Chorizo.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:46 schreef fetX het volgende:
Wat zou het lievelingseten van Salate zijn?
De kraker Sossa vs Munyua van volgend jaar heb ik al zin in. Munyua die vanaf 483 gooit en sossa vanaf 513 of zo.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:44 schreef BB-King het volgende:
Jammer dat niet we niet de kraker De Sossa vs Salate krijgen.
Toch de Cristiano Ronaldo van het darten tegen de Lionel Messi van het darten.
Naast zijn stoel?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Commentatortje zit er HE-LE-MAAL naast.
Etienne Vaessen lijkt me ook wel een darterquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgend WK Darts zien we Dylan Vente meedoen onder de Surinaamse vlag zeker
Samen met Wout en Wout de grootste randdebiel van de Eredivisie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Etienne Vaessen lijkt me ook wel een darter
Het intellect en zijn klasse hebben zeker potentie voor een roemrijke darts carričre.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Etienne Vaessen lijkt me ook wel een darter
Vergeet Pröpper niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Samen met Wout en Wout de grootste randdebiel van de Eredivisie.
Daar gebeurt nog wat in zijn hoofdquote:
Daarom speelt Pröpper ook als enige van dat rijtje bij een fatsoenlijke club.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar gebeurt nog wat in zijn hoofd
Vaessen, Goes en Weghorst zijn echt rijp voor het gesticht.
Er zit in ieder geval enig tempo in.quote:
Alleen Cullen scoort hoger op mijn irritant-0-meter.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Oh jeetje we krijgen de doodvermoeiende 100 gemiddeld Miekol te zien.
Ik heb echt nog niks aan hem gezien waaraan je je kunt storen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen Cullen scoort hoger op mijn irritant-0-meter.
Waarom heb je geen UI?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niks aan hem gezien waaraan je je kunt storen?
Tenzij je Salate heet dan.
Helaasch.quote:
Eens. Maar het is wel wat kaal zo.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zie geen UI's mobiel en er 1 instellen op de telefoon is ook vrij complex.
Daar ben ik op getest door de dokterquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
"I just open my mouth and that's what comes out!"
Hebben we allemaal last van George
quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar ben ik op getest door de dokter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |