Kan ik wel in meegaan.quote:Op zondag 21 december 2025 12:03 schreef Szura het volgende:
NOS heeft een nieuwe selfiestick-verslaggeefster. Ik vind het gelijk een stuk beter te kijken.
https://nos.nl/video/2595(...)venbode-vergist-zich
Volgens Van Gerwen gaat die redenering ook op voor het darts. “Je kunt die periodes niet met elkaar vergelijken. Net als in het voetbal. Daarom ga ik die vraag niet beantwoorden,” aldus de Brabander. Om er vervolgens aan toe te voegen: “Ik zeg niet dat ik de grootste ben, maar ik weet wel dat ik de beste ben.”quote:Op zondag 21 december 2025 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
https://dartsnieuws.com/p(...)PJ8raG9pLOJosl7HHVEg
Eens met Maikol.
Ja dat gedeelte ben ik het niet mee eens trouwens.quote:Op zondag 21 december 2025 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens Van Gerwen gaat die redenering ook op voor het darts. “Je kunt die periodes niet met elkaar vergelijken. Net als in het voetbal. Daarom ga ik die vraag niet beantwoorden,” aldus de Brabander. Om er vervolgens aan toe te voegen: “Ik zeg niet dat ik de grootste ben, maar ik weet wel dat ik de beste ben.”
Op de vraag of hij zichzelf dan in elk geval als de beste speler van de afgelopen twintig jaar beschouwt, hoefde Van Gerwen niet lang na te denken. “Honderd procent,” antwoordde hij resoluut.
Grote muil weer, nou, we gaan zien of 'ie het waarmaakt.quote:Op zondag 21 december 2025 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
https://dartsnieuws.com/p(...)PJ8raG9pLOJosl7HHVEg
Eens met Maikol.
quote:Op zondag 21 december 2025 10:51 schreef mitt het volgende:
Heb serieus longontsteking.
Valt niet mee.
Heptie nou met z’n oma gewiep?quote:Op zondag 21 december 2025 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Dom Taylor hep ook een reactie geplaatst. Een hoop zelfmedelijden.
https://x.com/joshpearson180/status/2002709718658367806
Flinke traumadump wel. Wist niet dat hij een overleden dochter had. Maar het is duidelijk dat ie ontzettend hulp nodig heeftquote:Op zondag 21 december 2025 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Zuipen is voor losers.quote:
Ja hoop dat hij goede hulp krijgt. Treurig zat natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2025 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Flinke traumadump wel. Wist niet dat hij een overleden dochter had. Maar het is duidelijk dat ie ontzettend hulp nodig heeft
Nee, de wiegendood.quote:Op zondag 21 december 2025 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heptie nou met z’n oma gewiep?
quote:Op zondag 21 december 2025 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor een PSV goalquote:Op zondag 21 december 2025 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is in DRT een gevaarlijke opmerking.
Met mayo?quote:Op zondag 21 december 2025 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu wil ik oliebolen en appelflappen gaan halen. Maar even dik inpakken
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Je wilt toch dat het spannend blijft.
Ik heb een déjà vu
Een situatieschets:quote:Op zondag 21 december 2025 12:03 schreef Szura het volgende:
NOS heeft een nieuwe selfiestick-verslaggeefster. Ik vind het gelijk een stuk beter te kijken.
Beter dan die smerige Noah. @de_boswachterquote:Op zondag 21 december 2025 12:03 schreef Szura het volgende:
Zou raken.quote:Op zondag 21 december 2025 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beter dan die smerige Noah. @:de_boswachter
Dit lijkt prima wegquote:Op zondag 21 december 2025 12:03 schreef Szura het volgende:
Zit John Henderson ook in het album?quote:
Ik ben met Stephen!quote:"Dat podium is een eenzame plek": populaire darter Stephen Bunting barst in tranen uit na haat op sociale media
Zelfs een publiekslieveling krijgt te maken met online haat. Stephen Bunting (PDC-4), een van de populairste spelers op het WK darts, werd de voorbije week overspoeld door negatieve reacties en zelfs boze mails na een uitspraak in de media. "Ik word er wat emotioneel van", snikte de Brit na een lang betoog op de persconferentie.
Zijn ludieke TikTok-filmpjes bombardeerden hem tot chouchou van de dartswereld en ook zijn walk-on - op het liedje Titanium - is iedere keer een heerlijk moment voor de aanwezige dartsfans.
En toch kreeg Stephen Bunting de voorbije week een hele hoop modder naar zijn hoofd. De aanleiding? Een uitspraak waarbij de Brit zichzelf de "People's Champion" had genoemd.
Enfin, eigenlijk heeft Bunting die naam zelf niet verzonnen. "Er stond in de media dat ik mezelf zo genoemd had, maar dat deed ik gewoon omdat Sky Sports en de BBC me die bijnaam gegeven hadden", legde hij uit. "Ik zei het dus niet zelf, maar herhaalde die term gewoon."
Al zorgde dat dus wel voor een berg kritiek aan het adres van Bunting. "Op sociale media kreeg ik heel wat bagger over mij", ging hij verder. "Er was heel veel negatieve commentaar."
"Voor alle duidelijkheid: ik vind mezelf niet de People's Champion, hé. Maar mijn fans zijn wel ongelooflijk geweest en ook op TikTok en YouTube steunen ze me."
De online haat raakte Bunting duidelijk, want langzaamaan liepen zijn ogen vol. "Ik heb zelfs e-mails gekregen", legde hij uit.
"Mensen online zijn onvoorspelbaar. Er staan daar veel slechte dingen. Maar heb je de fans daarnet in de zaal gezien? Dat zijn de echte dartsfans. Zij weten waar ik voor sta en ik geef hen graag veel terug", klonk het. Net daarvoor had Bunting met 3-0 gewonnen van Nitin Kumar in de tweede ronde op het WK.
"Als ik hen tegenkom in het winkelcentrum, probeer ik ook altijd wat tijd vrij te maken. Ze zijn zo belangrijk en hebben me al ver gebracht in mijn carrière. Ik denk trouwens nog steeds dat ik de grootste aanhang heb in de hele dartswereld. Ik prijs me gelukkig."
"Elke leg steunden ze me, en dat is zo belangrijk voor een mens. Want dat podium is een eenzame plek. Je kan wel kijken naar je familie, sponsors of manager, maar je moet het gewoon zelf doen."
"Pff, ik word er wat emotioneel van", stamelde hij nog. En dan rolden de tranen over zijn wangen.
Intussen zal Bunting ongetwijfeld overspoeld zijn door steunberichten en liefde van zijn fans. En dat zal hij kunnen gebruiken om in de derde ronde af te rekenen met James Hurrell, en met de online haters.
Rob failliet ole olequote:Op zondag 21 december 2025 13:31 schreef Zipportal het volgende:
CroSS moet er ook zo snel mogelijk uit.
Goed punt maar soms heb van die vierdelige stickers. Zou goed uitkomen voor John.quote:
Ja, en? Heb je wat tegen losers?quote:
Leef en laat leven.quote:
quote:That's the life when you're livin' in the (Ghetto)
And eatin' in the (Ghetto)
Oh, sleepin' in the (Ghetto, ghetto-livin')
Ghetto, ghetto, oh, oh
Ik ben geneigd te zeggen dat dit toch wel achterlijk is.quote:Op zondag 21 december 2025 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dit geen achterlijke bloes is..
We gaan beginnen.quote:Op zondag 21 december 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga nog even stofzuigen. Dat loze gelul vooraf geloof ik wel.
Stofzuigen? Wel 100 euro aan Club2000 meneer geven maar geen robotzuiger hebben. Ken je prioriteiten.quote:Op zondag 21 december 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga nog even stofzuigen. Dat loze gelul vooraf geloof ik wel.
kwaak kwaak kwaakquote:Op zondag 21 december 2025 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stofzuigen? Wel 100 euro aan Club2000 meneer geven maar geen robotzuiger hebben. Ken je prioriteiten.
Das niet best maat. Beterschap.quote:Op zondag 21 december 2025 10:51 schreef mitt het volgende:
Heb serieus longontsteking.
Valt niet mee.
Het altijd lelijke PSV faalt.quote:Op zondag 21 december 2025 13:49 schreef Szura het volgende:
Weinig Panini tot nu toe voor @:maxi-mus
Ik had het EK-88 boekje helemaal compleet.quote:Op zondag 21 december 2025 13:49 schreef Szura het volgende:
Weinig Panini tot nu toe voor @:maxi-mus
Ik zal mijn pa als tie breaker vragen.quote:Op zondag 21 december 2025 13:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke dit is wel echt een bingo hoor
Hartelijk dank, namens ons.quote:Op zondag 21 december 2025 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Koert namens ons even een felicitatie gestuurd.
Deleted?quote:Op zondag 21 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jan Slager gaat er met gestrekt been in.
Waar is de kattenfoto?quote:Op zondag 21 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jan Slager gaat er met gestrekt been in.
Ja als ik hem quote en dan klik werkt het wel.quote:Op zondag 21 december 2025 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even via die van Koert bekijken. Klote embedden van X.
Dat is gespeeld nu.quote:
Elizabethquote:Op zondag 21 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
één was weer een quizvraag!
Who is known as the queen of the palace?
Een lastige mensen.
Peter Wrightquote:Op zondag 21 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
één was weer een quizvraag!
Who is known as the queen of the palace?
Een lastige mensen.
quote:Op zondag 21 december 2025 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Koert namens ons even een felicitatie gestuurd.
Jermaine doorscheurenquote:Op zondag 21 december 2025 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
Fallon Sherrock
Chris Dobey (glitter)
Michael Smith (world champion, zwart)
Ritchie Edhouse
Jermaine Wattimena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |