abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219676846
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi die eerste! Wat wordt het?

Leuk dat kleine paddomannetje O+
Mandala Madness is dat
Die mandala krijgt de doorsnede van 160cm. Dat is groter dan ik ben _O-

Hahaha de mijne wordt een grote gozer van een halve meter ;)
Normaal ben ik van het priegelen en houd niet van grof. Alleen in dit geval...
pi_219677396
:D
pi_219677515
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef Blues het volgende:
:D
Met 158cm kun je snel roepen dat iets groter is dan ik :+
pi_219681524
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

Met 158cm kun je snel roepen dat iets groter is dan ik :+
Das best eh, klein ja :)

Ik ga nog 3 koekjes haken en dan kan ik eindelijk beginnen met mijn volgende project *G*
Wel nog ff haaknaald 4 kopen die ik niet blijk te hebben en iets wat op die aangeraden wol lijkt.
De kleuren vind ik prachtig dus het wordt wel zoiets, en dit keer meet ik het allemaal goed op.... met die poncho die te klein bleek ben ik gewoon te overhaast te werk gegaan 8)7
Heb er van geleerd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:51:43 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_219682296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 15:54 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Yikes, dat is echt naar...

Maar wat een prachtig vest! Gebruik je hetzelfde garen, en ook in dezelfde kleuren? Ben benieuwd hoe ie wordt. Is het een lastig patroon?

Ik kom er niet helemaal uit met mijn notenkraker. Het is mijn eerste keer mozaïekhaken, en ik begrijp het patroon niet helemaal goed, denk ik. Daarom nu eerst maar even verder met borduren!
Ja, ik heb precies hetzelfde garen aangeschaft. En de manier waarop het patroon beschreven is is hier en daar nogal wennen voor mij. Ik heb ook een paar foutjes ontdekt, waarover ik al met de ontwerpster gemaild heb. Ze gaat 't aanpassen, zei ze. Maar ik ben dus nog niet meteen helemaal verkocht. Inmiddels wel het uitgehaalde stuk weer gehaakt, maar ik heb - ondanks vakantie - toch weinig tijd deze dagen voor haken. Had gehoopt wat meer meters te maken. Maar jaaaa.

Balen van je notenkraker!
in de haak.
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:53:28 #31
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_219682361
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:22 schreef Blues het volgende:
Ik ben er zo klaar mee dat ik m vanochtend af heb gemaakt. _O-

[ link | afbeelding ]

Krans verdwijnt in een la tot vlg jaar kerst, dan geef ik me aan de kinderen (daar kreeg ik het 'bouwpakket' van) 'terug' maar dan af. :D heb wel hier en daar gesjoemeld en beetje afgeraffeld :@
Goed gelukt hoor, Blues!
in de haak.
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:17:04 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_219683057
quote:
17s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even een update zonder foto over mijn kerstboom; ik hoop dat ik m volgend jaar af wil maken. Voor nu laat ik m links liggen want a) de vorm echt krijgen zoals ik wil is moeilijk want/en b) uithalen is echt onmogelijk. Heb nu al meermaals stukken gehaakt met het idee dat ik nu eindelijk het juiste deed maar na een tijdje checken hij toch volledig uit vorm gaat. Dus ik knip dan stukken weg, waarvan ik alles wat loszit zorgvuldig herstel.

Op die manier krijg ik uiteindelijk wel de vorm die ik wil, maar ik ga m deze Kerst niet meer afkrijgen en dus ook niet gebruiken. Ik schuif m even lekker weg, komt wel weer. Heb er vertrouwen in dat ie volgend jaar wel af is.

Ondertussen een ander projectje in sneltreinvaart afgerond (mandje voor "nootpakket" voor vertrekkende collega), en dat inspireerde me. Ik wil al heel lang manden onderin de salontafel, maar kan de juiste afmetingen niet vinden. Waarom ik er niet eerder aan heb gedacht om ze dan maar zelf te maken weet ik ook niet. Maar dat is nu mn nieuwe project/hyperfocus :+
altijd leuk, een praktisch projectje. Succes, hopelijk worden de mandjes zoals je ze wil!
in de haak.
pi_219704225
Ideale oudejaarsavond
Ben al de hele dag aan het haken
Hoop tot de helft van het project te komen vanavond/nacht :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')