Mooie uiquote:Op maandag 22 december 2025 18:16 schreef FreshFruit het volgende: [..] Leuk om weer eens terug te lezen.
Dat kan ook natuurlijk.quote:
Ik maak de categorieën welquote:
Vooral niet verbieden hoor, want dan wordt de jeugd baldadig en gaat alsnog in het buitenland shoppen. Vaders vooral.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even goed mentionen dan@ capuchon_jongen
wiequote:Op maandag 22 december 2025 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het was niet mijn OP Xquote:Op maandag 22 december 2025 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Vooral niet verbieden hoor, want dan wordt de jeugd baldadig en gaat alsnog in het buitenland shoppen. Vaders vooral.
Jazeker. Vrolijke meidquote:Op maandag 22 december 2025 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja oepsie![]()
Alles goed met je nichtje?
quote:
Fack!quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Fack!![]()
![]()
![]()
Ik weet nooit hoe zijn streepje staat, dus had het gekopieerd (incl. de spatie)
@:capuchon_jongen
Oldskoolquote:
Zo leuk hè nu ze wat groter wordt, leuk voor je ouders dat ze op hebben gepast, wij toevallig ook en de week ervoor zijn we met haar wezen zwemmen, vond ze zo leuk!quote:Op maandag 22 december 2025 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker. Vrolijke meidze is nu graag met dingen aan het rammelen
afgelopen weekend was ze voor de eerste keer bij m'n ouders logeren dus toen heb ik haar weer gezien.
Met je kleindochter ook alles goed?
Doe je weer goed.quote:Op maandag 22 december 2025 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prutser.quote:Op maandag 22 december 2025 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Fack!![]()
![]()
![]()
Ik weet nooit hoe zijn streepje staat, dus had het gekopieerd (incl. de spatie)
@:capuchon_jongen
Scoopquote:
Bijnaquote:Op maandag 22 december 2025 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je weer goed.
[..]
Prutser.
adminquote:Op maandag 22 december 2025 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je weer goed.
[..]
Prutser.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Admin op vakantie?quote:
Oh dat is grappig. Hadden m'n broertje en vrouw ook gedaan en dat zag er wel heel grappig uitquote:Op maandag 22 december 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo leuk hè nu ze wat groter wordt, leuk voor je ouders dat ze op hebben gepast, wij toevallig ook en de week ervoor zijn we met haar wezen zwemmen, vond ze zo leuk!
https://www.ad.nl/binnenl(...)rgewonden~a5f2f6c34/quote:Er zijn inmiddels meerdere ambulances, brandweerauto’s en politie-eenheden ter plaatse. Er zijn drie traumahelikopters geland.
NWS / Auto ingereden op menigte Nunspeetquote:Op maandag 22 december 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, zo'n lichtjesparade in Nunspeet.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)rgewonden~a5f2f6c34/
Mensen moeten eens gewoon normaal doen. Het is geen oorlog.quote:Op maandag 22 december 2025 19:44 schreef kree het volgende:
wat ik verbazingwekkend vond weer in het nieuws, meer jongere vuurwerkslachtoffers.
Handjes kwijt enzo, hadden ze nou echt iets anders verwacht?
Volgens mij he door het "legale" vuurwerk te verbieden krijg je meer de extreme (bommen) geïmporteerd.
Naja je verwacht het niet he....
Nou ja, weet het.quote:Op maandag 22 december 2025 19:44 schreef kree het volgende:
wat ik verbazingwekkend vond weer in het nieuws, meer jongere vuurwerkslachtoffers.
Handjes kwijt enzo, hadden ze nou echt iets anders verwacht?
Volgens mij he door het "legale" vuurwerk te verbieden krijg je meer de extreme (bommen) geïmporteerd.
Naja je verwacht het niet he....
heb het al eens vaker gezegd, maar wat een kut maatschappij leven we in, blij dat ik geen kinderen heb om me zorgen over te maken denk ik dan.quote:Op maandag 22 december 2025 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Auto ingereden op menigte Nunspeet
eens, maar of een vuurwerkverbod daarmee helpt nu? dat is wel vraag twee.quote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Mensen moeten eens gewoon normaal doen. Het is geen oorlog.
Opzouten met die rotzooi.
Walgelijk man, zo'n maatschappij waarin mensen onwel worden in hun auto. Meteen verbieden.quote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
heb het al eens vaker gezegd, maar wat een kut maatschappij leven we in, blij dat ik geen kinderen heb om me zorgen over te maken denk ik dan.
nouja nog net niet, of is dat zo? dacht eigenlijk dat het al niet meer mocht, althans het afsteken niet.quote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, weet het.
Het legale vuurwerk is nog niet verboden, dus je redenering gaat niet op
Die mededeling kun je bij alle nieuwsberichten over ongelukken zettenquote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
heb het al eens vaker gezegd, maar wat een kut maatschappij leven we in, blij dat ik geen kinderen heb om me zorgen over te maken denk ik dan.
tja, onwel geworden.... right.quote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Walgelijk man, zo'n maatschappij waarin mensen onwel worden in hun auto. Meteen verbieden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Walgelijk man, zo'n maatschappij waarin mensen onwel worden in hun auto. Meteen verbieden.
ik heb me niet ingelezen erover, dus oke.quote:Op maandag 22 december 2025 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Die mededeling kun je bij alle nieuwsberichten over ongelukken zetten
Na dit jaar wordt het verboden. Dit jaar kan je dus nog wel het e.e.a. verwachten.quote:Op maandag 22 december 2025 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
nouja nog net niet, of is dat zo? dacht eigenlijk dat het al niet meer mocht, althans het afsteken niet.
quote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb me niet ingelezen erover, dus oke.
zo danquote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb me niet ingelezen erover, dus oke.
oke nou volgend jaar nog meer vuurwerkslachtoffers dan, way to go regering (of wacht regeringquote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na dit jaar wordt het verboden. Dit jaar kan je dus nog wel het e.e.a. verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |