Dank je lieve Moon jij ookquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
Ik wens iedereen alvast fijne dagen
Lekker geslapen?quote:
De tijd is voorbij gevlogen he, het is alweer Kerst en het jaar is ook alweer bijna voorbijquote:
Ja het is echt heel snel gegaanquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd is voorbij gevlogen he, het is alweer Kerst en het jaar is ook alweer bijna voorbij
Ja en voor je het weet is het ook al weer over.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het is echt heel snel gegaanlaatst was ik nog aan het aftellen voor kerst en nu is het morgen al kerstavond
Je had mijn slaap erbij gekregen. Ik was de hele nacht wakkerquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Ik wonder boven wonder tot 6.30 uur, wist niet wat mij overkwam
Kort slaapje wel.quote:
O dat is minder, vooral in jou conditie, dan heb je je slaap toch hard nodig.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je had mijn slaap erbij gekregen. Ik was de hele nacht wakker
Powernap. En jij?quote:
Kater had me wakker gemaakt en daarna was ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, vooral in jou conditie, dan heb je je slaap toch hard nodig.
Enig idee waarom je zo slecht slaapt?
Moet werkenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Ga je vanmiddag nog even een dutje doen dat MK ?
Door gesnurk?quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kater had me wakker gemaakt en daarna was ik
Klaarwakker…
Maar geeft niet. Gaat wel over.
Hetzelfde, dacht dat het al veel later was.quote:
Nee toen hij naar bed kwam en m’n deken jatte met z’n koude tengelsquote:
Iddquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hetzelfde, dacht dat het al veel later was.
O dan gaat dat een beetje moeilijkquote:
Mannen ook, nergens rekening meer houden ook he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee toen hij naar bed kwam en m’n deken jatte met z’n koude tengels
Last van z’n hormonen denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen ook, nergens rekening meer houden ook he.
Ja, gelukkig maakt het niet uit wanneer ik werk. Als ik maar negen uur werkquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan gaat dat een beetje moeilijk
Gelukkig heb jij daar geen last van met zijn kind in jou buikquote:
O je werkt thuis, dan kan er makkelijk een uurtje vanaf om een napje te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maakt het niet uit wanneer ik werk. Als ik maar negen uur werk
Preciesquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar geen last van met zijn kind in jou buik
Ja ik mag de negen uur ook versnipperd werken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je werkt thuis, dan kan er makkelijk een uurtje vanaf om een napje te doen.
Ellende is dat altijd als er geen rekening gehouden wordt als iemand al ligt te slapen.quote:
Mooi toch, je moet vooral naar je lijf luisteren momenteel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik mag de negen uur ook versnipperd werken.
quote:
hey dotquote:
ik hou wel van vrieskouquote:
Moet er zo door. Bbbrrrrrquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hey dot
[..]
ik hou wel van vrieskou
maar het waait momenteel aardig
das minder
daar zul jij een stuk minder last van hebben daar
Wij hebben zowel vrieskou alsmede veel wind hoorquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hey dot
[..]
ik hou wel van vrieskou
maar het waait momenteel aardig
das minder
daar zul jij een stuk minder last van hebben daar
jep hier ookquote:
ik weet dat het ook daar wel eens vriestquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Wij hebben zowel vrieskou alsmede veel wind hoor
daar gaat morgen een hele kip opquote:
Ik moet op de scoot denk dat jij met de auto gaat?quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep hier ook
was even moed aan het verzamelen hier
Zodra de zon ondergaat tijdens deze koude maanden. Soms vries soms niet, maar wel vrieskou in de luchtquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat het ook daar wel eens vriest
maar is dat vaak?
(niet dat het in NL nu heeeel vaak vriest )
quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaat morgen een hele kip op
met bierblik
ja 4 km fietsen nu geen zin inquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet op de scoot denk dat jij met de auto gaat?
ik vind dat heerlijkquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Zodra de zon ondergaat tijdens deze koude maanden. Soms vries soms niet, maar wel vrieskou in de lucht
Ik neem een kruik en lekker knusquote:
ik maak de houtkachels aanquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik neem een kruik en lekker knus
Ik heb inverter airco's door het hele huis.quote:
ik heb ook airco's overalquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb inverter airco's door het hele huis.
Van fietsen krijg je het wel warm.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja 4 km fietsen nu geen zin in
Houtkachel vind ik wel knusserquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ook airco's overal
maar houtkachel![]()
![]()
![]()
![]()
(en hout is nog steeds goedkoper dan stroom of gas)
ik haat fietsenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van fietsen krijg je het wel warm.
hebben ze die daarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |