Terecht ook.quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef Schevetuin het volgende:
Ik ben een trotse oeteldonker op het moment.
Oh, ik heb al veel ergere dingen gehoord op dat podiumquote:Op zondag 21 december 2025 21:53 schreef Paul het volgende:
Pommelien was wel het dieptepunt deze editie
dikke vuurbal jongequote:
ja dat vond ik ook wel een dingetje... stel je kijkt altijd de volgende dag met de kinderen die al op bed liggen op de normale kijktijd.. bijv...quote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom benoemen in het nieuws wie een TV-programma heeft gewonnen wat je niet boeit als je niet kijkt, en wat als je gekeken hebt je al hebt gezien, en wat als je nog moet kijken helemaal kut is
Echt totaal debiel.
Ik heb het dus niet gezien, want ik kijk pijltjes smijten.quote:Op zondag 21 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook wel een dingetje... stel je kijkt altijd de volgende dag met de kinderen die al op bed liggen op de normale kijktijd.. bijv...
Nog aparter vind de tussenstand bekend maken tijdens het nieuws van 20:00 op 3FM, Terwijl die net 5 minuten daarvoor op 3FM bekend is gemaakt.quote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom benoemen in het nieuws wie een TV-programma heeft gewonnen wat je niet boeit als je niet kijkt, en wat als je gekeken hebt je al hebt gezien, en wat als je nog moet kijken helemaal kut is
Echt totaal debiel.
Ja, op NOS.nl schreven ze gisteren tenminste nog "Winnaar en mol bekend van jubileumseizoen Wie is de Mol?", dan kun je ervoor kiezen om het bericht niet te openen als je de finale later terugkijkt.quote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt totaal debiel.
ik kijk ook niet maar heb het hele seizoen al niet gekekenquote:Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet gezien, want ik kijk pijltjes smijten.
Neequote:Op zondag 21 december 2025 22:07 schreef Paul het volgende:
Had npo extra altijd zoveel journaals en reclames enzo
zijn ze vorig jaar of het jaar er voor mee begonnen. Want radioreclame en tv reclame zijn andere kostenplaatjesquote:Op zondag 21 december 2025 22:07 schreef Paul het volgende:
Had npo extra altijd zoveel journaals en reclames enzo
Als je nu inschakelt moet je je vorige statement toch wel intrekkenquote:Op zondag 21 december 2025 21:53 schreef Paul het volgende:
Pommelien was wel het dieptepunt deze editie
Paul kennende vindt hij dit geweldigquote:Op zondag 21 december 2025 22:11 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Als je nu inschakelt moet je je vorige statement toch wel intrekken
Nee dan was pommelien beterquote:Op zondag 21 december 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Paul kennende vindt hij dit geweldig
Enige manier dat 3fm nog iets van een comeback kan maken. Voordat ze wegbezuinigd gaan worden omdat er niemand onder de 35 nog luistert.quote:Op zondag 21 december 2025 22:12 schreef Paul het volgende:
Van mij hadden dat festivalgedoe er niet bij gehoeven. Maarja dan denk ik ook de helft minder publiek 🤣
Nouja, ze hebben nog een miljoen luisteraars. Daar zit vast iemand van onder de 35 tussenquote:Op zondag 21 december 2025 22:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Enige manier dat 3fm nog iets van een comeback kan maken. Voordat ze wegbezuinigd gaan worden omdat er niemand onder de 35 nog luistert.
En dan ook nog eens dat zeikerige 'officieuze Brabantse volkslied'quote:Op zondag 21 december 2025 22:17 schreef Evenstar het volgende:
Hangt sfeer er een keertje goed bij schakelen ze weg ....
Typisch altijd ja. had dan brabant afgespeeld op het plein dan krijg je de mensen ook mee. Nu zijn het 2 verschillende dingen. Als er artiesten optreden zend het dan gewoon in z'n geheel uit.quote:Op zondag 21 december 2025 22:17 schreef Evenstar het volgende:
Hangt sfeer er een keertje goed bij schakelen ze weg ....
platinaquote:
Hoe kan je pommelien nou stom vindenquote:Op zondag 21 december 2025 22:30 schreef Paul het volgende:
Komt omdat ik zei dat pommelien stom was. Krijgen jullie hele avond kutmuziek
Oprecht dat je dan onder een hunebed leeft.quote:
Pommelien is leuk voor als je pubermeisje bentquote:Op zondag 21 december 2025 22:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe kan je pommelien nou stom vinden
of gewoon niet in NL wonenquote:Op zondag 21 december 2025 22:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oprecht dat je dan onder een hunebed leeft.Of in kelder van Dutroux zit.
hünébèdquote:Op zondag 21 december 2025 22:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oprecht dat je dan onder een hunebed leeft.![]()
Ik denk het nietquote:Op zondag 21 december 2025 22:32 schreef Paul het volgende:
Heeft effe serieus meer nummers dan baila
Op zichzelf best knapquote:Op zondag 21 december 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze melken dit echt 10 minuten uit
Nee, maar ze verdienen er wel paar ton meequote:Op zondag 21 december 2025 22:32 schreef Paul het volgende:
Heeft effe serieus meer nummers dan baila
Wie zegt dat heequote:Op zondag 21 december 2025 22:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, maar ze verdienen er wel paar ton mee
Dat gaat gezien hun uiterlijkheden rechtstreeks naar een kroegbaas.quote:Op zondag 21 december 2025 22:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, maar ze verdienen er wel paar ton mee
Ohquote:Op zondag 21 december 2025 22:37 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Nee, dit nummer is echt nonstop in kroegen in heel Nederland te horen
Precies datquote:Op zondag 21 december 2025 22:36 schreef Viv het volgende:
Muzikaal slaat het nergens op natuurlijk, maar het zag er wel gezellig uit daar!
Dagelijks in het foute uur.quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 22:41 schreef Paul het volgende:
Zat te denken hoe een Utrechtse avond er uit zou zien
Over 1,5 uur staan er nog 20 man.. Maar dat is ook te danken aan het beleid om na 00:00 geen drank meer te schenkenquote:Op zondag 21 december 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Den Bosch sloopt wel Serious Request zeg ik als trotse Bosschenaar
Dat is toch elk jaar nog zo geweest, dat er 's nachts minder mensen staanquote:Op zondag 21 december 2025 22:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Over 1,5 uur staan er nog 20 man.. Maar dat is ook te danken aan het beleid om na 00:00 geen drank meer te schenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |