Die is duidelijk (stiekem?) al aan het experimenterenquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk gewoon even je boter in de magnetron mikken, je ei en vanille extract er in mikken roeren en klaar.
Vanille extract is wel echt de moeite waard om zelf te maken
Mijn oudste zag laatst het label van de vanille extract en zei gelijk hoezo doe je er wodka in![]()
Nee die doet nog niks hij is 13 maar was meer verbaasd dat er drank op het aanrecht stond. Er is wel drank in huis maar wij drinken amper. Mijn man niet en ik een glas of 5 per jaar?quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die is duidelijk (stiekem?) al aan het experimenterenOf hij wordt nu al opgeleid tot een topbakker, dat kan ook
Duidelijk dan: dat worden later echte bakkersquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee die doet nog niks hij is 13 maar was meer verbaasd dat er drank op het aanrecht stond. Er is wel drank in huis maar wij drinken amper. Mijn man niet en ik een glas of 5 per jaar?
Er is bier, wijn, likeur van alles in huis maar tot nu toe geen interesse er in. Zelfs energie drinks niet hij vind die zo enorm stinken. Als je hem blij wil maken een cola cherry of cola zero dan doet ie al ruigzijn broer van 11 komt nog niet verder dan limonade en appelsap die wil zelfs geen prik
Ze staan hier beiden regelmatig in de keuken
Die mand is echt ideaal die wordt gebruikt voor van alles van trakteren op school, kerstcadeautjes onder de boom er in, tot dit soort dingen. Oudste heeft met die actie toen kaarsen enzo verkocht ook in deze mandquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:45 schreef Hupje het volgende:
@:Goitske Ach ja, heb je weer een gelegenheid om te bakken(al snap ik dat je dat liever op een zelfgekozen moment doet)
De mand ziet er wel gezellig uit!
We hebben het zwaar jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een ellende is er toch op de wereld!
Wat zijn het?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:57 schreef Goitske het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Onze jongste heeft nog een rondje koekjes verkoop gedaan voor de actie van school dus ik moest bakken op 2 pakjes na alles verkocht
En is dit dan het begin van iets Groters??quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:57 schreef Goitske het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Onze jongste heeft nog een rondje koekjes verkoop gedaan voor de actie van school dus ik moest bakken op 2 pakjes na alles verkocht
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En is dit dan het begin van iets Groters??![]()
Zijn wij live getuige van het ontstaan van een Empirium?![]()
Ah nee, dat snap ik wel. Het was eigenlijk meer bedoeld als een verkapt compliment dat je dit zo goed verzorgd hebt voor jouw kids en dat de koekies kennelijk erg goed in de smaak vielen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken
Heb appjes gehad met complimenten dat de koekjes zo lekker waren, schoonvader is met de jongste door hun appartementencomplex gegaan was de vraag al of ik ook taarten maak.
Zou het leuk vinden als ik wat meer buitenaf woonde en dan zo'n stalletje langs de weg ofzo zou hebben. Maar woon gewoon in een woonwijk in een stad en werk normaal gesproken (zit nu met een burnout thuis)
Lief!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah nee, dat snap ik wel. Het was eigenlijk meer bedoeld als een verkapt compliment dat je dit zo goed verzorgd hebt voor jouw kids en dat de koekies kennelijk erg goed in de smaak vielen.
Ik wilde het compliment voor de verandering eens op een andere manier formuleren dan normaal
Misschien af en toe aanbieden in een buurt app? Hou je het ook zelf in de handquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:52 schreef Goitske het volgende:
[..]
Lief!
Maar kreeg echt de vraag of ik ook verdere verkoop ging doen. Wat een werk zeg en zoveel verdien je niet er mee tenzij je echt weet ik hoeveel platen in 1x er in kunt schuiven
Grapjurk, dan moet ik aardig doen tegen het hele woonerf. Ik ontwijk bij voorkeur elke buurt bijeenkomstquote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien af en toe aanbieden in een buurt app? Hou je het ook zelf in de hand
Op vakantie gaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Grapjurk, dan moet ik aardig doen tegen het hele woonerf. Ik ontwijk bij voorkeur elke buurt bijeenkomst![]()
Zit nu al te denken hoe ik de buurt BBQ weer kan ontduiken
Top gedaan zeg!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:57 schreef Goitske het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |