abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219955632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:51 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ik ging met korte broek en zonder handschoenen op pad afgelopen zondag. Normaal raak ik binnen 1,5km wel warm, maar dit was een slecht plan :D
Daarop inhakend. Waar kopen jullie je hardloopkleding? Zelf vaak bij Decathlon, maar ben wel benieuwd of fanatiekelingen hier andere (web)winkels kunnen adviseren.
Ik koop soms ook sportkleding bij Asics, laatst hadden ze bv wintersale. Kwalitatief net iets mooier dan Decathlon.

Leggings van Fusion. Goede pasvorm, stevig, ruime zakken op de bovenbenen, en bedrukt met het logo van mijn club O+
pi_219955881
Ik heb nu een broek van underamour en al jaren een shirt van de decathlon. Ik heb al jaren geen winterbroek meer. was het elastiek van kapot en droeg hem bijna nooit maar eigenlijk heb ik er wel een nodig de laatste tijd blijf echt koude benen houden en dat loopt niet lekker.
pi_219956665
Ik zweer bij mijn broek van Fusion.
Shirts heb ik van decathlon, en van Energetics (intersport) en volgens mij ook een shirt van rogelli.
Jasje heb ik van decathlon, net als mijn handschoenen.
Sokken van energetics. Ik had van die compressiekousen van Stox, maar ik vind het teveel stof bij de tenen waardoor het voor geen meter zit in mijn schoenen helaas.
Fake it till you make it...
pi_219957823
Decathlon heeft prima spullen, verder vanalles: leggings van Asics, shorts van New Balance, shirts van Puma, Asics, Craft, wedstrijden. Jacks van Odlo en Adidas.

Sokken heb ik lang mee zitten klooien maar ik heb nu die van Feetures, heel erg fijn, zitten prettig strak, niet zo dik en nergens irritante naden.
pi_219964143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:51 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ik ging met korte broek en zonder handschoenen op pad afgelopen zondag. Normaal raak ik binnen 1,5km wel warm, maar dit was een slecht plan :D
Daarop inhakend. Waar kopen jullie je hardloopkleding? Zelf vaak bij Decathlon, maar ben wel benieuwd of fanatiekelingen hier andere (web)winkels kunnen adviseren.
Ik heb bijna al mijn hardloopkleding van de Decathlon muv wedstrijdkleding.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_219964157
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:05 schreef valleilijn het volgende:
Sokken heb ik lang mee zitten klooien maar ik heb nu die van Feetures, heel erg fijn, zitten prettig strak, niet zo dik en nergens irritante naden.
Deze heb ik ook, inderdaad heerlijke sokken.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_219968037
Ik ging helemaal niet goed op de sokken van Decathlon, juist. Vond ik veel te glad. Ik baal van het faillissement van Perry, want dat huismerk had goeie sokken. Nu koop ik Falke sokken. Stuk duurder, wel fijn.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_219982811
https://nos.nl/regio/geld(...)ld-tijdens-evenement

Iemand van jullie nog geschept door een hert gisteren? >:O
  maandag 2 februari 2026 @ 14:23:03 #134
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_219984968
Tnx voor de reacties. Ik ga ook maar eens shoppen bij feetures. Die kende ik nog niet :) En zal asics aanbiedingen in de gaten houden. Heb zelf dan bijna alles van decathlon ook ja. Een enkele keer iets van nike gekocht, maar dat was kwalitatief minder dan het decathlon spul. Veel eerder stuk/versleten.
pi_219990758
Nog een tip: Gorewear (van Gore-tex) houdt er blijkbaar mee op dus er is nu opheffingsuitverkoop op hun site. Kwalitatief goede spullen, nu met 30-50% korting. https://www.gorewear.com/(...)ort_activity=Running
pi_219999389
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2026 08:00 schreef En1gma het volgende:
https://nos.nl/regio/geld(...)ld-tijdens-evenement

Iemand van jullie nog geschept door een hert gisteren? >:O
Ik heb wel lekker gelopen hoor op de 25km van Apeldoorn, eerste helft van het rondje was erg mooi, laatste deel was alleen maar rechtdoor langs een grote weg, dat vond ik wat minder.

Heb wel de ambulance en politie langs zien rijden, maar geen hert gezien verder, noch een vertrappeld persoon.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_220039526
Kom voor de week net op 39,99km uit, strava-tax :')
Wel heel lekker gelopen vandaag, het was ook echt topweer. Beetje jammer dat ik dit weekend niet al m'n halve marathon had, volgende week is de voorspelling een stuk minder...
pi_220041070
Vandaag weer voor het eerst wezen rennen sinds juli vorig jaar :o
Op anoniem
pi_220041430
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vandaag weer voor het eerst wezen rennen sinds juli vorig jaar :o
Lekker! *G*

Waarom was je niet wezen lopen?
Fijn dat je weer terug bent iig.

Ik heb sinds dinsdag al niet meer gelopen ;(
Nare verkoudheid met productieve hoest en verhoging. Dus niet lopen tot dat voorbij is. Stom :(
  maandag 9 februari 2026 @ 11:50:00 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220044438
Ik heb gisteren weer een 21KM gelopen en merkte meteen dat mijn podozooltjes nog niet helemaal perfect zijn. Linkervoetkussen had blaren.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220051417
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Lekker! *G*

Waarom was je niet wezen lopen?
Fijn dat je weer terug bent iig.

Ik heb sinds dinsdag al niet meer gelopen ;(
Nare verkoudheid met productieve hoest en verhoging. Dus niet lopen tot dat voorbij is. Stom :(
Ik heb een burnout. Sinds juli afg jaar. Dus precies de laatste keer rennen was begin van burnout.
Nu gaat het weer beter en heb ik de rust in mijn hoofd om te rennen :D of beter gezegd ik ga de rust in mijn hoofd rennen!

Beterschap! Hopelijk is de verkoudheid snel over!
Op anoniem
pi_220099441
Fijn dat je weer aan het lopen bent KapiteinIglo!

Ik heb vandaag de Vlinderloop Houten halve marathon gelopen. Het waaide wat meer dan prettig zou zijn maar ik heb m'n PR met 6 minuten verbeterd, van 1:53 naar 1:47. Zelfs nog 15k/10 mijl PRs gelopen onderweg :D Best pittig met de wind en er waren maar weinig mensen die de halve liepen (36 hahaha) dus in de 2e ronde had ik echt niemand voor me om op te mikken dus het kan in potentie nog iets sneller. Super blij mee.
pi_220127056
Netjes! Mooie tijden.

Ik ben van plan om het hardlopen weer meer op te pakken. Ik heb meegedaan met de Groet uit Schoorl 10km en had deze in 47 minuten gelopen. Ik mikte op 53 minuten, dus hartstikke blij mee.

Het volgende doel wordt een halve marathon. Daarvoor wil ik wel nieuwe hardloopschoenen kopen.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Er zijn tegenwoordig trainingsschoenen, langzame schoenen, wedstrijdschoenen, superschoenen, et cetera. Hebben jullie advies? Ik wil gewoon één paar schoenen, prijs tussen de 70 en 140 euro. Halve Marathon met een snelheid van 5 min/km ongeveer.

En ik zit ook te denken aan een Garmin. Kan ik de telefoon thuis laten.
pi_220127260
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 17:19 schreef Robbberttt het volgende:
Netjes! Mooie tijden.

Ik ben van plan om het hardlopen weer meer op te pakken. Ik heb meegedaan met de Groet uit Schoorl 10km en had deze in 47 minuten gelopen. Ik mikte op 53 minuten, dus hartstikke blij mee.

Het volgende doel wordt een halve marathon. Daarvoor wil ik wel nieuwe hardloopschoenen kopen.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Er zijn tegenwoordig trainingsschoenen, langzame schoenen, wedstrijdschoenen, superschoenen, et cetera. Hebben jullie advies? Ik wil gewoon één paar schoenen, prijs tussen de 70 en 140 euro. Halve Marathon met een snelheid van 5 min/km ongeveer.

En ik zit ook te denken aan een Garmin. Kan ik de telefoon thuis laten.
Beste advies: ga naar de hardloopwinkel, zoek uit welke je lekker vindt lopen. Kies die. Geef vooraf je budget.

En qua Garmin kan je het zo goedkoop en zo duur maken als je wil. Alle Garmins zijn prima. Ligt er echt net aan welke functies je allemaal wil.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_220129401
Ik zou je budget iets oprekken naar 160-170 euro. Voor onder de 140 heb je tegenwoordig eigenlijk bijna geen keuze buiten de uitverkoop, en de echte budgetmodellen wil je toch wel ontwijken want die hebben gewoon minder goede materialen. Daarna zoals mossel zegt: naar een hardloopwinkel gaan, lekker wat passen en kopen welke het beste zitten. Succes ^O^
pi_220133332
Voor onder de 140 kun je makkelijk een paar Asics Novablast vinden en die loopt prima.
pi_220133386
Eigenlijk hoef je maar een paar x naar een loopwinkel en hopelijk krijg je verschillende merken verkocht. Dan kan je op basis daarvan altijd gewoon online die schoenen vinden. Ik ben van Brooks naar Asics naar Saucony Guide gegaan, die laatsten waren echt fantastisch. Ik kocht in de winkel de Guide 17, heb 2 jaar later online via Sportsworld UK voor een normale prijs nog de Guide 18 gevonden, want winkels boden alleen nog maar de 19 aan.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220135091
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef Kwalberto het volgende:
Voor onder de 140 kun je makkelijk een paar Asics Novablast vinden en die loopt prima.
Ja in de uitverkoop, nieuwe Novablast is 150 piek ;) Maar zeker een goede schoen voor dat budget.
pi_220147663
Bedankt voor de tips.
Binnenkort zal ik naar een hardloopwinkel gaan voor analyse en advies. Onder de ¤100 wordt lastig zie ik inderdaad.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 15:21:45 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220153935
Herkent iemand dit Garmin probleem? Mijn Garmin instinct staat ingesteld op Nederlands, maar geeft sinds een paar updates geleden alles in het Engels weer, ook mijn Coach bestanden. Ik kan het prima lezen, maar ik heb niet gevraagd om die wijziging.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')