Sowquote:Op zondag 21 december 2025 20:23 schreef Szura het volgende:
Autistisch blokhoofd met je Daniel Wiffen-bril
Ik ben toch maar voor Oskar
Geen idee of ie iemand bij zich heeft maar hij is getrouwd:quote:Op zondag 21 december 2025 20:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En wie of wat heet Schindler bij zich
Haha, zonder context is dat lastig te zeggen 😅quote:Op zondag 21 december 2025 20:25 schreef Szura het volgende:
Maar das toch gewoon een toupet op z’n blokhoofd of niet?
En 4 maanden later klein Schindlertje. Shotgunweddinggenot.quote:Op zondag 21 december 2025 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee of ie iemand bij zich heeft maar hij is getrouwd:
https://www.instagram.com/p/Chz4SJzM68S/
AIdsquote:Op zondag 21 december 2025 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha, zonder context is dat lastig te zeggen 😅
Maar eerlijk: van foto’s of video’s kun je dat bijna nooit zeker weten. Kapsels, haarstukjes, styling, belichting en zelfs camerahoeken kunnen er allemaal voor zorgen dat iets “nep” lijkt terwijl het dat niet is (of andersom).
En ja—mensen dragen soms een toupet, soms niet. Dat is eigenlijk gewoon een persoonlijke keuze. Als je wilt, kun je me zeggen over wie of welke situatie je het hebt, dan kan ik er wat nuchterder naar kijken.
Heb het geprobeerd maar er viel niet echt veel van te maken.quote:Op zondag 21 december 2025 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we op Plaisier een AI filter zetten, dat we gewoon een mooie dame zien ofzo?
Tim Toupet?quote:Op zondag 21 december 2025 20:25 schreef Szura het volgende:
Maar das toch gewoon een toupet op z’n blokhoofd of niet?
Held.quote:Op zondag 21 december 2025 20:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar er viel niet echt veel van te maken.
[ afbeelding ]
Oke Frozen AIssAIssAInquote:Op zondag 21 december 2025 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha, zonder context is dat lastig te zeggen 😅
Maar eerlijk: van foto’s of video’s kun je dat bijna nooit zeker weten. Kapsels, haarstukjes, styling, belichting en zelfs camerahoeken kunnen er allemaal voor zorgen dat iets “nep” lijkt terwijl het dat niet is (of andersom).
En ja—mensen dragen soms een toupet, soms niet. Dat is eigenlijk gewoon een persoonlijke keuze. Als je wilt, kun je me zeggen over wie of welke situatie je het hebt, dan kan ik er wat nuchterder naar kijken.
quote:Op zondag 21 december 2025 20:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar er viel niet echt veel van te maken.
[ afbeelding ]
Kwam vroeger best vaak voor, een huwelijk omdat het moest.quote:Op zondag 21 december 2025 20:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En 4 maanden later klein Schindlertje. Shotgunweddinggenot.
Gedaan.quote:
Enige wat ze nog kunnen betalenquote:Op zondag 21 december 2025 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viaplee is groot fan van 'Sterkste man'-bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |