Dank u. Hij was 56. Men heeft het kunnen traceren tot een spontaan gescheurde aorta. Waardoor de macht over het stuur verloren cq spontaan bewusteloos, in de sloot geraakt waarbij de nek gebroken. Het gebeurt allemaal.quote:Op maandag 22 december 2025 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterkte.
Het gebeurt overigens alleen niet uitsluitend bij ouderen. In 2013 is een maatje van mij in Luxemburg in een flauwe bocht rechtdoor gereden op de motor en kwam tegen een boom tot stilstand. Hij is 22 geworden.
Wat een slechte journalistiek, dat hek staat achter het publiek om een weiland, dit suggereert alsof de route afgezet zou zijn geweest. Meer als een verkeersregelaar stond er echt niet.quote:NU.nl-verslaggever Job van der Plicht is ter plaatse in Nunspeet. Hij beschrijft de situatie als volgt:
"Het ongeval heeft plaatsgevonden bij een rotonde. De auto is door een hek gereden en in een veld tot stilstand gekomen. De auto is omringd door politielinten. Een deel van het hek om het veld is weggeslagen. Het lijkt er op dat de auto dat heeft gedaan."
quote:"De bestuurder van de auto in Nunspeet was een 56-jarige vrouw uit het dorp", meldt de politie op X. Ze is als verdachte aangehouden. Zij raakte zelf lichtgewond.
Zo dan, das wel 3x de snelheidslimiet daar zo te zien. Dan moet je wel totaal bewusteloos zijn.quote:
Je mag daar inderdaad 30quote:Op maandag 22 december 2025 21:06 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Zo dan, das wel 3x de snelheidslimiet daar zo te zien. Dan moet je wel totaal bewusteloos zijn.
Tot zover het ‘oude vrouw’ verhaal.quote:Op maandag 22 december 2025 21:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bestuurder is een 56-jarige vrouw uit Nunspeet, lichtgewond en conform de regels aangehouden door de politie aldus het AD
quote:Op maandag 22 december 2025 20:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het was een oude vrouw in dit geval. En zo iemand wordt natuurlijk ook lichamelijk onderzocht op de eerste hulp daarna.
Wow.. maar idd flauwvallen/onwel worden komt best veel voor. Ook bij jongeren... Er hoeft maar even iets niet helemaal goed te gaan (zonder ernstige oorzaken) en je bent ff weg.quote:Op maandag 22 december 2025 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterkte.
Het overkomt overigens niet uitsluitend ouderen. In 2013 is een maatje van mij in Luxemburg in een flauwe bocht rechtdoor gereden op de motor en kwam tegen een boom tot stilstand. Hij is 22 geworden.
Vind ik niet bepaald jong, 56 jaar.quote:Op maandag 22 december 2025 21:06 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Tot zover het ‘oude vrouw’ verhaal.
Blij voor jou dat je niemand kent. De namen zullen morgen wel door het dorp zingen dunkt me.quote:Op maandag 22 december 2025 20:57 schreef zalkc het volgende:
Dit is 250 meter bij mij vandaan, kwam net aanrijden toen het net was gebeurd en de eerste hulpvoertuigen ter plaatse waren. Zie in de appgroepen ook al wat meer van de gewonden verschijnen, gaat nog niet overal goed zo te lezen. Geen doden voor zover bekend.
Gelukkig geen directe bekenden van mij, maar het blijft heftig allemaal.
Zal zo nog eens kijken of het al wat rustiger wordt met hulpdiensten
Zondagsrust gelukkig wel, verder zit die harde kern vooral in Elspeet en Doornspijk.quote:Op maandag 22 december 2025 20:34 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wss net zoals hier in clusters bij elkaar? Nog wel zondagsrust neem ik aan?
Ook het AD is niet vies van wat suggestieve berichtgeving.quote:Onze verslaggever Emma van der Wal is ook ter plaatse en meldt dat de auto vanaf de Oenenburgweg over de rotonde het weiland is ingereden, dwars door een hek. ,,Opvallend is dat er geen remsporen zijn", meldt zij.
Net zo goed triest maar geen aanslag gelukkigquote:Op maandag 22 december 2025 20:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is w.s. een freak accident in de zin dat er wel vaker mensen onwel worden tijdens het rijden in een auto maar dat loopt doorgaans goed af. Nu stond daar een groep mensen. Dus een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden vooralsnog.
Wat is walgelijk?quote:Op maandag 22 december 2025 21:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stop hiermee. Dit is walgelijk.
Sterker nog, dat gebeurt nu al..quote:Op maandag 22 december 2025 21:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Blij voor jou dat je niemand kent. De namen zullen morgen wel door het dorp zingen dunkt me.
Tja ben ook wel benieuwd. Gelukkig van de bekenden in de buurt al gehoord dat zei het niet waren.quote:Op maandag 22 december 2025 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterker nog, dat gebeurt nu al..
Maar ja, is vooralsnog natuurlijk allemaal geruchtenwerk enzo..
quote:Op maandag 22 december 2025 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterkte.
Het overkomt overigens niet uitsluitend ouderen. In 2013 is een maatje van mij in Luxemburg in een flauwe bocht rechtdoor gereden op de motor en kwam tegen een boom tot stilstand. Hij is 22 geworden.
Het leven is veel fragieler dan je denkt dus neem het er van waar dat kan.quote:Op maandag 22 december 2025 21:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dank u. Hij was 56. Men heeft het kunnen traceren tot een spontaan gescheurde aorta. Waardoor de macht over het stuur verloren cq spontaan bewusteloos, in de sloot geraakt waarbij de nek gebroken. Het gebeurt allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |