Mis jouw panda's welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Als nou even echt niet wil opvrolijken:Ik ben ff robinson van gister aan het kijken, ik klik straks wel ff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo enorm sportief meer haha. maar wel veel bewegingquote:Op maandag 22 december 2025 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?![]()
Oh wacht, jij bent sportief en zo, dat zal vast ook flink helpen.
Ik ook wel maar ik doe niet meer aan twitterquote:
Twitter is ook wel volledig verziekt jaquote:Op maandag 22 december 2025 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik doe niet meer aan twitterDaar zaten wat accounts op die dat soort panda filmpjes fijn verzamelden
Prive hellhole van die kutnazi geworden jaquote:Op maandag 22 december 2025 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twitter is ook wel volledig verziekt ja
Kutkerstquote:Op maandag 22 december 2025 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wel een hoop kut hier vandaag,
bijna kerst zeker?
quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Als nou even echt niet wil opvrolijken:Toch weer weg geklikt. Nu even niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho hoquote:
Heb je de kerstboom al staan?quote:
Hij kan nog wegquote:Op maandag 22 december 2025 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, dit jaar gaf ik kerst weer een kans, heb zelfs mijn boom weer staan.
Dat is wel weer fijn dan, eindelijk zonder pitjes.quote:Op maandag 22 december 2025 15:21 schreef pullup het volgende:
Ik heb deze week mooi een goed netje mandarijnen getroffen![]()
Geen pitjes
Oh ik nietquote:
Dat is wel goed dan toch.quote:Op maandag 22 december 2025 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik nietMaar verder wel zin in kerst opzich.
Ja met m'n ouders en broertje en zijn gezin. 1x bij m'n broertje en keer bij m'n ouders. Lekker simpel welquote:Op maandag 22 december 2025 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel goed dan toch.
Ga je nog iets met familie of vrienden doen?
Niks mis met simpel en er wordt lekker voor je gezorgd, prima kerst dus.quote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met m'n ouders en broertje en zijn gezin. 1x bij m'n broertje en keer bij m'n ouders. Lekker simpel wel
En jij nog kerst plannen?quote:Op maandag 22 december 2025 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niks mis met simpel en er wordt lekker voor je gezorgd, prima kerst dus.
Ah ook gezelligquote:Op maandag 22 december 2025 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zaterdag na de kerst met mijn zoon een bbq bij mijn dochter en schoonzoon.
Daarom ook de waarschuwingquote:Op maandag 22 december 2025 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch weer weg geklikt. Nu even niet.
Dat achter de spoiler staan verraadde ook al wel wat.. ik heb dan ook maar niet gekliktquote:
Ik klik bijna iedere spoiler aan.quote:Op maandag 22 december 2025 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat achter de spoiler staan verraadde ook al wel wat.. ik heb dan ook maar niet geklikt
Daarom zet ik het er soms bijquote:Op maandag 22 december 2025 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik klik bijna iedere spoiler aan.Te nieuwsgierig om het niet te doen.
Heb je evenquote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
En gezellig, 2 kerels die last van hun rug hebben.
Ik heb het aan mijn knie.
Wat mankeert de rest hiero?
Hey Engine, alweer thuis?quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met m'n ouders en broertje en zijn gezin. 1x bij m'n broertje en keer bij m'n ouders. Lekker simpel wel
Ja dusquote:
Nee hoor. Het de waarheidquote:Op maandag 22 december 2025 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, jij behoort ook bij het clubje kreupelen.![]()
Of zeg ik dat te grof?
Jepquote:
Hoe bevalt het om weer terug te zijn?quote:Op maandag 22 december 2025 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jepheb er al weer een week vakantie op zitten.
Ik ben net zo over mij zelf hoor. Spotten ach, ik zie het als humor.quote:Op maandag 22 december 2025 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, wil niemand beledigen met mijn spot over lichamelijke klachten.
Oh ja, humor is een beter woord, ik zat aan zelfspot te denken, vandaar dat ik het zo zei maar humor is beter.quote:Op maandag 22 december 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben net zo over mij zelf hoor. Spotten ach, ik zie het als humor.
Ik kan wel wat hebben
Zelfstop, humor ik doe er aan meequote:Op maandag 22 december 2025 16:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, humor is een beter woord, ik zat aan zelfspot te denken, vandaar dat ik het zo zei maar humor is beter.
quote:Op maandag 22 december 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfstop, humor ik doe er aan mee
Ik zit wel eens in de scoot bij de kassa en dan zijn er altijd lieve mensen die mij voor willen laten gaan.
Eigenlijk snap ik dat niet, ik zit er rustig bij en hun staan.
En dat zeg ik dan ook. Zo mevr ik ben een lui mens en hoe langer ik kan blijven zitten hier hoebeter. Dus dank u wel gaat u maar gewoon, u moet staan ik niet
En dan moet je ze zien kijken
Of als ze zeggen wat vervelend dat je in die scoot zit
Ik verbaasd, vervelend, nee joh. Ten eerste slijt ik geen schoen meer en wordt er nog stilletjes aan rijk bij
Of Nee hoor, ik ben een lui uitgevallen type dus die scoot kwam als geroepen![]()
Die koppen zijn geweldig, altijd een feesjte om boodschappen te doen
Of als iemand staat te zuchten en te steunen in de rij zeg ik, kom maar even op mijn schoot zittenquote:
Wat is dat toch dat mensen dingen over gewicht zeggen.quote:Op maandag 22 december 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of als iemand staat te zuchten en te steunen in de rij zeg ik, kom maar even op mijn schoot zitten![]()
Ben door de chemo helaas ook wat kilos aangekomen, en dat komt nooit meer goed omdat de stofwisseling kapoet is
Dus iedereen die zegt joh je bent wel aangekomen zeg. En daar baal ik wel van. maar ik ben er nog, dat is wat telt
Mijn antwoord, de kids dachten dat ik dood ging nu hebben ze meer moeder om van te houden
Het is maar net wie het zegt.quote:
Het is andermans ogen vaak niet goed Choco, als je je zelf er goed bij voelt is oke en zo niet is het nog aan jezelf om er wel of niets mee te doen.quote:Op maandag 22 december 2025 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen dingen over gewicht zeggen.
Ik was ooit flink afgevallen en toen weer aangekomen door een depressie en toen ineens hoorde ik het wel, oh je bent weer dik, wat fijn.Haters.
Wel vervelend omdat je dan meer last heb van je gewrichten maar jij hebt een scoot dus dat scheelt.
En inderdaad meer om van te houden. En lekkere lovehendels.![]()
Beter zo dan dat ze hun moeder al moesten missen.![]()
Je geeft in mijn ogen goede antwoorden dan aan vervelende mensen.
Als ik het zeg wordt er een TR gezetquote:
Klopt en inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is anders mans ogen vaak niet goed Choco, als je je zelf er goed bij voelt is oke en zo niet is het nog aan jezelf om er wel of niets mee te doen.
Ik trek mij er niets van aan, mensen weten soms niet beter denk ik dan maar.
Degene die mij lief zijn zeggen dat soort dingen niet.
In deze sc toch niet? Volgens mij heb ik in heel mijn fok tijd maar 1 tr gezet.quote:Op maandag 22 december 2025 17:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als ik het zeg wordt er een TR gezet
En zo is het.quote:Op maandag 22 december 2025 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en inderdaad.
Ik probeer mij er vaak niets van aan te trekken en dat lukt meestal ook wel, alleen zit er soms iemand bij die je dan gewoon ronduit kwetst. Maar ja, that's life.
De mensen dicht bij mij doen dat gelukkig niet en dat is het belangrijkst.
O, hier ook hoor.quote:Op maandag 22 december 2025 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In deze sc toch niet? Volgens mij heb ik in heel mijn fok tijd maar 1 tr gezet.
Het is wel handig om te weten tegen wie je iets zegt. Dat scheelt.
quote:
Ohw, dat is wel kut dan voor je.quote:Op maandag 22 december 2025 17:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
O, hier ook hoor.
Overal zitten schijnheilige users.
Helaas wel.quote:Op maandag 22 december 2025 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat is wel kut dan voor je.
En die zitten overal, ook irl.
Ach ja. Je doet er niks aan verder.quote:
Nee die zitten hier niet hoorquote:Op maandag 22 december 2025 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In deze sc toch niet? Volgens mij heb ik in heel mijn fok tijd maar 1 tr gezet.
Het is wel handig om te weten tegen wie je iets zegt. Dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |