Ja, dat heeft wel wat. Ik ken het liedje, gaf er nooit een zier om. Vanwege de sentimentele sfeer.quote:
Wauw!!!quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:24 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En de 2e waar ik op moest googlen:
Reject delusions...quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken!quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:07 schreef zakjapannertje het volgende:
Gaat wel over een pierenbadje, maar goed
Donequote:Op vrijdag 19 december 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken!Heerlijk energiek nummer, maar ik vond hem net niet geschikt voor hier.
Leuk dat je het alsnog post!
Wel een ontiegelijke tyfuskwaliteit!Kun je 'm ff vervangen?
quote:
Deze vind ik veel mooier, maar idd goed dat je het origineel post!quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
Hoe kon ik fucking deze vergeten???
Dat zijn geen zeemannen, die blijven liever aan de kust om te dansen aan zee, namen in het zand te schrijven of hun schoenen te zoeken ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Geen zin om muziek van ze op te zoeken wat passend is.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:31 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat zijn geen zeemannen, die blijven liever aan de kust om te dansen aan zee, namen in het zand te schrijven of hun schoenen te zoeken ofzo
En dan nog even bijna 100 jaar terug in de tijd.quote:Folkways Goes... to Sea
Long before modern instant communication, and even before the days of highways and railroads, ships and waterways connected communities with each other. These waterborne connections spanned distances as near as neighboring towns on the opposite sides of a river, and as far as nations on opposite sides of the ocean. As sailors traveled from one port to another, they brought their songs with them and learned new ones from the people they met, spreading maritime folklore and traditions across the world.
Spotify playlist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |