Mis jouw panda's welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Als nou even echt niet wil opvrolijken:Ik ben ff robinson van gister aan het kijken, ik klik straks wel ff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo enorm sportief meer haha. maar wel veel bewegingquote:Op maandag 22 december 2025 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?![]()
Oh wacht, jij bent sportief en zo, dat zal vast ook flink helpen.
Ik ook wel maar ik doe niet meer aan twitterquote:
Twitter is ook wel volledig verziekt jaquote:Op maandag 22 december 2025 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik doe niet meer aan twitterDaar zaten wat accounts op die dat soort panda filmpjes fijn verzamelden
Prive hellhole van die kutnazi geworden jaquote:Op maandag 22 december 2025 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twitter is ook wel volledig verziekt ja
Kutkerstquote:Op maandag 22 december 2025 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wel een hoop kut hier vandaag,
bijna kerst zeker?
quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Als nou even echt niet wil opvrolijken:Toch weer weg geklikt. Nu even niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho hoquote:
Heb je de kerstboom al staan?quote:
Hij kan nog wegquote:Op maandag 22 december 2025 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, dit jaar gaf ik kerst weer een kans, heb zelfs mijn boom weer staan.
Dat is wel weer fijn dan, eindelijk zonder pitjes.quote:Op maandag 22 december 2025 15:21 schreef pullup het volgende:
Ik heb deze week mooi een goed netje mandarijnen getroffen![]()
Geen pitjes
Oh ik nietquote:
Dat is wel goed dan toch.quote:Op maandag 22 december 2025 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik nietMaar verder wel zin in kerst opzich.
Ja met m'n ouders en broertje en zijn gezin. 1x bij m'n broertje en keer bij m'n ouders. Lekker simpel welquote:Op maandag 22 december 2025 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel goed dan toch.
Ga je nog iets met familie of vrienden doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |