Ik koop soms ook sportkleding bij Asics, laatst hadden ze bv wintersale. Kwalitatief net iets mooier dan Decathlon.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ging met korte broek en zonder handschoenen op pad afgelopen zondag. Normaal raak ik binnen 1,5km wel warm, maar dit was een slecht plan
Daarop inhakend. Waar kopen jullie je hardloopkleding? Zelf vaak bij Decathlon, maar ben wel benieuwd of fanatiekelingen hier andere (web)winkels kunnen adviseren.
Ik heb bijna al mijn hardloopkleding van de Decathlon muv wedstrijdkleding.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ging met korte broek en zonder handschoenen op pad afgelopen zondag. Normaal raak ik binnen 1,5km wel warm, maar dit was een slecht plan
Daarop inhakend. Waar kopen jullie je hardloopkleding? Zelf vaak bij Decathlon, maar ben wel benieuwd of fanatiekelingen hier andere (web)winkels kunnen adviseren.
Deze heb ik ook, inderdaad heerlijke sokken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:05 schreef valleilijn het volgende:
Sokken heb ik lang mee zitten klooien maar ik heb nu die van Feetures, heel erg fijn, zitten prettig strak, niet zo dik en nergens irritante naden.
Ik heb wel lekker gelopen hoor op de 25km van Apeldoorn, eerste helft van het rondje was erg mooi, laatste deel was alleen maar rechtdoor langs een grote weg, dat vond ik wat minder.quote:Op maandag 2 februari 2026 08:00 schreef En1gma het volgende:
https://nos.nl/regio/geld(...)ld-tijdens-evenement
Iemand van jullie nog geschept door een hert gisteren?
Lekker!quote:Op zondag 8 februari 2026 21:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vandaag weer voor het eerst wezen rennen sinds juli vorig jaar
Ik heb een burnout. Sinds juli afg jaar. Dus precies de laatste keer rennen was begin van burnout.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekker!
Waarom was je niet wezen lopen?
Fijn dat je weer terug bent iig.
Ik heb sinds dinsdag al niet meer gelopen![]()
Nare verkoudheid met productieve hoest en verhoging. Dus niet lopen tot dat voorbij is. Stom
Beste advies: ga naar de hardloopwinkel, zoek uit welke je lekker vindt lopen. Kies die. Geef vooraf je budget.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:19 schreef Robbberttt het volgende:
Netjes! Mooie tijden.
Ik ben van plan om het hardlopen weer meer op te pakken. Ik heb meegedaan met de Groet uit Schoorl 10km en had deze in 47 minuten gelopen. Ik mikte op 53 minuten, dus hartstikke blij mee.
Het volgende doel wordt een halve marathon. Daarvoor wil ik wel nieuwe hardloopschoenen kopen.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Er zijn tegenwoordig trainingsschoenen, langzame schoenen, wedstrijdschoenen, superschoenen, et cetera. Hebben jullie advies? Ik wil gewoon één paar schoenen, prijs tussen de 70 en 140 euro. Halve Marathon met een snelheid van 5 min/km ongeveer.
En ik zit ook te denken aan een Garmin. Kan ik de telefoon thuis laten.
Ja in de uitverkoop, nieuwe Novablast is 150 piekquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef Kwalberto het volgende:
Voor onder de 140 kun je makkelijk een paar Asics Novablast vinden en die loopt prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |