Niks mis met simpel en er wordt lekker voor je gezorgd, prima kerst dus.quote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met m'n ouders en broertje en zijn gezin. 1x bij m'n broertje en keer bij m'n ouders. Lekker simpel wel
En jij nog kerst plannen?quote:Op maandag 22 december 2025 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niks mis met simpel en er wordt lekker voor je gezorgd, prima kerst dus.
Ah ook gezelligquote:Op maandag 22 december 2025 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zaterdag na de kerst met mijn zoon een bbq bij mijn dochter en schoonzoon.
Daarom ook de waarschuwingquote:Op maandag 22 december 2025 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch weer weg geklikt. Nu even niet.
Dat achter de spoiler staan verraadde ook al wel wat.. ik heb dan ook maar niet gekliktquote:
Ik klik bijna iedere spoiler aan.quote:Op maandag 22 december 2025 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat achter de spoiler staan verraadde ook al wel wat.. ik heb dan ook maar niet geklikt
Daarom zet ik het er soms bijquote:Op maandag 22 december 2025 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik klik bijna iedere spoiler aan.Te nieuwsgierig om het niet te doen.
Heb je evenquote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
En gezellig, 2 kerels die last van hun rug hebben.
Ik heb het aan mijn knie.
Wat mankeert de rest hiero?
Hey Engine, alweer thuis?quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met m'n ouders en broertje en zijn gezin. 1x bij m'n broertje en keer bij m'n ouders. Lekker simpel wel
Ja dusquote:
Nee hoor. Het de waarheidquote:Op maandag 22 december 2025 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, jij behoort ook bij het clubje kreupelen.![]()
Of zeg ik dat te grof?
Jepquote:
Hoe bevalt het om weer terug te zijn?quote:Op maandag 22 december 2025 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jepheb er al weer een week vakantie op zitten.
Ik ben net zo over mij zelf hoor. Spotten ach, ik zie het als humor.quote:Op maandag 22 december 2025 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, wil niemand beledigen met mijn spot over lichamelijke klachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |