Maar jij vindt vast ook iets van mensen die roken.quote:Op zondag 21 december 2025 18:24 schreef Solotovski het volgende:
Vind het ook wat treurigs hebben, volwassen mannen die honderden of duizenden euro's aan vuurwerk uitgeven.
Net zo triest inderdaadquote:Op zondag 21 december 2025 18:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar jij vindt vast ook iets van mensen die roken.
quote:Op zondag 21 december 2025 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wij doen hier altijd met de straat. Ik leg dit jaar zelf 3 meijer bij. Denk voor ¤3000 aan vuurwerk zoiets.
@:wereldgozer
We kopen dit jaar geen vuurwerkbrillen. Nooit trouwens. Want wij zijn de stoerste straat van de stad.quote:
Die krijg je er tegenwoordig gratis bij, net als een aansteeklontquote:Op zondag 21 december 2025 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We kopen dit jaar geen vuurwerkbrillen. Nooit trouwens. Want wij zijn de stoerste straat van de stad.
KOM VECHTEN DAN MICHEL PETERS
Fckng badass!quote:Op zondag 21 december 2025 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We kopen dit jaar geen vuurwerkbrillen. Nooit trouwens. Want wij zijn de stoerste straat van de stad.
KOM VECHTEN DAN MICHEL PETERS
Want in andere landen steken ze geen vuurwerk af?quote:Op zondag 21 december 2025 20:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
¤0
Ik ga al jaren op vakantie rond de jaarwisseling, mede om de overlast van die debielen-hobby te vermijden.
En daar houden mensen zich natuurlijk ook aan, vooral omdat er geen verkoopverbod isquote:Op zondag 21 december 2025 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Hier mag in de hele stad niks afgestoken worden gelukkig.
In de Rotterdamse wijk waar ik woon heb ik tot nu toe nog geen vuurwerk gehoord.quote:Op zondag 21 december 2025 20:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En daar houden mensen zich natuurlijk ook aan, vooral omdat er geen verkoopverbod is
Cobra6 onder je balkon. Dat zal je leren.quote:Op zondag 21 december 2025 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Hier mag in de hele stad niks afgestoken worden gelukkig.
Niet in die mate zoals in Nederland. En waar ik ga zelfs helemaal niet. Ik ben vorig jaar om 23:30 nog mijn hond gaan uitlaten op mijn vakantieadres. Doodse stilte en geen mens op straat te zien.quote:Op zondag 21 december 2025 20:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Want in andere landen steken ze geen vuurwerk af?
quote:Op zondag 21 december 2025 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wij doen hier altijd met de straat. Ik leg dit jaar zelf 3 meijer bij. Denk voor ¤3000 aan vuurwerk zoiets.
@:wereldgozer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |