_219574098
Fahdi is niet geschikt voor DBG, het is 1 en al agressie. Deze duw verbaasd me niets, het was wachten tot hij een keer zou doorslaan in zijn agressie. Zelfde met Diego, die zo intimiderend boven Roland ging hangen, ook zo'n agressieveling.
if it's meant to be, it will be
pi_219574161
Als hij echt vertrokken is dan is dat wel hypocriet van de FEBO moet ik zeggen. Ze sporen dit gedrag aan maar aan de andere kant willen ze deugen en gaan ze met rode kaarten strooien. Zijn ze dus niet beter dan RTL en hun reality programma's. Beetje flauw wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219574197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 23:46 schreef freaky40 het volgende:
Als hij echt vertrokken is dan is dat wel hypocriet van de FEBO moet ik zeggen. Ze sporen dit gedrag aan maar aan de andere kant willen ze deugen en gaan ze met rode kaarten strooien. Zijn ze dus niet beter dan RTL en hun reality programma's. Beetje flauw wel.
Ze gaan ver in het toestaan van schelden en intimideren. Fysiek geweld is out!
pi_219574241
quote:
Het is niet flauw, je blijft met je poten van iemand af. Verbaal prima leuk voor de kijkers, het lijkt ook best pijnlijk die duw tegen de rand van dat bad. En ze weten het allemaal lichamelijk geweld is exit.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219574245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ze gaan ver in het toestaan van schelden en intimideren. Fysiek geweld is out!
Precies dat ja
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219574263
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Lisa doet of ze heel gevoelig is
maar eigenlijk is ze gewoon een enorme zeiktrut
Ja ik kan haar echt niet uitstaan.. ook dat ze tegen Diego zegt dat hij koud en hard DOET maar het niet IS. vond het wel nice dat hij er niet in mee ging.

ze doet ook altijd alsof zij de enige sane persoon is in dat bondje die als peacemaker overal tussen zit boehoe. terwijl zij het hardst liep te janken in het begin, wat eigenlijk ook ongelooflijk kut en rude is tegenover je bondje.
pi_219574271
quote:
tuurlijk is hij echt vertrokken lol, twijfel je nu nog steeds? je was laatst ook al zo stellig dat het allang op tv had moeten komen dus dat het vast niet waar was.

anyways heb echt heel veel zin in morgen. dit maakt echt mn kerst. Vrede op aarde mn reet!
pi_219574314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:08 schreef Cosima het volgende:

[..]
Ja ik kan haar echt niet uitstaan.. ook dat ze tegen Diego zegt dat hij koud en hard DOET maar het niet IS. vond het wel nice dat hij er niet in mee ging.

ze doet ook altijd alsof zij de enige sane persoon is in dat bondje die als peacemaker overal tussen zit boehoe. terwijl zij het hardst liep te janken in het begin, wat eigenlijk ook ongelooflijk kut en rude is tegenover je bondje.
Ze had wel gelijk wat de frisdrank betreft, dat is gewoon kut en aso. Maar wat iemand hier ook aanhaalde dat Diego wel pissed off was omdat iemand zijn bier had opgedronken en nu boeit het ineens niet meer. Diego die zegt dat hij hard en koud is is gewoon een stoere (domme) act die hij opvoert. Rare kerel is het maar leuk voor het programma.
pi_219574317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:10 schreef Cosima het volgende:

[..]
tuurlijk is hij echt vertrokken lol, twijfel je nu nog steeds? je was laatst ook al zo stellig dat het allang op tv had moeten komen dus dat het vast niet waar was.

anyways heb echt heel veel zin in morgen. dit maakt echt mn kerst. Vrede op aarde mn reet!
Als Fadi iemands nek had doorgesneden was het nog steeds hypocriet van de FEBO. Het is hun schuld :(
pi_219574320
Is een rode kaart eigenlijk ook punten aftrek voor het bondje :?
pi_219574321
Eigenlijk al geen spoiler, maar onder de spoiler iets meer info. Kijken op eigen risico.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219574326
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
Is een rode kaart eigenlijk ook punten aftrek voor het bondje :?
Is 1x eerder gebeurd toch? Cyclus 1 of 2. Geen zin om terug te zoeken, maar zou wel raar zijn dat geel wel puntenaftrek oplevert, en rood niet. Dus ik denk het wel.
pi_219574337
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:28 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Is 1x eerder gebeurd toch? Cyclus 1 of 2. Geen zin om terug te zoeken, maar zou wel raar zijn dat geel wel puntenaftrek oplevert, en rood niet. Dus ik denk het wel.
Ja die gast met een bierflesje maar ik weet het ook niet meer. Denk het ook wel maar een gele kaart is meestal iets jatten ofzo en dan moet de rest er ook voor bloeden hier kunnen de andere drie niks aan doen.
Oh en er was toch ook nog een rode kaart voor iemand die in iemands broek greep waar een brief ofzo in zat.. :D
pi_219574342
-dubbel-
pi_219574365
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die gast met een bierflesje maar ik weet het ook niet meer. Denk het ook wel maar een gele kaart is meestal iets jatten ofzo en dan moet de rest er ook voor bloeden hier kunnen de andere drie niks aan doen.
Oh en er was toch ook nog een rode kaart voor iemand die in iemands broek greep waar een brief ofzo in zat.. :D
Was met Jorrit, die gooide met een bierflesje en had ook ruzie met Eduardo . Precies weet ik het ook niet meer, maar hij heeft wel een rode kaart gekregen.
pi_219574413
Doei Fadi.

Geen excuus nodig met zijn arrogant, intimiderend geschreeuw. En hoeveel aantoonbare leugens al in afgelopen week.
pi_219574437
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:53 schreef JJ76 het volgende:
Doei Fadi.

Geen excuus nodig met zijn arrogant, intimiderend geschreeuw. En hoeveel aantoonbare leugens al in afgelopen week.
Ja is ook een arrogante boer, hij kon wel snel rekenen dat dan weer wel _O_ Dus helaas de reken uitdaging gaat het niet worden voor dat bondje :P
pi_219574461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is niet flauw, je blijft met je poten van iemand af. Verbaal prima leuk voor de kijkers, het lijkt ook best pijnlijk die duw tegen de rand van dat bad. En ze weten het allemaal lichamelijk geweld is exit.
We zijn niets meer gewend blijkbaar, allemaal te woke dat het een aard heeft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219574474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze had wel gelijk wat de frisdrank betreft, dat is gewoon kut en aso. Maar wat iemand hier ook aanhaalde dat Diego wel pissed off was omdat iemand zijn bier had opgedronken en nu boeit het ineens niet meer. Diego die zegt dat hij hard en koud is is gewoon een stoere (domme) act die hij opvoert. Rare kerel is het maar leuk voor het programma.
nou ja die frisdrank was voor dat kerstdiner wat ze van de Febo hadden gekregen dus ik vind het dan wel gênant dat je na een gezellige avond daar dan weer over gaat zeuren. en dat biertje, voor hoe pissig Diego normaal gesproken wordt vond ik het nog wel meevallen hoe hij toen reageerde. hij zei vrij snel dat het ook niet uit maakte. wel vrij passief agressief maar toch..
pi_219574479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 01:22 schreef freaky40 het volgende:

[..]
We zijn niets meer gewend blijkbaar, allemaal te woke dat het een aard heeft.
Je mag en kan niet iemand fysiek aanvallen/pijn doen. Gewoon NEE. Heeft niks met woke te maken, dit is een spel programma waar eigenlijk best veel mag en kan (sex en verbaal). Plus daar adverteren grote jongens op. Laat je dit toe is het einde oefening. Het is geen DGK dat was compleet anders ingericht, dat zou jij moeten weten als expert.
pi_219574484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 01:25 schreef Cosima het volgende:

[..]
nou ja die frisdrank was voor dat kerstdiner wat ze van de Febo hadden gekregen dus ik vind het dan wel gênant dat je na een gezellige avond daar dan weer over gaat zeuren. en dat biertje, voor hoe pissig Diego normaal gesproken wordt vond ik het nog wel meevallen hoe hij toen reageerde. hij zei vrij snel dat het ook niet uit maakte. wel vrij passief agressief maar toch..
Oh als die frisdrank voor het bezoek was dan heb je gelijk. Het kwam op mij over dat de liter Fanta van het bondje door de wijn was gegaan.
pi_219574559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 01:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Je mag en kan niet iemand fysiek aanvallen/pijn doen. Gewoon NEE. Heeft niks met woke te maken, dit is een spel programma waar eigenlijk best veel mag en kan (sex en verbaal). Plus daar adverteren grote jongens op. Laat je dit toe is het einde oefening. Het is geen DGK dat was compleet anders ingericht, dat zou jij moeten weten als expert.
Ik ben geen expert, ik vind het gewoon hypocriet. Period.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219574572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Was met Jorrit, die gooide met een bierflesje en had ook ruzie met Eduardo . Precies weet ik het ook niet meer, maar hij heeft wel een rode kaart gekregen.
Jorrit probeerde Eduardo te wurgen. Hij was dronken en Eduardo gaf hem een klap waardoor Jorrit viel maar sprong weer naar Eduardo en er moesten beveiligers inspringen om Jorrit af te voeren. Zo ongeveer ging het in mijn herinnering. Ja ja, dat was nog eens TV mensen...
pi_219574745
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 02:46 schreef kater1 het volgende:

[..]
Jorrit probeerde Eduardo te wurgen. Hij was dronken en Eduardo gaf hem een klap waardoor Jorrit viel maar sprong weer naar Eduardo en er moesten beveiligers inspringen om Jorrit af te voeren. Zo ongeveer ging het in mijn herinnering. Ja ja, dat was nog eens TV mensen...
Ja sensatie!

Stiekem heerlijk dit soort dingen :@

Eens zien wat het nu is
pi_219575509
Zo, de aflevering van gister net gezien met het topic erbij dit keer, was geinig, allemaal likejes uitgedeeld. *O*
Tot vanavond. En degene die er niet bij kunnen zijn ivm kersttoestanden, fijne avond O+
pi_219575519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:32 schreef Soury het volgende:
Was een gele kaart inderdaad. Davey had een brief uit de brievenbus als eerste en wilde voorkomen dat iemand die zou pakken en stak het in z'n broek. Daar dacht Sam anders over :') :G

Jorrit was (tot Fadi) de enige met een rode kaart. Aparte kerel was dat, had ie niet zo'n slechte/agressieve dronk had ie best nog wel even kunnen blijven wat mij betreft.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 24 december 2025 @ 10:13:18 #129
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_219575651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 02:25 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik ben geen expert, ik vind het gewoon hypocriet. Period.
ja joh, lachen gieren brullen als ze elkaar verrot gaan slaan daar
alles mag en alles is geoorloofd want we willen niet woke zijn want...

(ooh hold my boxing-gloves)
... en huiver mee
pi_219575882
In de DGK tijd deden we daar niet moeilijk over hoor, behalve wat tere zieltjes...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219575912
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 14,3 Kijkcijfer: 627.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 15

580.000 kijkers zagen de lineaire aflevering van gisterenavond. ^O^ Bijna net zo hoog als GTST wat in slechte tijden verkeerd al een hele tijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219576108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:53 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Was een gele kaart inderdaad. Davey had een brief uit de brievenbus als eerste en wilde voorkomen dat iemand die zou pakken en stak het in z'n broek. Daar dacht Sam anders over :') :G

Jorrit was (tot Fadi) de enige met een rode kaart. Aparte kerel was dat, had ie niet zo'n slechte/agressieve dronk had ie best nog wel even kunnen blijven wat mij betreft.
ja die spoorde niet helemaal hoor, ook zonder drank.

ik denk dat Julia de aanstichter is in dit hele fadi verhaal. die weet nooit wanneer ze moet ophouden, echt bloed onder je nagels materiaal. Peter stond in een vrij ongemakkelijke positie om die duw te incasseren. misschien was het anders geen rode kaart geweest? Alhoewel het wel echt een harde duw leek. nou we zullen het zien vanavond! kan ook niet rechtstreeks kijken, moet verplicht all you need is Love kijken want *is traditie*. kijk liever naar deze sensa maar ja heb ik nog iets om me op te verheugen.
pi_219576477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk al geen spoiler, maar onder de spoiler iets meer info. Kijken op eigen risico.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahah _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219576499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
In de DGK tijd deden we daar niet moeilijk over hoor, behalve wat tere zieltjes...
Ja joh beetje geweld
Wat stelt dat nu voor :')

Gewoon fatsoen hebben
Als je het met woorden niet kan redden ben je per defenitie zwak
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219576551
Soms helpen woorden niet meer en kun je doorslaan, dat is het risico van dit programma en ook wat DGK met zich mee bracht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219576863
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Soms helpen woorden niet meer en kun je doorslaan, dat is het risico van dit programma en ook wat DGK met zich mee bracht.
Slaan is onmacht
Altijd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219577100
Ahhh ik vind het jammer.
Diego en fadi zijn wel waar ik op dit moment voor kijk :)
pi_219577138
quote:
99s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Slaan is onmacht
Altijd
Schelden ook, als je naar Bureau Utrecht kijkt en hoort wat die kneuzen allemaal tegen de politie roepen, niet normaal. Opvoeden is een kunst en je beheersen ook.
pi_219577295
Fadi is er achter gekomen dat gedrag consequenties kan hebben. Een les die hij volgens mij nog niet vaak in z'n leven heeft gehad. FAFO.
pi_219577327
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Fadi is er achter gekomen dat gedrag consequenties kan hebben. Een les die hij volgens mij nog niet vaak in z'n leven heeft gehad. FAFO.
SPOILER
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219577344
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had het idee dat hij vaker is opgepakt in zijn jeugd.
Hotapnyc
pi_219577393
quote:
99s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
SPOILER
Hij heeft wel een erg beperkt vocabulaire, bestaat voornamelijk uit 'bek houden'.

SPOILER
pi_219577467
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Hij heeft wel een erg beperkt vocabulaire, bestaat voornamelijk uit 'bek houden'.

SPOILER
SPOILER
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219577663
Arme man met jurk, iedereen praat teveel. Bek houden allemaal. Vanavond zijn verhaal, de hele wereld is tegen hem. Benieuwd naar zijn verhaal, slachtofferrol natuurlijk. o|O
pi_219577777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme man met jurk, iedereen praat teveel. Bek houden allemaal. Vanavond zijn verhaal, de hele wereld is tegen hem. Benieuwd naar zijn verhaal, slachtofferrol natuurlijk. o|O
Was ook met Jorrit zo. _O-
Zo houdt Fadi wel de traditie in stand van de rode kaart houders.
All those angels with their wings glued on.
pi_219578117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan heel kort:

"Hallo ik ben Fadi uit de bondgenoten, welkom bij mijn live. Ik kreeg terecht een rode kaart omdat ik me als bokkenlul gedroeg, dank u voor het inschakelen en fijne pasen"

^O^
pi_219578281
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Kan heel kort:

"Hallo ik ben Fadi uit de bondgenoten, welkom bij mijn live. Ik kreeg terecht een rode kaart omdat ik me als bokkenlul gedroeg, dank u voor het inschakelen en fijne pasen"

^O^
_O- _O- _O-
pi_219578292
Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een aflevering van de Bondgenoten. Ook al word ik ongemakkelijk van die agressieve scènes. _O-
Hotapnyc
pi_219578838
Heb je wel eens gehoord van de live van een met rood uit de bondgenoten gestuurde deelnemer?
Die gaat niet door vanavond .. Hij schuift wel 'verplicht' aan bij Shownieuws :')

SPOILER
pi_219579364
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Heb je wel eens gehoord van de live van een met rood uit de bondgenoten gestuurde deelnemer?
Die gaat niet door vanavond .. Hij schuift wel 'verplicht' aan bij Shownieuws :')

SPOILER
_O- _O- _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')