Maar jij vindt vast ook iets van mensen die roken.quote:Op zondag 21 december 2025 18:24 schreef Solotovski het volgende:
Vind het ook wat treurigs hebben, volwassen mannen die honderden of duizenden euro's aan vuurwerk uitgeven.
Net zo triest inderdaadquote:Op zondag 21 december 2025 18:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar jij vindt vast ook iets van mensen die roken.
quote:Op zondag 21 december 2025 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wij doen hier altijd met de straat. Ik leg dit jaar zelf 3 meijer bij. Denk voor ¤3000 aan vuurwerk zoiets.
@:wereldgozer
We kopen dit jaar geen vuurwerkbrillen. Nooit trouwens. Want wij zijn de stoerste straat van de stad.quote:
Die krijg je er tegenwoordig gratis bij, net als een aansteeklontquote:Op zondag 21 december 2025 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We kopen dit jaar geen vuurwerkbrillen. Nooit trouwens. Want wij zijn de stoerste straat van de stad.
KOM VECHTEN DAN MICHEL PETERS
Fckng badass!quote:Op zondag 21 december 2025 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We kopen dit jaar geen vuurwerkbrillen. Nooit trouwens. Want wij zijn de stoerste straat van de stad.
KOM VECHTEN DAN MICHEL PETERS
Want in andere landen steken ze geen vuurwerk af?quote:Op zondag 21 december 2025 20:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
¤0
Ik ga al jaren op vakantie rond de jaarwisseling, mede om de overlast van die debielen-hobby te vermijden.
En daar houden mensen zich natuurlijk ook aan, vooral omdat er geen verkoopverbod isquote:Op zondag 21 december 2025 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Hier mag in de hele stad niks afgestoken worden gelukkig.
In de Rotterdamse wijk waar ik woon heb ik tot nu toe nog geen vuurwerk gehoord.quote:Op zondag 21 december 2025 20:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En daar houden mensen zich natuurlijk ook aan, vooral omdat er geen verkoopverbod is
Cobra6 onder je balkon. Dat zal je leren.quote:Op zondag 21 december 2025 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Hier mag in de hele stad niks afgestoken worden gelukkig.
Niet in die mate zoals in Nederland. En waar ik ga zelfs helemaal niet. Ik ben vorig jaar om 23:30 nog mijn hond gaan uitlaten op mijn vakantieadres. Doodse stilte en geen mens op straat te zien.quote:Op zondag 21 december 2025 20:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Want in andere landen steken ze geen vuurwerk af?
quote:Op zondag 21 december 2025 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wij doen hier altijd met de straat. Ik leg dit jaar zelf 3 meijer bij. Denk voor ¤3000 aan vuurwerk zoiets.
Ja. Vind iedereen prima. Alles gaat cash.quote:Op zondag 21 december 2025 23:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leggen alle huizen zoveel bij en zijn er ook buren die niks bijleggen?
Tokkiebuurt?quote:Op zondag 21 december 2025 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Dat wil ik ook wel, maar helaas liggen mijn katten dan panisch van angst onder de kast door die kut vuurwerk zooi.quote:Op maandag 22 december 2025 10:54 schreef PoesInDoos het volgende:
Helemaal NIKS.
Ik lig om 22.00 met de katten op bed
Jezus wat zonde.quote:Op zondag 21 december 2025 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
oh die zijn al jaren verbodenquote:Op zondag 21 december 2025 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
jaren niet meer gekocht, mss paar pijltjes als laatste keer
100 euro? geen idee wat dat kost
Discriminatiequote:Op maandag 22 december 2025 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh die zijn al jaren verboden
nou laat maar dan vind potten niet leuk
Is maar net wat je leuk vind natuurlijk.quote:
Ochquote:Op maandag 22 december 2025 11:43 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar helaas liggen mijn katten dan panisch van angst onder de kast door die kut vuurwerk zooi.
Vuurwerk op zich heb ik weinig moeite mee maar voor de panische dieren vind ik het erg. Daarom word ik er kwaad van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |