ja!quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Rode wijn + Fanta!? In 1 glas?! Barbaar!
Jij en je complotten ook altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
gut heeft Diego een gesprekje achter gehad
doen ze in Spanje ook veelquote:
je kon er op wachten met hemquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
daar is de rode kaart dus voor Fadi
morgen
godnondenjuu![]()
dan kan ik niet kijken
God ja word je toch ongeduldig vanquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
morgen
godnondenjuu![]()
dan kan ik niet kijken
ze spoileren zelfquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:29 schreef StephanL het volgende:
Jullie spoileren![]()
Maar morgen in ieder geval Fadi actie
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
Ok ik kan de spoiler nu wel lezen geloof ik.
irritante Petertje kreeg een duwquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Dus ... Niet eens Diego op z'n muil gepeerd
je spoilert niks hoorquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sorry voor de spoiler was niet zo bewust daarvan (door het live kijken).
Jullie beginnen over die kaartquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze spoileren zelf
![]()
![]()
en dat krijg je vast morgen pas te zien na de eerste reclame
"Shoot"quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jullie beginnen over die kaart![]()
Maar goed maakt niet uit, morgen zien we het toch
Ja, jammer, daar schieten we niks mee opquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
irritante Petertje kreeg een duw
Verleden week al.quote:
Opnemen, kan je de reclames lekker skippenquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
"Shoot"
Dan zit ik in een restaurant
Na de kerst maar kijken dan
ik met mijn schoonouders aan het dinerquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
"Shoot"
dat was Borrel toch nietquote:
Ik heb kerst gecanceld, anders mis ik het einde van prijzenslag en die kaart van Fadi! Ze zoeken het maar uit met hun creme brulee!quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
"Shoot"
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb kerst gecanceld, anders mis ik het einde van prijzenslag en die kaart van Fadi! Ze zoeken het maar uit met hun creme brulee!
![]()
Je spoilert niet. Was net op tv.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sorry voor de spoiler was niet zo bewust daarvan (door het live kijken).
Goed planquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb kerst gecanceld, anders mis ik het einde van prijzenslag en die kaart van Fadi! Ze zoeken het maar uit met hun creme brulee!
![]()
Geen idee wie, maar die spoiler was er al iig.quote:
Ik ook niet😡quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
morgen
godnondenjuu![]()
dan kan ik niet kijken
Mee eens, maar toch iets te wild voor daar blijkbaarquote:
denk vooral te agressiefquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch iets te wild voor daar blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |