Wat ga je dan kijken?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee werd zeker niet veel kijken
Te veel wat je wilt zien?quote:
Mooie Kerstboomquote:
Duurt nog een paar dagen, maar jij hetzelfdequote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Teveel op tv
[ afbeelding ]
Fijne vreetdagen
Wel een volle kerstboom..quote:
Ik ga hier vanavond the tribute of the bands kijken op SBS 6quote:
Het is een heel leuk kerstafreeltje het totale plaatjequote:
Voor mij, mij en mij..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Voor wie is al die koffie/chocomel met slagroom? En die hont blijft eraf
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een volle kerstboom..
[..]
Voor mij, mij en mij..
Misschien kan ie straks in de OPquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een heel leuk kerstafreeltje het totale plaatje
Alleen jammer dat ik dat twee koude chocolademelk moet drinkenquote:
JIj had toch de TT kan je altijd aanpassen toch?quote:
GG zou zeggen even in de Pingquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat twee koude chocolademelk moet drinken
Kan ik idd doen..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj had toch de TT kan je altijd aanpassen toch?
Ik hou het dit jaar bij hoofdgerecht en koekjes hihiquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt nog een paar dagen, maar jij hetzelfde
Koekjes, welke?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik hou het dit jaar bij hoofdgerecht en koekjes hihi
Het jaar is te snel gegaan
O die zien er wel lekker uit.quote:
Krijg je dikke reet en vierkante ogen vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgen mij zit Mario de hele dag, en avond tv te kijken
A, zo kom ik dus aan die dikke reetquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je dikke reet en vierkante ogen van
Datquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je dikke reet en vierkante ogen van
Kijk je dag en nacht tv danquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, zo kom ik dus aan die dikke reet
Qua kleur of qua lengte? Of beide?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Ik wil zoiets met mijn haar![]()
[ afbeelding ]
Qua kleur over de lengte twijfel ik nog. Omdat ik het eigenlijk langer wil laten groeiquote:
Nee dat dan weer niet. Maar zit wel veelquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk je dag en nacht tv dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |