Ik denk dat dit wel zo'n beetje de algemene mening over TS en d'r topics beschrijft.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:47 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch eens je tyfusbek joh, zeikhoer
Ik zou dat eeuwige gedram wel missen hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel zo'n beetje de algemene mening over TS en d'r topics beschrijft.
Gaat dit over de OP?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:35 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ja jullie verdienen allemaal zo goed en zijn succesvol maar ondertussen rijden jullie allemaal in een leasebak van 20k terwijl ik een yaris 1.6 gr rijd
Ja nee ze blijft droog staan, terwijl ze stiekem toch het liefst wel weer een vent heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:46 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dan wordt je toch lesbies?
Opgelost, slotje.
Tevens: zuurpruim.
Mijdquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach laat die arme meid niet zo leiden onder dat foutje!
4Bquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:46 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dan wordt je toch lesbies?
Opgelost, slotje.
Tevens: zuurpruim.
Ik wou bijna alles weerleggen... Maar er is niet aan te beginnen..quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:42 schreef Ansa het volgende:
Ik erger me aan de 50/50-cultuur omdat die doet alsof gelijkwaardigheid hetzelfde is als exact evenveel betalen, terwijl dat vaak niet zo is.
Gelijkwaardigheid betekent een evenwicht in totale investering, niet dat twee mensen op elk moment exact hetzelfde bedrag aftikken.
Bij een eerste date is die investering vaak ongelijk verdeeld.
Ik reis 40 minuten
Ik maak reiskosten
Ik investeer tijd
Ik investeer emotionele alertheid
Ik investeer fysieke veiligheid
Daartegenover staat dan soms:
Hij loopt 5 minuten
Hij investeert niets extra’s
Hij splitst de rekening
Dat is geen gelijkwaardige situatie. Dan is 50-50 geen neutraliteit, maar kosten afschuiven.
We weten bovendien dat veel mannen meerdere dates per week hebben. Als een man in jou geen enkele investering doet, is het logisch om te concluderen dat jij één van velen bent. Niet belangrijk. Niet serieus genomen.
Waarom zou ik mijn tijd, geld en veiligheid investeren in iemand die mij niet eens een warme koffie aanbiedt in zijn eigen stad?
Als ik naar een man toe reis, heb ik al betaald. Dan ga ik niet ook nog mijn eigen lunch of diner betalen. Dat heeft niets met afhankelijkheid te maken, maar met redelijkheid.
Komt hij naar mij toe, doet hij zichtbaar moeite, investeert hij tijd en energie, dan heb ik er geen probleem mee om zelf te betalen of te trakteren.
In een relatie ben ik bovendien gul. Ik trakteer graag. Ik investeer graag. Maar wederkerigheid werkt over tijd, niet per pinmoment.
Wat ik ook vaak zie, zijn relaties waarin de vrouw veel minder verdient, maar wel de helft van de huur betaalt. Ze houdt nauwelijks geld over voor eigen vaste lasten of eten, terwijl haar partner luxe hobby’s heeft. Dat wordt dan verkocht als “gelijkwaardig”, maar dat is het niet. Dat is structurele ongelijkheid die genormaliseerd wordt.
Echt 50/50, waarin beide partners vergelijkbaar verdienen, vergelijkbaar risico lopen en vergelijkbaar investeren, daar heb ik geen problemen mee. Maar die bestaan niet in een wereld waar mannen structureel multidaten en meer recht hebben op de woning.
Slimme keus.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wou bijna alles weerleggen... Maar er is niet aan te beginnen..
Dus:
Ze vindt je lelijk en het is een moetje.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouwen wel daarentegen
[ afbeelding ]
Ik betrap meizelf ook wel op dit gedrag.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:22 schreef ToT het volgende:
Ik word er anders altijd weer vrolijk van als ik in haar Pohi zit te F5'en en weer iets nieuws zie!
En als die zeesterren ineens alsnog in actie proberen te komen, heb je snel weer zoiets van: "Ehhh nee, dit is niet echt jouw ding he?"quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouwen wel daarentegen
[ afbeelding ]
Kom dan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ze vindt je lelijk en het is een moetje.
Vrouwen gaan naar evenveel dates als mannen.* Jij kiest er blijkbaar voor achter mannen aan te gaan die heel veel dates hebben, maar er zijn genoeg mannen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:42 schreef Ansa het volgende:
We weten bovendien dat veel mannen meerdere dates per week hebben.
Wat weerhoudt je ervan om bij een date in jouw stad af te spreken zodat hij moet reizen en daar tijd en geld aan moet besteden?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |