Had net op straat nog een ‘hey schatje’ achter me aan en die was gewoon van hier.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Zouden deze vrouwen de hulp van een man ook afwijzen als ze op straat worden lastig gevallen door een loopse asielzoeker?
Natuurlijk doen zulke mensen dat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het zijn, hé. Het is inderdaad net als een Tate die zich alfaman noemt, maar dat niet is.
Wel zorgen zulke mensen voor (nog meer) polarisatie.
Nou en? wat kunnen wij daar aan doen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Had net op straat nog een ‘hey schatje’ achter me aan en die was gewoon van hier.
Maar dat zijn ze dus niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is geen feminisme, het feminisme staat er voor dat mannen en vrouwen gelijk zijn.
Anders lees je even wie ik quote.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nou en? wat kunnen wij daar aan doen?
Mij vertegenwoordig die sukkel niet.
Dat laatste is natuurlijk sad, maar te verwachten op een forum waar er een aantal keyboard warriors rondlopen, maar het is ook gewoon een kansloos stuk waar weing serieus over te bespreken valt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk doen zulke mensen dat.
Maar de meute laat zich oo kgraag polariseren, waarvan dit topic een erg mooi voorbeeld is. Er is helemaal geen normaal gesprek mogelijk. Er worden meteen allerlei nare en denigrerende opmerkingen gemaakt over vrouwen in het algemeen omdat één vrouw deze column maakt.
Hetzelfde zijn ze niet, maar wel gelijkwaardig.quote:
Ik vind het een belangrijk nuance verschil. Mannen en vrouwen zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hetzelfde zijn ze niet, maar wel gelijkwaardig.
Of wil je anders beweren?
Mwa is dat zo of spreekt hier je onderbuik?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, maar onbewust beinvloedt dit wel mensen die daar vatbaar voor zijn. En het leeft zeker voornamelijk digitaal, maar je ziet vaker dat dat uiteindelijk ook in het dagelijks leven uitsmeert.
We bedoelen hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind het een belangrijk nuance verschil. Mannen en vrouwen zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar, aangezien de meeste mannen nog steeds een of andere wildwestmentaliteit hebben.
Ik geloof er geen biet van.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Had net op straat nog een ‘hey schatje’ achter me aan en die was gewoon van hier.
Ik doel op mensen die soort artikelen schrijven Hans. Hoeveel mensen ken jij die soort shit (of Tate aan de andere kant) als levensmotto hanteren? Ik nul.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Gespleten persoonlijkheid Elan
Het gaat al mis om te denken dat een vrouw gelukkig wordt van het makkelijk scoren van een seksdate.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa is dat zo of spreekt hier je onderbuik?
Legio vrouwen willen geen kinderen meer, verdienen hun eigen inkomen en als ze een keer willen neuken kunnen ze dat online binnen 5 minuten regelen via een date of FWB. Waarom zou je je dan nog willen committeren aan één persoon?
Er liggen op het oog primair maatschappelijke oorzaken van een veranderende tijd aan hun keuzes te grondslag. Niet een diepgewortelde aversie jegens mannen of gevoeligheid voor genderwars.
Nee da's geen onderbuik maar wel anektdotisch.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Legio vrouwen willen geen kinderen meer, verdienen hun eigen inkomen en als ze een keer willen neuken kunnen ze dat online binnen 5 minuten regelen via een date of FWB. Waarom zou je je dan nog willen committeren aan één persoon?
Er liggen op het oog primair maatschappelijke oorzaken van een veranderende tijd aan hun keuzes te grondslag. Niet een diepgewortelde aversie jegens mannen of gevoeligheid voor genderwars.
Nederland loopt niet echt voorop hoor. Als ik even mag zeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoopte altijd dat Nederland gevrijwaard bleef van soortgelijke zaken maar het is zo langzamerhand wel tijd om te erkennen dat nuance ook in Nederland een vies woord is geworden. Net als empathie overigens. En jood, moslim, christen, feminist, conservatief.
Misschien maar tijd voor een nieuw woordenboek
Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Dat ze het anders invullen maakt niet dat er minder behoefte is aan fysieke intimiteit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat al mis om te denken dat een vrouw gelukkig wordt van het makkelijk scoren van een seksdate.
We zijn wat dat betreft geen mannen (of zoals veel mannen). Iets wat dieper gaat en serieuzer wordt, is zeldzaam, maar wel veel fijner.
Mwah. Je hoort best vaak docenten over leerlingen die Tate gedachtegoed ook offline onderschrijven.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik doel op mensen die soort artikelen schrijven Hans. Hoeveel mensen ken jij die soort shit (of Tate aan de andere kant) als levensmotto hanteren? Ik nul.
Dat alles past mooi in de aanval op het traditionele gezinsleven wat met name de vrijgevochten linkse feministische bewegingen in gang hebben gezet. Scheidingen, one night stands en een kinderloos leven zijn en werden volop geromantiseerd in reclames, televisieshows en magazines. Uiteindelijk gaat dat afstralen naar de samenleving en volgens welk wereldbeeld kinderen opgroeien en gevormd worden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zou het dus eigenlijk gesloten moeten worden, of naar VER gekieperd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk sad, maar te verwachten op een forum waar er een aantal keyboard warriors rondlopen, maar het is ook gewoon een kansloos stuk waar weing serieus over te bespreken valt.
Is ook de reden waarom TS dit geopend heeft trouwens. Vind 'ie leuk.
Er is toch een best interessante discussie uit voort gekomen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:37 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dan zou het dus eigenlijk gesloten moeten worden, of naar VER gekieperd.
Het is geen nieuws, biedt geen onderbouwing van de standpunten en presenteert feitelijke onjuistheden.
Wat een gezwets. Vrouwen die geen kinderen willen en die niet krijgen moeten dat juist heel vaak uitleggen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat alles past mooi in de aanval op het traditionele gezinsleven wat met name de vrijgevochten linkse feministische bewegingen in gang hebben gezet. Scheidingen, one night stands en een kinderloos leven zijn en werden volop geromantiseerd in reclames, televisieshows en magazines. Uiteindelijk gaat dat afstralen naar de samenleving en volgens welk wereldbeeld kinderen opgroeien en gevormd worden.
Ik doelde dus meer op de Amerikaanse verslagen die spreken van mannenhaat. Volgens Straatcommando dan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is een wild west mentaliteit?
Denk dat het wel meevalt. Fok forum geeft geen goed beeld van de doorsnee man.
Nee, ik zeg dat er een bepaalde stroming in de VS is die zichzelf feministisch noemt, maar dat helemaal niet is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik doelde dus meer op de Amerikaanse verslagen die spreken van mannenhaat. Volgens Straatcommando dan.
En dat is het grote verschil tussen mannen en vrouwen. Voor mannen is het fysieke het belangrijkste. Erop, erin, klaarkomen, eruit. En dan lekker gaan snurken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Dat ze het anders invullen maakt niet dat er minder behoefte is aan fysieke intimiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |