hey dotquote:
ik hou wel van vrieskouquote:
Moet er zo door. Bbbrrrrrquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hey dot
[..]
ik hou wel van vrieskou
maar het waait momenteel aardig
das minder
daar zul jij een stuk minder last van hebben daar
Wij hebben zowel vrieskou alsmede veel wind hoorquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hey dot
[..]
ik hou wel van vrieskou
maar het waait momenteel aardig
das minder
daar zul jij een stuk minder last van hebben daar
jep hier ookquote:
ik weet dat het ook daar wel eens vriestquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Wij hebben zowel vrieskou alsmede veel wind hoor
daar gaat morgen een hele kip opquote:
Ik moet op de scoot denk dat jij met de auto gaat?quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep hier ook
was even moed aan het verzamelen hier
Zodra de zon ondergaat tijdens deze koude maanden. Soms vries soms niet, maar wel vrieskou in de luchtquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat het ook daar wel eens vriest
maar is dat vaak?
(niet dat het in NL nu heeeel vaak vriest )
quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaat morgen een hele kip op
met bierblik
ja 4 km fietsen nu geen zin inquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet op de scoot denk dat jij met de auto gaat?
ik vind dat heerlijkquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Zodra de zon ondergaat tijdens deze koude maanden. Soms vries soms niet, maar wel vrieskou in de lucht
Ik neem een kruik en lekker knusquote:
ik maak de houtkachels aanquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik neem een kruik en lekker knus
Ik heb inverter airco's door het hele huis.quote:
ik heb ook airco's overalquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb inverter airco's door het hele huis.
Van fietsen krijg je het wel warm.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja 4 km fietsen nu geen zin in
Houtkachel vind ik wel knusserquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ook airco's overal
maar houtkachel![]()
![]()
![]()
![]()
(en hout is nog steeds goedkoper dan stroom of gas)
ik haat fietsenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van fietsen krijg je het wel warm.
hebben ze die daarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |