jij bent er tochquote:Op maandag 22 december 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn daar nog genoeg userts voor
Ik ga het niet organiseren maar ik vind het een goed idee.quote:Op maandag 22 december 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
maar @:Domnivoor wil je een nieuwe verkiezing beginnen?
eensquote:Op maandag 22 december 2025 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga het niet organiseren maae ik vind het een goed idee.
Waor komme gij nu weer vandaon?quote:Op maandag 22 december 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
huh getagd in 40 +
dat was een verbazing
O dat is wel heel anders dan verwegistanquote:Op maandag 22 december 2025 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijklekker beetje niksen, darten kijken, serieus request luisteren
Ja waarschijnlijk naar Terneuzen in februari
brrr
eendemansquote:Op maandag 22 december 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waor komme gij nu weer vandaon?
Ik heb er nooit wat aangevonden, alleen door die negatieve dingen er in.quote:Op maandag 22 december 2025 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga het niet organiseren maar ik vind het een goed idee.
Grijsbotje.quote:
Maar ik doe niet meequote:
was mijn gedachte ook een beetjequote:Op maandag 22 december 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn daar nog genoeg userts voor
jawel ik maak je gewoon de beste modquote:
misschien ligt dat aan KLBquote:Op maandag 22 december 2025 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
was mijn gedachte ook een beetje
capu heeft het een paar keer georganiseerd in klb maar komen bijna geen stemmen meer binnen
Dat weet je toch welquote:Op maandag 22 december 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waor komme gij nu weer vandaon?
wel 1 van de 5 actieve fora denk ikquote:
kan maar ik denk dat een deel van de users niet in KLB komt,quote:Op maandag 22 december 2025 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wel 1 van de 5 actieve fora denk ik
Totdat ze je opwacht in de parkeergarage van Fok!@quote:Op maandag 22 december 2025 18:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Deisyy nog steeds de grootste vredesstichter
ja truequote:Op maandag 22 december 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan maar ik denk dat een deel van de users niet in KLB komt,
zou je het in ONZ zetten krijg je hetzelfde denk ik
GC is de beste plek ervoor
redelijk neutraal
Volgens mij heb jij het tagjequote:Op maandag 22 december 2025 18:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Deisyy nog steeds de grootste vredesstichter
Het gaat weer de goede kant op.quote:
Bijna onherkenbaarquote:Op maandag 22 december 2025 19:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Totdat ze je opwacht in de parkeergarage van Fok!@
[ afbeelding ]
Over zitten vaste groepjes.quote:Op maandag 22 december 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan maar ik denk dat een deel van de users niet in KLB komt,
zou je het in ONZ zetten krijg je hetzelfde denk ik
GC is de beste plek ervoor
redelijk neutraal
Dus jij gaat het doen ?quote:
Dat is ze al.quote:Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel ik maak je gewoon de beste mod![]()
Fijn SBEquote:Op maandag 22 december 2025 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat weer de goede kant op.
Ohw..quote:
Mag Marc dat even zelf bepalen?quote:
organiseren nietquote:
Deis is ook een supermodquote:Op maandag 22 december 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw..![]()
Ik dacht dat je de Dees bedoelde.
kun je @Capuchonjongen niet zo gek krijgen dat hij er 1 in GC zet?quote:Op maandag 22 december 2025 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
organiseren niet![]()
stemmen misschien
Ik ben een vliegtuig jaquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 22 december 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw..![]()
Ik dacht dat je de Dees bedoelde.
chocooooquote:Op maandag 22 december 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
* Choco deelt koffie en koekjes uit
Dees is gewoon de beste voor 40+.quote:Op maandag 22 december 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deis is ook een supermod
maar ken er wel meer![]()
ik zou dan echt moeite hebben met wie te kiezen
vast wel, harde werkerquote:Op maandag 22 december 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je @:Capuchonjongen niet zo gek krijgen dat hij er 1 in GC zet?
zit je er al bijna klaar voor ?quote:
Met alleen positieve categorieën?quote:Op maandag 22 december 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je @:Capuchonjongen niet zo gek krijgen dat hij er 1 in GC zet?
Choco met koekjesquote:Op maandag 22 december 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
* Choco deelt koffie en koekjes uit
Jazekers, jij ook?quote:Op maandag 22 december 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit je er al bijna klaar voor ?
misschien een tijdelijke bijfunctie voor capuquote:Op maandag 22 december 2025 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vast wel, harde werker
maar zou eig een gc mod moeten zijn dan
of capu promoveren
tijdelijk even admin makenquote:Op maandag 22 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een tijdelijke bijfunctie voor capu
zodat hij het in goede banen kan leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |