Dus jij gaat het doen ?quote:
Dat is ze al.quote:Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel ik maak je gewoon de beste mod![]()
Fijn SBEquote:Op maandag 22 december 2025 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat weer de goede kant op.
Ohw..quote:
Mag Marc dat even zelf bepalen?quote:
organiseren nietquote:
Deis is ook een supermodquote:Op maandag 22 december 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw..![]()
Ik dacht dat je de Dees bedoelde.
kun je @Capuchonjongen niet zo gek krijgen dat hij er 1 in GC zet?quote:Op maandag 22 december 2025 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
organiseren niet![]()
stemmen misschien
Ik ben een vliegtuig jaquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 22 december 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw..![]()
Ik dacht dat je de Dees bedoelde.
chocooooquote:Op maandag 22 december 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
* Choco deelt koffie en koekjes uit
Dees is gewoon de beste voor 40+.quote:Op maandag 22 december 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deis is ook een supermod
maar ken er wel meer![]()
ik zou dan echt moeite hebben met wie te kiezen
vast wel, harde werkerquote:Op maandag 22 december 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je @:Capuchonjongen niet zo gek krijgen dat hij er 1 in GC zet?
zit je er al bijna klaar voor ?quote:
Met alleen positieve categorieën?quote:Op maandag 22 december 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je @:Capuchonjongen niet zo gek krijgen dat hij er 1 in GC zet?
Choco met koekjesquote:Op maandag 22 december 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
* Choco deelt koffie en koekjes uit
Jazekers, jij ook?quote:Op maandag 22 december 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit je er al bijna klaar voor ?
misschien een tijdelijke bijfunctie voor capuquote:Op maandag 22 december 2025 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vast wel, harde werker
maar zou eig een gc mod moeten zijn dan
of capu promoveren
tijdelijk even admin makenquote:Op maandag 22 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een tijdelijke bijfunctie voor capu
zodat hij het in goede banen kan leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |