Also alsoquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Argentijnen maar een kankervolk.
Leuk verzonnen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier zelf erg tevreden over moet ik bekennen
Een soort Italiaanse Turkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Koekoekquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Woordgrappen zijn hiphop.quote:
Het kan moeilijk slechter dan afgelopen jaar. Stefaan Henderyck, jongens toch.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik heb zo weinig zin in de komende q school
Niet echt volgens de kerstgedachte.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maxi heeft het hele bad volgescheten
Argentijnse steak uitgeschetenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wellicht is het een Friese uitdrukking.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
It giet oan, kankervolk boppequote:Op vrijdag 19 december 2025 14:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wellicht is het een Friese uitdrukking.
Er heeft nog nooit een Argentijn Friesland bezocht, en vice versa.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
It giet oan, kankervolk boppe
Ja dat klinkt wel herkenbaar
Drank?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koert is volledig de weg kwijt.
Die kan ook niks met deze wedstrijden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koert is volledig de weg kwijt.
Ik heb de mening van waarde @maxi-mus hoog zitten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maxima heeft haar dubbele nationaliteit behouden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een Argentijn Friesland bezocht, en vice versa.
Je veter zit los.quote:
Later in de geschiedenisboeken zullen ze onderscheid maken tussen mensen die het talent van Valente zagen, en mensen die Veerman beter vondenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb de mening van waarde @:maxi-mus hoog zitten.
Takes one to know one?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
quote:"In Argentinië speelden Friese immigranten een belangrijke rol in de ontwikkeling van de zuivelindustrie van het land. Veel van deze immigranten kwamen uit de provincie Friesland in Nederland, waar de melkveehouderij een manier van leven is. In Argentinië brachten ze hun expertise in het fokken van vee en het maken van kaas mee, en hielpen ze bij het opzetten van een bloeiende zuivelindustrie die vandaag de dag nog steeds bestaat.
In Australië is Fries bloed te vinden in de staat Victoria, waar veel Friese immigranten zich eind 19e en begin 20e eeuw vestigden. Deze Friese Australiërs hebben belangrijke bijdragen geleverd aan de cultuur en economie van het land en hebben hun Friese tradities in ere gehouden door middel van organisaties en evenementen die hun erfgoed vieren.
Fries bloed heeft zijn stempel gedrukt op veel verschillende delen van de wereld en de bijdragen van Friese immigranten hebben geholpen om de culturen en samenlevingen van de landen waar ze zich gevestigd hebben vorm te geven. Van hun sterke gemeenschapsgevoel tot hun respect voor traditie, Friese mensen hebben veel waardevolle kwaliteiten met zich meegebracht toen ze over de wereld reisden."
Dit tast mijn krediet aanquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maxima heeft haar dubbele nationaliteit behouden.
Ik betrap jou dit keer op een leugen!
Buenos Aires is praktisch Nei Ljouwert als we learnfrisian.com moeten gelovenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit tast mijn krediet aan
We weten hoe het afliep met de Anita vs Strootman vs Clasie discussie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Later in de geschiedenisboeken zullen ze onderscheid maken tussen mensen die het talent van Valente zagen, en mensen die Veerman beter vonden
Deze ronde nog niet liever, zodra hij minstens 1 punt voor Pick Em heeft opgeleved mag ie wieberenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk verliest Meikle met 0-3.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We weten hoe het afliep met de Anita vs Strootman vs Clasie discussie.
VBL / Anita vs Clasie vs Strootmanquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We weten hoe het afliep met de Anita vs Strootman vs Clasie discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |