Zie mij eens hardlopen postquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet wel. Morgen toch 21.1 kilometer rennen
Dat betekent dat ik de hele dag afwezig ben in het warme bad.
Je rent maar wat sneller zodat je op tijd bent voor de avondsessiequote:Op vrijdag 19 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ze had een hoger gemiddelde en finishing percentage.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nou ja, was niet echt een verrassing gezien de partij.
Waar staat dat dan?quote:
Dat is een keuzequote:Op vrijdag 19 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan scheiden hier onze dart wegen. Veel succes morgen!quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar zien we dit?quote:
Goed bezig makker, ik sta de hele dag aan de Speedway in Emmen bier te drinken en broodjes frikandel weg te eten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hele dagquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen toch 21.1 kilometer rennen
Natte broodjes frikandel, bah.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed bezig makker, ik sta de hele dag aan de Speedway in Emmen bier te drinken en broodjes frikandel wet te eten.
Je doet iets van 8 uur over 21.1km?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie helegaar geen banner.quote:
Ik heb ook een feestje in de avondquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet iets van 8 uur over 21.1km?
Weleens eetwedstrijden gezien waar ze hotdog broodjes in water weken. Mooie hobby, hoeveel wil je er naar binnen werken?quote:
4quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weleens eetwedstrijden gezien waar ze hotdog broodjes in water weken. Mooie hobby, hoeveel wil je er naar binnen werken?
Op weg naar dartsfitquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed bezig makker, ik sta de hele dag aan de Speedway in Emmen bier te drinken en broodjes frikandel weg te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |