Is de laatste die post ook degene die het nieuwe topic moet openen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:29 schreef Tarantelle het volgende:
Excuses, volgens mijn telefoon sloot het topic pas over 5 posts, dus het duurde even voordat ik een nieuwe opende.
Yes!quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:40 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Is de laatste die post ook degene die het nieuwe topic moet openen?
Wie is de familie Fisher? Is dat Annemarie’s familie?quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. (Dat ze de Heao heeft afgerond waag ik overigens te betwijfelen).
Maar ik denk dat ze die kinderen die ze eigenlijk helemaal niet wilde inmiddels toch best wel belangrijk vindt. Dus als die hetzelfde doen met haar als zij met de familie Fisher dan gaat dat echt wel iets met haar doen.
Ja, met allemaal is het contact verbroken. Misschien kan het AD daar een artikel over schrijven.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wie is de familie Fisher? Is dat Annemarie’s familie?
Nee hoor. Bij persoonlijke topics wel, maar in zo'n reeks niet. Dan geef je degene die het topic sluit even een minuutje. Komt er geen nieuw topic dan open je er gewoon zelf 1.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:40 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Is de laatste die post ook degene die het nieuwe topic moet openen?
Debbie zag ruimte! Staat het vorige picto systeem eigenlijk nog op vinted? Die had ze dan gewoon van zolder kunnen halen toch? Maar daar zat geen ramadan en moskee picto bij 🤔🤷 dat zal het verschil zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie gisteren: de opruimcoach is er.
Debbie vandaag: weer lekker kopen
Is de omgeving waar jij woont (zonder te hoeven delen waar je woont hoor) misschien een mooie rustgevende plek? Tip Ellen dan even! Dan boek ik iets in de buurt en dan kunnen we samen van afstand bekijken of er ook yoga met de poes gedaan wordt 😂quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen (-koen) wil een retreat tripje opzetten voor volgers 🫣
En vooral: hoe vaak zit dat hondje dan tussendoor alleen? Of is haar moeder nu wel weer helemaal thuis?quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
De hond van Sanneke gaat terug naar haar moeder, en dan gaan ze daar telkens heen om hem uit te laten. Hoe vaak word dat arme beestje dan uitgelaten?
Hoe vaak wordt ie nu bij Sanneke uitgelaten? Ik denk net zo weinig maar ik weet ook niet hoe ver haar moeder woont, om er voor Dion dagelijks naartoe te rijden. Ochi lijkt me een lieve hond, en hij is al oud (meen ik), maar als het niet meer gaat, dan kan ik me voorstellen dat ie teruggaat naar haar moeder (die ook een tuin heeft).quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
De hond van Sanneke gaat terug naar haar moeder, en dan gaan ze daar telkens heen om hem uit te laten. Hoe vaak word dat arme beestje dan uitgelaten?
Volgens Sanneke heeft "haar moeder het al bijna een jaar leuk met iemand". Ik kan nu allerlei aannames gaan doen over wat ik niet zie maar wel denk, máár dat ga ik vanuit privacy niet doen, want ze laat haar moeder nagenoeg niet meer zien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:25 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En vooral: hoe vaak zit dat hondje dan tussendoor alleen? Of is haar moeder nu wel weer helemaal thuis?
En een prik-picto. Dan kan hij daar rekening mee houden dat zijn moeder het weer heel zwaar heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Debbie zag ruimte! Staat het vorige picto systeem eigenlijk nog op vinted? Die had ze dan gewoon van zolder kunnen halen toch? Maar daar zat geen ramadan en moskee picto bij 🤔🤷 dat zal het verschil zijn
Wel vanmiddag weer naar de dierentuin 🥳
Ik zie liever, eerlijk gezegd, de volle tafels met overdadig veel en lekker eten en gezelligheid bij Milou, dan de zuinige afgepaste één-panmaaltijd op de eettafel van de familie Geerts, waarbij iedereen van Maarten een schep op z'n bord gekwakt krijgt. En wat extra irritainment voor me is, is wanneer Maarten eerst z'n eigen bord volschept voordat ie z'n gezin geeft (waarschijnlijk omdat er niet meer gekookt wordt, dan strikt noodzakelijk).quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:50 schreef Pumba2024 het volgende:
Bij Milou is het altijd eten , jeetje wat wordt daar veel weggeknaagd. Nu ook tijdens een weekendje weg. Iets leuks hoeft toch niet altijd gekoppeld te worden aan iets (ongezonds) eten ? Milou doet zelf om de zoveel tijd een dieet-poging . Dus weet hoe moeilijk het is om af te vallen . Waarom dan nu haar zoontjes zo volstoppen . Daar krijgen ze allernaast last van . Liefde gaat toch niet enkel door de maag ?
Mijn dank is zeer groot... dit was echt overtreffende trap fout! En nu gewoon normaal weer door!quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:24 schreef Donna het volgende:
Er is geveegd. Wie het gelezen heeft snapt wel waarom. Dergelijke uitspraken doen we hier absoluut niet.
Niet bepaald, ik woon midden in een hele drukke stad 🫣quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:24 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Is de omgeving waar jij woont (zonder te hoeven delen waar je woont hoor) misschien een mooie rustgevende plek? Tip Ellen dan even! Dan boek ik iets in de buurt en dan kunnen we samen van afstand bekijken of er ook yoga met de poes gedaan wordt 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |