Leuk. Ik zag van de week op tv dat iets met grijs er door heen ook helemaal hip isquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Ik wil zoiets met mijn haar![]()
[ afbeelding ]
Mooie kleur hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Qua kleur over de lengte twijfel ik nog. Omdat ik het eigenlijk langer wil laten groei
Ja maar bij jou kan het niet andersquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Maar zit wel veel
Helaas niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar bij jou kan het niet anders
Is ook wel mooi.. of grijs haar was ook een poos een trend.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk. Ik zag van de week op tv dat iets met grijs er door heen ook helemaal hip is
Heb wel vaker lichte lokken gehad en ook donkerequote:
Ik zag het van de week op tv. Was echt mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook wel mooi.. of grijs haar was ook een poos een trend.
Dit?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het van de week op tv. Was echt mooi.
Ja prachtig. Ik zaag het ook bij donkerhaar was ook heel mooi. Was geloof ik Zadelhoff. Weet zijn voornaam zo een twee drie nietquote:
Denk dat ik dan mijn hele haar moet verfen dan..quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prachtig. Ik zaag het ook bij donkerhaar was ook heel mooi. Was geloof ik Zadelhoff. Weet zijn voornaam zo een twee drie niet
Dat is onderaan een andere kleurquote:
Ik heb geen idee. Je kan het even aan de kapper vragen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat ik dan mijn hele haar moet verfen dan..
In het nieuwe jaar maar, nu vast geen plek meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Je kan het even aan de kapper vragen.
Dat denk ik ook niet. Maar je kan altijd proberenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
In het nieuwe jaar maar, nu vast geen plek meer
Waarom foutquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfit
The Lady in Redquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfit
Wie Silvia?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfit
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef mario390 het volgende:
1ste spel pflaster kleben dat het en kette werd
Welke Duitse zender is dat op dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef mario390 het volgende:
1ste spel pflaster kleben dat het en kette werd
pro7quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke Duitse zender is dat op dan?
Even kijken of wij die ook hebbbenquote:
Gute Fragequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geef de artiest ook een Duitse naam
Total Wine is een keten met diverse wijnwinkels en de proeverijen zijn meestal goed georganiseerd. Meestal iets van 8 samples met uitleg, en er is altijd wel iets van "snacks" (bv broodjes of salade). Èn dat allemaal voor $20. Ik heb er al tequilas, mouserend wijnen, Kentucky bourbons, en Franse wijnen geproefd. Een divers aanbodquote:
Heb ik niet.quote:
@Shii klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Total Wine is een keten met diverse wijnwinkels en de proeverijen zijn meestal goed georganiseerd. Meestal iets van 8 samples met uitleg, en er is altijd wel iets van "snacks" (bv broodjes of salade). Èn dat allemaal voor $20. Ik heb er al tequilas, mouserend wijnen, Kentucky bourbons, en Franse wijnen geproefd. Een divers aanbod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |