Zal moeilijk gaan met al die drones om uberhaupt daar al voertuigen aan het werk te laten en ik neem asn met een mijnenveld.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:58 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me bij dat soort linies altijd af of het niet relatief eenvoudig is om er zand over te schuiven
Oekraine heeft geen zeggenschap over spul a'la google maps.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is allemaal verkrijgbaar uit open source materiaal van de Oekraiense defensie. ALs ze niet wilden dat het niet openbaar was hadden ze die beelden niet moeten vrijgeven
quote:Kunnen ze immers altijd ff kijken wat ze zelf al op papier hebben, en dit er naast houden. Mss hebben ze iets gemist.
Zullen ze hun eigen lopen maken?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral de laatste varianten op het Tsjechische Tatra chassis zien er ook echt vet uit.
Och die paar grondstoffen die we hier hebben. Venezuela, MO is veel belangrijker. Maar de VS heeft in de jaren 90 heel wat bedrijven overgenomen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
De VS heeft (nog niet) een oligarch aangewezen die z'n zakken mag vullen met ons groningse gas, terwijl de rest van het land letterlijk het nakijken heeft.
Ik zie daar weinig keuze in. Het is niet alsof we ze toen konden dwingen. Niet alsof westerse tanks op het rode plein stonden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:15 schreef Cherni het volgende:
Je kunt het niet met mij eens zijn dat wij in de jarwn 90 steken hebben laten vallen. Ik zie dat anders.
Dat neoliberale beleid wat ze dus zelf geimplementeerd hebben?quote:Dat hele neoliberale beleid is een grote fout geweest.
Wil ze ook Russische kindjes ontvoeren en systematisch burgerdoelen en infrastructuur bestoken? Misschien een Bucha of 2?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat haar betreft zou het land opgedeeld moeten worden. Dan is er helemaal geen Russische federatie meer.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:16 schreef havanagila het volgende:
[..]
Wil ze ook Russische kindjes ontvoeren en systematisch burgerdoelen en infrastructuur bestoken? Misschien een Bucha of 2?
Of burgers opjagen met drones?
Dit is nou een voorbeeld van echte propoganda.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef ExTec het volgende:
Dit kan de 2 parallele waarheden, rus is zwak, krijgen oekraine er niet onder, EN rus gaat binnen afzienbare tijd het westen aanvallen, verklaren.
Putin heeft geen notie, laat zich constant voorliegen, kijkt sowieso alleen rus 1, 2 en 3, gebruikt geen internet.
Want als hij denkt dat het allemaal toppie gaat, waarom niet. Geen generaal durft hem anders te vertellen.
[ x ]
Ga er maar vanuit dat Poetin gebruik maakt van verschillende diensten en contra spionage. Die tapt niet uit een vat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nou een voorbeeld van echte propoganda.
Putin krijgt kritiek zat in z'n eigen land.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef ExTec het volgende:
Dit kan de 2 parallele waarheden, rus is zwak, krijgen oekraine er niet onder, EN rus gaat binnen afzienbare tijd het westen aanvallen, verklaren.
Putin heeft geen notie, laat zich constant voorliegen, kijkt sowieso alleen rus 1, 2 en 3, gebruikt geen internet.
Want als hij denkt dat het allemaal toppie gaat, waarom niet. Geen generaal durft hem anders te vertellen.
[ x ]
Meer info en video in de link.quote:Vladimir Putin held a 2 hour plus meeting with Russian “mil bloggers” on June 13th.
According to Tass, the Russian news outlet, “"Reporters from Channel One, the All-Russia State Television and Radio Broadcasting Company, NTV, RT and Komsomolskaya Pravda, as well as bloggers and authors of Telegram channels, [took] part in the meeting.”
FT staat aangeschreven als een van de meest betrouwbare publicaties.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nou een voorbeeld van echte propoganda.
Gezien zijn stiptheid en bekende dossierkennis over allerlei zaken is hij misschien juist precies op de hoogte.
Misschien ook niet maar dat is een hele sterke aantijging zonder enig bewijs.
Nee, behalve toen hem in 2022 verteld werd dat oekrainers echt wel op zijn hand waren, en het een makkie zou worden, toen tuinde hij er met boter en suiker in he?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Poetin gebruik maakt van verschillende diensten en contra spionage. Die tapt niet uit een vat.
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:47 schreef Candymannetje het volgende:
Putin krijgt kritiek zat in z'n eigen land.
En degene die kritiek leveren worden niet vermoord of opgesloten maar hij gaat met ze in gesprek
Omdat ik ontelbare dingen op kan graven die nogal duidelijk het tegendeel bewijzen.quote:
Ik denk ook dat ie op dat moment zijn (laatste) haren uit zijn kop heeft getrokken. In het oosten ging het crescendo - blitzkrieg - en in het Noorden moeizaam (hoewel als ze Hostomel airport hardden ingenomen hadden ze het gered) máár daarna herpakten de Russen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, behalve toen hem in 2022 verteld werd dat oekrainers echt wel op zijn hand waren, en het een makkie zou worden, toen tuinde hij er met boter en suiker in he?
In tegenstelling tot jou plaats ik een betrouwbare bron met info.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat ik ontelbare dingen op kan graven die nogal duidelijk het tegendeel bewijzen.
Maar laat me raden, dat "weet" jij gewoon allemaal niet, ofzo?
Ja maar, ja maar, ja maar:quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk ook dat ie op dat moment zijn (laatste) haren uit zijn kop heeft getrokken.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Poetin gebruik maakt van verschillende diensten en contra spionage. Die tapt niet uit een vat.
Je bent nogal ongeinformeerd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou plaats ik een betrouwbare bron met info.
Als jij het tegendeel kan bewijzen doe dat dan gewoon en zeg niet enkel dat je het kan.
Dat zit in onze hoofden. Dat kan het dus niet verklaren, want wij weten wel hoe het zit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef ExTec het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |