Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lovely op 20-12-2025 19:55:37 ]![]()
Lekkerr hoorquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een dot slagroom op appeltaartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik mag nog weer een radio-uitzending promoten
Die begint om 19:00 uur op Radio 49. Het wordt weer echt een bazenuitzending. Misschien komt Bright Eyes eindelijk langs.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik kom daar maar niet, nog meer gebolkt worden door jou trek ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
Ik mag nog weer een radio-uitzending promoten
Die begint om 19:00 uur op Radio 49. Het wordt weer echt een bazenuitzending. Misschien komt Bright Eyes eindelijk langs.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo, nou ze doet maarquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:52 schreef mario390 het volgende:
silvie spelt spelronden tegen en vent
Gewoon twee browsers gebruikenquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom daar maar niet, nog meer gebolkt worden door jou trek ik nietOf twee tabbladen
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb hier heel veel tabladen van FOK! openstaan. Maar je bolkt mij hier dus zeg ik als ik daar kom krijg ik ook weer een bolk van jequote:Op zaterdag 20 december 2025 18:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gewoon twee browsers gebruikenOf twee tabbladen
quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:52 schreef mario390 het volgende:
silvie spelt spelronden tegen en vent![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:52 schreef mario390 het volgende:
silvie spelt spelronden tegen en vent![]()
![]()
quote:Had je al geantwoordquote:
* Homijn gaat Radio 49 luisteren, tot later
Tot later Homijn, veel luister plezier
Ik ga het toch niet kijken. In nederland is ze amper op tv of ze moet weer een andere man hebben dan komt het in praatprogramma's voorbij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij maakt ze best carrière in Duitsland vergeleken met hierquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga het toch niet kijken. In nederland is ze amper op tv of ze moet weer een andere man hebben dan komt het in praatprogramma's voorbij.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Ja in Duitsland wel al veel langerquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ze best carrière in Duitsland vergeleken met hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgen mij zit Mario de hele dag, en avond tv te kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Lange zit voor mario, 5 uur langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan krijgenquote:Thank you for registering for a Total Wine & More Event. We look forward to seeing you in the classroom soon!
Sip, Savor, and Salud - An Intro to Spanish and Portuguese Wines![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij geen koffie meer vandaag. ZIt al aan het bubbeltjes waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Blubske
Bolk bolk. .bolk. bolk BOLk BOLK BOLKquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BOLKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee werd zeker niet veel kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Lange zit voor mario, 5 uur lang![]()
Ik wil ooook!!quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan krijgen![]()
Wat ga je dan kijken?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee werd zeker niet veel kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Te veel wat je wilt zien?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie Kerstboomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duurt nog een paar dagen, maar jij hetzelfdequote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Teveel op tv
[ afbeelding ]
Fijne vreetdagen
![]()
![]()
Ik ga hier vanavond the tribute of the bands kijken op SBS 6quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een heel leuk kerstafreeltje het totale plaatjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[quote]
Voor mij, mij en mij..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Voor wie is al die koffie/chocomel met slagroom? En die hont blijft eraf![]()
![]()
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een volle kerstboom..
[..]
Voor mij, mij en mij..
Misschien kan ie straks in de OPquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een heel leuk kerstafreeltje het totale plaatje![]()
JIj had toch de TT kan je altijd aanpassen toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG zou zeggen even in de Pingquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat twee koude chocolademelk moet drinken
Kan ik idd doen..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj had toch de TT kan je altijd aanpassen toch?![]()
![]()
Ik hou het dit jaar bij hoofdgerecht en koekjes hihiquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt nog een paar dagen, maar jij hetzelfde
Het jaar is te snel gegaanWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Die er nu in staat is ook leuk trouwens, had hem nog niet gezien ik zag die pottenbakkerdame nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koekjes, welke?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik hou het dit jaar bij hoofdgerecht en koekjes hihi
Het jaar is te snel gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O die zien er wel lekker uit.quote:
Krijg je dikke reet en vierkante ogen vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgen mij zit Mario de hele dag, en avond tv te kijkenUw ADH vitamine Worst
A, zo kom ik dus aan die dikke reetquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je dikke reet en vierkante ogen van
Datquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je dikke reet en vierkante ogen vanWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Kijk je dag en nacht tv danquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, zo kom ik dus aan die dikke reet
Uw ADH vitamine Worst
Qua kleur of qua lengte? Of beide?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Ik wil zoiets met mijn haar![]()
[ afbeelding ]![]()
Nee dat dan weer niet. Maar zit wel veelquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk je dag en nacht tv danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk. Ik zag van de week op tv dat iets met grijs er door heen ook helemaal hip isquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Ik wil zoiets met mijn haar![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie kleur hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Qua kleur over de lengte twijfel ik nog. Omdat ik het eigenlijk langer wil laten groei![]()
![]()
Ja maar bij jou kan het niet andersquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Maar zit wel veelUw ADH vitamine Worst
Helaas niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar bij jou kan het niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook wel mooi.. of grijs haar was ook een poos een trend.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk. Ik zag van de week op tv dat iets met grijs er door heen ook helemaal hip is![]()
Ik zag het van de week op tv. Was echt mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook wel mooi.. of grijs haar was ook een poos een trend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het van de week op tv. Was echt mooi.![]()
![]()
Ja prachtig. Ik zaag het ook bij donkerhaar was ook heel mooi. Was geloof ik Zadelhoff. Weet zijn voornaam zo een twee drie nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat ik dan mijn hele haar moet verfen dan..quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prachtig. Ik zaag het ook bij donkerhaar was ook heel mooi. Was geloof ik Zadelhoff. Weet zijn voornaam zo een twee drie niet![]()
Ik heb geen idee. Je kan het even aan de kapper vragen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat ik dan mijn hele haar moet verfen dan..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In het nieuwe jaar maar, nu vast geen plek meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Je kan het even aan de kapper vragen.![]()
![]()
Slaap lekker MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat denk ik ook niet. Maar je kan altijd proberenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
In het nieuwe jaar maar, nu vast geen plek meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom foutquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfitUw ADH vitamine Worst
The Lady in Redquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfit![]()
![]()
Wie Silvia?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef mario390 het volgende:
1ste spel pflaster kleben dat het en kette werd![]()
![]()
Welke Duitse zender is dat op dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef mario390 het volgende:
1ste spel pflaster kleben dat het en kette werdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pro7quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke Duitse zender is dat op dan?![]()
Even kijken of wij die ook hebbbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gute Fragequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geef de artiest ook een Duitse naam![]()
![]()
Total Wine is een keten met diverse wijnwinkels en de proeverijen zijn meestal goed georganiseerd. Meestal iets van 8 samples met uitleg, en er is altijd wel iets van "snacks" (bv broodjes of salade). Èn dat allemaal voor $20. Ik heb er al tequilas, mouserend wijnen, Kentucky bourbons, en Franse wijnen geproefd. Een divers aanbodquote:![]()
Heb ik niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Shii klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Total Wine is een keten met diverse wijnwinkels en de proeverijen zijn meestal goed georganiseerd. Meestal iets van 8 samples met uitleg, en er is altijd wel iets van "snacks" (bv broodjes of salade). Èn dat allemaal voor $20. Ik heb er al tequilas, mouserend wijnen, Kentucky bourbons, en Franse wijnen geproefd. Een divers aanbod![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
GC / Via Pecunia - Het geld ligt op straat! #2quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef devzero het volgende:
100 euro voor een berichtje in de ticker bar boven het forum? Die dr.flash heeft geld teveel![]()
Hey ToTquote:
Ik had een TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
OkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:55 schreef mario390 het volgende:
in spel 2 moeten ze bekannte van achter
erkennen, merkel, en trump![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft ze nu aan dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
HolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bol kWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Dans van het Duister
Het duister is geen vijand, geen leegte of gemis,
het is de zachte bedding waar het licht geboren is.
Wie vlucht voor elke schaduw, wie slechts de zonneschijn begeert,
is als een vlam die in de wind zijn eigen kracht verleert.
Omarm de nacht, de stilte, het onbekende pad,
de diepe dalen van de ziel, de tranen en het zwart.
Want juist daar, in de luwte, waar geen ander oog je ziet,
ontsteek je de vonk die brandt in elk verdriet.
Jij bent de gloed die gaten slaat in de dikste mist,
de helderheid die precies weet wat het duister mist.
Dus vrees de nacht niet, wees er niet van ontdaan,
zonder de donkere hemel zou geen ster ooit kunnen staan.![]()
![]()
De duistere dansWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kim Kardashianquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
De Dans van het Duister
Het duister is geen vijand, geen leegte of gemis,
het is de zachte bedding waar het licht geboren is.
Wie vlucht voor elke schaduw, wie slechts de zonneschijn begeert,
is als een vlam die in de wind zijn eigen kracht verleert.
Omarm de nacht, de stilte, het onbekende pad,
de diepe dalen van de ziel, de tranen en het zwart.
Want juist daar, in de luwte, waar geen ander oog je ziet,
ontsteek je de vonk die brandt in elk verdriet.
Jij bent de gloed die gaten slaat in de dikste mist,
de helderheid die precies weet wat het duister mist.
Dus vrees de nacht niet, wees er niet van ontdaan,
zonder de donkere hemel zou geen ster ooit kunnen staan.
[ afbeelding ]
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weer thuis mt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A so.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GGquote:
![]()
![]()
nouja joh, jammer toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:11 schreef mario390 het volgende:
3te spel snap ik niet is wat met nüsse in glas
hoe lang duurt het nog?![]()
Kom je zo wel achterquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:11 schreef mario390 het volgende:
3te spel snap ik niet is wat met nüsse in glasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet gecrashedquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Moet je ook niet aan denken. Heb je het naar je zin gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe dan 0-6 bij 3 spellen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tvpquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu nog een dag bijkomen en morgen weer werken? Of heb ook kerstvakantie?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ab de 3te spel zijn meer punten
te kregen![]()
![]()
Woestijn met dromedarissen bedekt door zeldzame sneeuw in Saoedi-Arabië
https://www.nu.nl/322562/(...)n-saoedi-arabie.html![]()
arme dromedarissenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
https://www.nu.nl/322562/(...)n-saoedi-arabie.html![]()
gauw breienquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die hebben een sjaal en muts nodig![]()
![]()
Ik las het vanmiddag. Vreemd hè.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
https://www.nu.nl/322562/(...)n-saoedi-arabie.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg dat wel. Het sneeuwt op plekken waar het nooit sneeuwtquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag. Vreemd hè.![]()
![]()
ja bizarquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Het sneeuwt op plekken waar het nooit sneeuwt![]()
![]()
En hier was het 12 graden van de weekquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Het sneeuwt op plekken waar het nooit sneeuwtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een grotequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan alleen een bruine trui breien![]()
![]()
Ze passen zich vast wel aan ofzquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
ach, en dan nog is het niet op tijd
zo is natuur![]()
En een witte kerst is al weer 15 jaar geleden las ik vanavondquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier was het 12 graden van de week![]()
![]()
bumsi-wagenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:27 schreef mario390 het volgende:
geen idee hoe deze auto heet![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Met of zonder col 😉quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan alleen een bruine trui breienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hihiquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:30 schreef mario390 het volgende:
ze moeten met deze auto an de rand anbumsen![]()
O echt. Dat is wel heel lang. Tijd voor weer een witte Kerstquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
En een witte kerst is al weer 15 jaar geleden las ik vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop er op. Maar dit jaar helaas niet wel erg koudquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Dat is wel heel lang. Tijd voor weer een witte Kerst![]()
jeejquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:34 schreef mario390 het volgende:
deze ronde heeft zij gewonnen
volgende spelronde is cutling![]()
![]()
![]()
niet wel?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop er op. Maar dit jaar helaas niet wel erg koud![]()
Geen sneeuw wel vorst. Maar geen strenge vorstquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop er op. Maar dit jaar helaas niet wel erg koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nja, silvie zonder jurkquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:37 schreef devzero het volgende:
Ik begin nu bijna benieuwd te worden van welk spel mario verslag doet.
Bijna![]()
![]()
Dacht dat je niet ging kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:38 schreef mario390 het volgende:
vor wat benotigen ze bij curling en Helm?![]()
ze spelen niet met de kop
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Big Brother Ballroom Dancing is dus uitgesloten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:43 schreef mario390 het volgende:
dat anruseln is moelijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
omg omg omg omg omg omgquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
de curlingsteen is schwer en zij moet hem
anscheven![]()
👃quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Miljuschka wel met haar Witzenhausen?![]()
O ze heeft hem ingehaaldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook met helm?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
In Holland gibt es Fluitketelschuiven
https://www.rn7.nl/nieuws(...)woon-gooien-en-hopen![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
Sow, hoe eerder deze terug naar eigen land is, hoe beter.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:20 schreef mario390 het volgende:
als en vrouw met 47 zo uitziet is het wel top
en met al haar miljonairs![]()
![]()
Zal wel veel aan haar lijf hebben laten sleutelenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:20 schreef mario390 het volgende:
als en vrouw met 47 zo uitziet is het wel topWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.story.nl/show(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:20 schreef mario390 het volgende:
als en vrouw met 47 zo uitziet is het wel top![]()
![]()
uitgegumdquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb zij op facebook maar zie daar
nie en vent bij haar![]()
![]()
Ze heeft er toch al een paar versleten hoorquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb zij op facebook maar zie daar
nie en vent bij haarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
spelronde waar ze de ongefähr datum
raten moeten van somige verhalen
wie naast er bij is heeft de punt![]()
nee 2023 - 2025quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
3 jaren? Da's terug in de oudheid!
[ afbeelding ]![]()
vraag is wanneer deze jaar dat oasis-konzert was
sylvie zegt 26.mai dat is mijn verjaardag,
sylvie was naastbij kreg de punt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: