Wel een volle kerstboom..quote:
Ik ga hier vanavond the tribute of the bands kijken op SBS 6quote:
Het is een heel leuk kerstafreeltje het totale plaatjequote:
Voor mij, mij en mij..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Voor wie is al die koffie/chocomel met slagroom? En die hont blijft eraf
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een volle kerstboom..
[..]
Voor mij, mij en mij..
Misschien kan ie straks in de OPquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een heel leuk kerstafreeltje het totale plaatje
Alleen jammer dat ik dat twee koude chocolademelk moet drinkenquote:
JIj had toch de TT kan je altijd aanpassen toch?quote:
GG zou zeggen even in de Pingquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat twee koude chocolademelk moet drinken
Kan ik idd doen..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj had toch de TT kan je altijd aanpassen toch?
Ik hou het dit jaar bij hoofdgerecht en koekjes hihiquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt nog een paar dagen, maar jij hetzelfde
Koekjes, welke?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik hou het dit jaar bij hoofdgerecht en koekjes hihi
Het jaar is te snel gegaan
O die zien er wel lekker uit.quote:
Krijg je dikke reet en vierkante ogen vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgen mij zit Mario de hele dag, en avond tv te kijken
A, zo kom ik dus aan die dikke reetquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je dikke reet en vierkante ogen van
Datquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je dikke reet en vierkante ogen van
Kijk je dag en nacht tv danquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, zo kom ik dus aan die dikke reet
Qua kleur of qua lengte? Of beide?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Ik wil zoiets met mijn haar![]()
[ afbeelding ]
Qua kleur over de lengte twijfel ik nog. Omdat ik het eigenlijk langer wil laten groeiquote:
Nee dat dan weer niet. Maar zit wel veelquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk je dag en nacht tv dan
Leuk. Ik zag van de week op tv dat iets met grijs er door heen ook helemaal hip isquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Ik wil zoiets met mijn haar![]()
[ afbeelding ]
Mooie kleur hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Qua kleur over de lengte twijfel ik nog. Omdat ik het eigenlijk langer wil laten groei
Ja maar bij jou kan het niet andersquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Maar zit wel veel
Helaas niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar bij jou kan het niet anders
Is ook wel mooi.. of grijs haar was ook een poos een trend.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk. Ik zag van de week op tv dat iets met grijs er door heen ook helemaal hip is
Heb wel vaker lichte lokken gehad en ook donkerequote:
Ik zag het van de week op tv. Was echt mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook wel mooi.. of grijs haar was ook een poos een trend.
Dit?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het van de week op tv. Was echt mooi.
Ja prachtig. Ik zaag het ook bij donkerhaar was ook heel mooi. Was geloof ik Zadelhoff. Weet zijn voornaam zo een twee drie nietquote:
Denk dat ik dan mijn hele haar moet verfen dan..quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prachtig. Ik zaag het ook bij donkerhaar was ook heel mooi. Was geloof ik Zadelhoff. Weet zijn voornaam zo een twee drie niet
Dat is onderaan een andere kleurquote:
Ik heb geen idee. Je kan het even aan de kapper vragen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat ik dan mijn hele haar moet verfen dan..
In het nieuwe jaar maar, nu vast geen plek meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Je kan het even aan de kapper vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |