Terecht ook.quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef Schevetuin het volgende:
Ik ben een trotse oeteldonker op het moment.
Oh, ik heb al veel ergere dingen gehoord op dat podiumquote:Op zondag 21 december 2025 21:53 schreef Paul het volgende:
Pommelien was wel het dieptepunt deze editie
dikke vuurbal jongequote:
ja dat vond ik ook wel een dingetje... stel je kijkt altijd de volgende dag met de kinderen die al op bed liggen op de normale kijktijd.. bijv...quote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom benoemen in het nieuws wie een TV-programma heeft gewonnen wat je niet boeit als je niet kijkt, en wat als je gekeken hebt je al hebt gezien, en wat als je nog moet kijken helemaal kut is
Echt totaal debiel.
Ik heb het dus niet gezien, want ik kijk pijltjes smijten.quote:Op zondag 21 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook wel een dingetje... stel je kijkt altijd de volgende dag met de kinderen die al op bed liggen op de normale kijktijd.. bijv...
Nog aparter vind de tussenstand bekend maken tijdens het nieuws van 20:00 op 3FM, Terwijl die net 5 minuten daarvoor op 3FM bekend is gemaakt.quote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom benoemen in het nieuws wie een TV-programma heeft gewonnen wat je niet boeit als je niet kijkt, en wat als je gekeken hebt je al hebt gezien, en wat als je nog moet kijken helemaal kut is
Echt totaal debiel.
Ja, op NOS.nl schreven ze gisteren tenminste nog "Winnaar en mol bekend van jubileumseizoen Wie is de Mol?", dan kun je ervoor kiezen om het bericht niet te openen als je de finale later terugkijkt.quote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt totaal debiel.
ik kijk ook niet maar heb het hele seizoen al niet gekekenquote:Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet gezien, want ik kijk pijltjes smijten.
Neequote:Op zondag 21 december 2025 22:07 schreef Paul het volgende:
Had npo extra altijd zoveel journaals en reclames enzo
zijn ze vorig jaar of het jaar er voor mee begonnen. Want radioreclame en tv reclame zijn andere kostenplaatjesquote:Op zondag 21 december 2025 22:07 schreef Paul het volgende:
Had npo extra altijd zoveel journaals en reclames enzo
Als je nu inschakelt moet je je vorige statement toch wel intrekkenquote:Op zondag 21 december 2025 21:53 schreef Paul het volgende:
Pommelien was wel het dieptepunt deze editie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |