Doe eens even normaal johquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heerlijke zweet vanuit haar anus klotsend tegen je balletjes aan
Dit is geilquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heerlijke zweet vanuit haar anus klotsend tegen je balletjes aan
Ben je goed verzekerd?quote:
Misschien nog niet nu meteen, maar het zou wel mooi zijn een keertje komende tijdquote:
Ach ik ben meegevraagd, heb ik dat ook eens meegemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heel apart, dan heb je echt weinig te doen in je leven.
Heel fijn voor je eigenlijk, leven zonder zorgen.
Die andere 'vrouw' is anders ook wel van het dubbel speren hoorquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:
Wat verfrissend om te zien, een vrouw die een dubbel gooit.
Als je Sherrock bedoelt dan is die reputatie na gisteren wel ontkracht.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die andere 'vrouw' is anders ook wel van het dubbel speren hoor
Je gaat daar toch zeker wel met een bordje omhoog staan ofniet?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach ik ben meegevraagd, heb ik dat ook eens meegemaakt.
Dat ik weer eens op tv kom wordt de wereld alleen maar beter van.
Nee die Nederlandsequote:Op vrijdag 19 december 2025 21:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je Sherrock bedoelt dan is die reputatie na gisteren wel ontkracht.
Stil in een hoekje wegdraaiend van de camera natuurlijk, ik ben een FOK! userquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je gaat daar toch zeker wel met een bordje omhoog staan ofniet?
Verwacht daar maar niet al te veel vanquote:
Geeft niks, jij snapt wel meer niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan zal het vast een slechte grap zijn al snap ik de grap niet.
Wilde gij een oliebol jongen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stil in een hoekje wegdraaiend van de camera natuurlijk, ik ben een FOK! user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |