| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 10:08 |
| https://www.headliner.nl/(...)6028#google_vignette Groen Links blijft tegen het vliegverkeer in de overvolle randstad en wil nu verder met krimpen en een nachtsluiting Misschien is het toch verstandiger om meer te gaan vliegen vanaf Lelystad Amsterdam wil meer ruimte voor woningbouw in de randstad en meer voedselbossen
[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 19-12-2025 11:26:53 ] | |
| VEM2012 | vrijdag 19 december 2025 @ 10:29 |
| Het lijkt mij toch niet aan een gemeentebestuur om hier het laatste woord over te hebben… | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 10:41 |
amsterdam is groot aandeelhouder van schiphol en wil de aandelen niet verkopen
| |
| VEM2012 | vrijdag 19 december 2025 @ 10:43 |
Dus? De staat heeft toch gewoon een meerderheid? | |
| thedeedster | vrijdag 19 december 2025 @ 10:46 |
Artikel van een jaar geleden;Die GL schopt de hele economie naar de gallemiezen. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 10:48 |
daar hebben de meisjes van Groen Links niets mee te maken | |
| thedeedster | vrijdag 19 december 2025 @ 10:48 |
Klopt, die denken dat de hele wereld draait op een paar influencers en podcasters. | |
| Red_85 | vrijdag 19 december 2025 @ 10:49 |
Niet de grootste. Dat is de staat. Stopera kan hoog en laag springen wat ze willen, als ze in den haag besluiten dat ze in hun mand moeten gaan liggen, dienen ze dat te doen. Wat gl-pvda doet is janken vanuit zuiver idealistisch oogpunt, zonder te kijken naar enige rationaliteit. | |
| VEM2012 | vrijdag 19 december 2025 @ 10:52 |
Maar o wee als je durft te beweren dat GL slecht is voor de economie… Dan zitten extreemlinkse usertjes weer op de kast. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 10:53 |
De gemeeente voert zelfs rechtszaken tegen de staat , met argumenten En Halsema heeft geen zak te vertellen , de kortgekapte meisjes van GL zijn de baas
[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 19-12-2025 11:09:53 ] | |
| VEM2012 | vrijdag 19 december 2025 @ 10:55 |
Ja, want de gewone man moet niet alleen uit de auto gepest worden, maar ook het vliegtuig… En maar gek vinden dat de arbeiders de rug gekeerd hebben naar dit soort ongein. | |
| Richestorags | vrijdag 19 december 2025 @ 11:06 |
In POL waren ze allemaal zo van de leg dat GL/PvdA werd buitengesloten. Zie hier één van de vele redenen waarom. Het verbaast me als je die users hier gaat zien. | |
| xpompompomx | vrijdag 19 december 2025 @ 11:08 |
| nvm | |
| Richestorags | vrijdag 19 december 2025 @ 11:13 |
Je wil zeggen dat het niet zo is? We hebben het zelf kunnen lezen. | |
| VEM2012 | vrijdag 19 december 2025 @ 11:14 |
POL is compleet verkankerd door een groep users. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 11:25 |
ja maar we moeten toch kunnen vliegen en altijd naar Brussel rijden is niet leuk de Groen Links is dus ook aandeelhouder van Lelystad Groen Links is het gif voor Nederland [ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 19-12-2025 11:34:04 ] | |
| torentje | vrijdag 19 december 2025 @ 11:41 |
Links beleid is niet slecht voor de economie, iedereen die dat vindt maakt zeker graag onnodig veel lawaai en beweging met auto's, motoren of vliegtuigen. | |
| VEM2012 | vrijdag 19 december 2025 @ 12:07 |
Links beleid is niet per definitie slecht voor de economie. Maar als je meer de extremen opzoekt (links, dan wel rechts), dan natuurlijk wel. | |
| DrDentz | vrijdag 19 december 2025 @ 12:10 |
| Wat is een voedselbos? | |
| RotatoR | vrijdag 19 december 2025 @ 12:11 |
| Amsterdam kan zich beter drukmaken over al dat vuilnis op straat en de rattenplaag. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 12:18 |
vuilnis is in de troitoir gaten is groen en ratten zijn Biologisch https://amsterdam.groenli(...)d-voor-buurtbewoners moet je jenneke vragen ga er maar eens kijken, wat een bende https://www.voedselbos.amsterdam/ 40% van nederland moet voedselbos worden
[ Bericht 25% gewijzigd door michaelmoore op 19-12-2025 12:29:34 ] | |
| thedeedster | vrijdag 19 december 2025 @ 12:23 |
Wat mij dus opvalt is dat ze echt overal en continu bezig zijn met wegwerkzaamheden. Daar is dus wél geld voor. Betaal die schoonmakers gewoon meer, dit zou gewoon een prioriteit moeten zijn. | |
| Watmoetjenou | vrijdag 19 december 2025 @ 12:24 |
| Amsterdam moet niet zeiken. In de nacht stijgen ze op vanaf de Kaagbaan (ri. Hoofddorp) en landen ze op de Polderbaan (Vanaf Alkmaar) . Afhankelijk van de wind andersom. In beide gevallen komt er geen vliegtuig in de buurt van de gemeente Amsterdam. | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 12:27 |
| Nu is dat rapport Wennink absoluut niet heilig wat mij betreft. Daar is ook genoeg kritiek op. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 12:27 |
het gaat groen Links ook om het principe omdat ze tegen vliegen zijn en voor fietsen | |
| Watmoetjenou | vrijdag 19 december 2025 @ 12:30 |
Nee ze zijn er tegen dat anderen vliegen. Zelf moeten ze wel 2x per jaar met het vliegtuig op vakantie om te ontspannen | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 12:47 |
Kritiek mag, maar met zo een groot tekort aan arbeidskrachten is het beste om laagwaardig vervuilend werk te verplaatsen naar andere delen van Europa of de wereld Voordeel is dat grond daar ook veel minder kost per hectare en er geen landbouwsubside nodig is en dat er hier ruimte vrij komt voor woningbouw en de spreidingswet
| |
| ToT | vrijdag 19 december 2025 @ 12:48 |
Die hebben dus elke dag geleefd alsof het hun laatste is. | |
| ToT | vrijdag 19 december 2025 @ 12:49 |
Oh was jaren geleden wat over in het nieuws; boswandelingen zijn leuk, maar de allochtone medemensch ziet er niks in, tenzij er noten of vruchten in te vinden zijn die ze kunnen plukken. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 12:53 |
https://www.thegreenlist.(...)en-zijn-de-toekomst/ Wouter die weet het 40% van Nederland moet voedselbos worden | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 12:58 |
Daar kom je impliciet al met de kritiek. Het corporate perspectief van Wennink doet alsof er hoogwaardige en laagwaardige arbeid bestaat. We kunnen niet allemaal chips gaan ontwerpen. Ook typerend dat je dan met de landbouw komt. Misschien wel onze meest technologisch geavanceerde sector. Waar wil je dat naartoe 'verplaatsen' waarbij je dezelfde voedselzekerheid en efficiëntie behoudt? Dan halen we onze aardappelen van 2000 kilometer verderop ofzo? | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 13:02 |
je hebt allerlei soorten productie, land- en tuinbouw is vaak laagwaardig werk net als de varkensslachterij, dat kan heel goed in een ander land van de EU gebeuren , waar die werknemers vandaan komen , Dat hoeft niet hier te gebeuren, nu gaat die productie ook al naar andere EU landen Nederland produceert 90 % van de vieze landbouw voor andere EU landen ,.laat hen dat lekker zelf doen [ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 20-12-2025 09:53:40 ] | |
| ReplaR | vrijdag 19 december 2025 @ 13:03 |
Is ze in Duitsland ook goed gelukt: Bekijk deze YouTube-video | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 13:03 |
Oké, dus jij hebt geen bezwaar tegen langere logistieke aanvoerlijnen van primaire levensbehoeften. Ik heb er wat meer moeite mee. Vooral als de pleuris wel een keer uitbreekt. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 13:04 |
10% van de landbouw mag hier blijven | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 13:04 |
10% van de landbouw wat we zelf consumeren mag hier blijven De laagwaardige arbeid mag vertrekken naar de landen van de EU werknemers https://www.thegreenlist.(...)en-zijn-de-toekomst/ Wouter die weet het 40% van Nederland moet voedselbos worden | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 13:08 |
En dan vreten we ons vol in walnoten en exotische kutperen uit je voedelbossen? Gewoon weer lekker jager-verzamelaar worden je weet zelf. | |
| Zwansen | vrijdag 19 december 2025 @ 13:09 |
Dat zegt Wennink ook helemaal niet. Hij zegt dat we meer moeten inzetten op activiteiten die een hogere economische toegevoegde waarde creëren en dat zijn bij uitstek ook de vier strategische domeinen die hij schetst waar ook een explosieve vraag naar is én waar het geopolitiek om gaat de komende tijd en die dus cruciaal zijn voor je strategische relevantie. | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 13:13 |
Het is met name op ieder vlak een aanbeveling van WC-eend als ASML gezant. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 13:13 |
en hij zegt ook dat we niet schiphol moeten krimpen , omdat Groen Links dat zo een leuk groen idee vind of anders gooi dan Lelystad open | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 13:14 |
Hij spreekt namens Brainport Eindhoven ASML heeft een hele grote vestiging in Almere ASML is net als de Rotterdamsche haven en Schiphol essentieel voor Nederland
| |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 13:16 |
Dat verandert mijn punt niet. Ik doelde met name op zijn rapportje. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 13:17 |
Dat rapport wordt door het verstandige deel van Nederland erg serieus genomen De man is beslist niet achterlijk en zeker geen naïef Groen Links lid die met een snuifje en een joint wil gaan dansen in het voedselbos En we gaan niet van 40% van nederland voedselbos maken https://www.thegreenlist.(...)en-zijn-de-toekomst/ [ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 20-12-2025 09:54:19 ] | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 13:21 |
Dat bestrijd ik ook niet. De man zal hoogintelligent zijn en heeft een indrukwekkende staat van dienst. Maar de kritieken zijn zeer gegrond. https://mtsprout.nl/leide(...)l-of-menselijke-maat | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 13:26 |
ok nu dus minstens 50% van de landbouw verkassen en alle laagwaardige productie als varkenslachterijen ook dan komt er ruimte voor woningbouw en natuur en werknemers voor hoogwaardige productie [ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 19-12-2025 13:53:11 ] | |
| Zwansen | vrijdag 19 december 2025 @ 13:49 |
Er zijn ook heel veel mensen heel blij met het rapport. En de kritieken gaan vaak voorbij aan de opdracht die hij heeft gekregen. Denk dat veel mensen niet eens de precieze opdracht kennen en vervolgens wel het rapport bekritiseren. | |
| gwn_een_user | vrijdag 19 december 2025 @ 13:57 |
| ik woon in deze stad dus ik weet dan ook heel goed hoe onbekwaam het bestuur is ze willen max. 400k vluchten per jaar - een willekeurig getal en het slaat nergens op. tenzij ik het verkeerd heb zeggen ze "je mag 400k keer vliegen en niet meer." of dat nu 400k oude herriebakken zijn of 400k fluisterstille drones, dat maakt voor de wet niet uit. het stelsel telt enkel het aantal "bewegingen". je krijgt niet minder geluidsoverlast op deze manier. beter stop je gwn helemaal met het tellen van het aantal vluchten en stel je in plaats daarvan een harde decibel-limiet in per etmaal of zoiets. investeer meer in en versnel vernieuwing van de floot: geluidsoverlast komt van het gebruik van oudere toestellen. de logica is dan: waarom zou de leiding investeren in nieuwere, stillere toestellen als je toch maar 400.000 keer per jaar maar vliegen? ipv een volledige nachtsluiting (een botte bijl oplossing) voer je een verbod in op alle toestellen boven een bepaalde geluidsklasse tussen 23:00 en 06:00. bij een algehele sluiting hoef je enkel naar de klok te kijken (lekker makkelijk dus), terwijl bij een verbod op voornamelijk vrachtvliegtuigen die 's nachts landen/vertrekken, moet de gemeente ook echt de mouwen uit de handen steken en samenwerken met de luchtverkeersleiding om elk toestel te checken, en ook om de confrontatie met de vracht-lobby aan te gaan en specifieke technische eisen te stellen. ben niet bepaald de grootste EU fan maar volgens mij was de EASA met het vaststellen van zulke regels verder moet de stad de winst gerichter investeren. wanneer schiphol dividend uitkeert komt die 20% van amsterdam terecht in de gemeektekas, het geld gaat naar de algemene middelen. in feite betekent dit dat de overlast voor de inwoners in amstelveen of aalsmeer wordt verzilverd om in amsterdam-west een fietspad aan te leggen of herinrichting van de wallen te financieren grappig dan dat de amsterdamse wethouder hard roept dat schiphol moet krimpen terwijl diezelfde wethouder wel op dat dividend rekent om de stadsbegroting sluitend te krijgen🤡 in plaats daarvan moet een groot deel van dat geld naar een regionaal fonds voor de bewoners die de meeste overlast ervaren. want dat is 'rechtvaardig', om het passend te verwoorden. | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 13:58 |
Wat de opdracht ook is. Hij pleit voor het uithollen van werknemersrechten, publiek geld en het realiseren van een "gunstig ondernemersklimaat". Ergo, de maatschappelijke weg plaveien voor big corpa. Wat kan er mis gaan. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 14:14 |
werknemers-rechten van werknemers uit andere EU landen ,. die hier laagwaardig werk komen doen , voor export naar andere EU landen tegen een laagwaardige vergoeding wat IS er mis ? mischien moeten bulgaren en polen zelf varkens gaan fokken en koeien melken en slachten en de door de supers hier benodigde achterham in plastic verpakt hier heen brengen De koeien veehouders daar verder gaan met goedkoop land en daar hun koeien melken en aardappel rooien dan kunnen ze daar blijven voor werk [ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 19-12-2025 14:20:18 ] | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 14:17 |
Daar is Wennink helemaal geen tegenstander van. Sterker nog, hij wil meer arbeidsmigratie als het maar ten behoeve van 'zijn' sector is. Dus exporteren van technologie prima maar vlees BAD. Oké. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 14:18 |
juist , je hebt het door maar we willen wel blijven vliegen om hoogwaardige weknemers hierheen te halen om hoogwaardig werk te doen Maar de meisjes van Groen Links zijn gruwelijk eigenwijs | |
| Kowloon | vrijdag 19 december 2025 @ 14:24 |
| Het bericht in de Telegraaf en dit topic slaan nergens op. Het rapport van Wennink kijkt slechts summier naar de rol van Schiphol. Er staan een aantal losse opmerkingen over de aangenomen ‘mainport’-functie van Schiphol in. En er staat een anekdote in relatie tot Schiphol in over een locatiekeus door het farmaceutisch bedrijf Eli Lilly. Meer niet. Ja, bereikbaarheid speelt uiteraard een rol in de locatiekeus van bedrijvigheid, maar dat is slechts een van de vele factoren (beschikbaarheid goed opgeleide werknemers, beschikbaarheid van toeleveranciers, institutionele stabiliteit, enzovoort). Het rapport van Wennink kijkt niet of Schiphol ook de optimale manier is om de factor bereikbaarheid te realiseren. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 14:28 |
Je doelt op Lelystad?? Of airport Eindhoven Maar ASML heeft een hoofdkantoor in Almere en wil ook in Lelystad aan de slag Maar Schiphol is de mainport, en het is niet verstandig om die te willen krimpen De meisjes van Groen Links moeten een beetje dimmen en bezig gaan met al die ratten in Amsterdam [ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 19-12-2025 15:06:10 ] | |
| Alpha0 | vrijdag 19 december 2025 @ 15:25 |
| Tuurlijk is Schiphol belangrijk. Maar kan dat echt alleen bij groei? Kan Schiphol met een gelijkblijvend aantal vluchten per jaar (of misschien met lichte krimp) niet ook heel belangrijk zijn? Ik denk van wel, raar dat Wennink dat anders ziet. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 15:36 |
Dat kan wel Als men Airport Lelystad open doet voor burger luchtvaart , dan kan Schiphol wel gelijk blijven in het aantal vluchten of mischien zelfs wat krimpen Dan heeft Amsterrdam minder last Zo moeilijk is het allemaal niet , men moet in gesprek Je kunt niet verwachten dat men niet meer naar Spanje of curacao gaat en Brussel de drukte te laten opvangen dat is niet eerlijk [ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 19-12-2025 15:50:46 ] | |
| Zwansen | vrijdag 19 december 2025 @ 15:46 |
Wat een totale onzin dat hij voor het ‘uithollen van werknemersrechten’ zou zijn. | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 15:53 |
Als je niet weet waar je het over hebt reageer dan gewoon niet. Even in verdiepen, het rapport lezen en dan weer doorgaan. Hij doet een aantal aanbevelingen. Hierbij horen voorstellen zoals minder strikte vaste contracten en het afschaffen van het tweede ziektejaar. Deze punten raken direct rechten en bescherming van werknemers. Kun je afdoen als onzin maar ik zie dat zeker als uithollen van de werknemersrechten. En een aantal vakbonden trouwens ook zoals de FNV en CNV. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 16:02 |
nou ik vind dat een paar zeer goede punten we zitten in een internationale wereld he | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 16:05 |
Ik vind het trieste pogingen om andersmans ellende af te wentelen op de maatschappij in plaats van werkgevers. Each to his own. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 16:15 |
het staat een ieder vrij om elders te gaan werken , in het woonland bijvoorbeeld, Dan gaan ze voortaan daar varkens slachten, dan kunnen ze de in plastic ingepakte producten als ham of gehakt hierheen exporteren ipv dat het van nederland naar andere landen gaat Laagwaardig werk verkassen naar landen waar veel goedkope werknemers zijn, zodat die werknemers niet meer hierheen hoeven te komen om dat werk hier te doen Niet al het laagwaardig werk in Europa hoeft in Nederland te gebeuren In die landen is heel lang ziek zijn prima , krijg je 33 dagen 80% doorbetaald en dan ga je in een overheidsuitkering, dus daar heeft de werkgever maar 33 dagen last van je . Niet twee jaar lang 100% de verlies- en winstrekening verpesten zoals hier
[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 20-12-2025 15:53:22 ] | |
| inslagenreuring | vrijdag 19 december 2025 @ 16:20 |
De vrijdagmibo hakt er flink in vandaag merk ik. Fijne feestdagen. | |
| Zwansen | vrijdag 19 december 2025 @ 22:56 |
Ik heb het rapport vaker gelezen dan jij. En zijn punt is dat je een werkgever (bijvoorbeeld een startup of scaleup) niet verantwoordelijk moet maken voor het doorbetalen van dat 2e jaar. In omringende landen gaat het vaak om 6-8 weken. Dus laat dat lekker de overheid doen. Daarmee hol je helemaal niks uit, maar verleg je de verantwoordelijkheid. | |
| michaelmoore | vrijdag 19 december 2025 @ 23:20 |
Als je hier na 20 maanden "'ziek" zijn tegen 100% loon weer komt melden aan de poort , dan moet men je weer aan het werk zetten , ook al zit er al 1,5 jaar iemand anders op die plek , iemand die met de ontwikkelingen is meegegaan Dat is vaak het probleem , daarom moet het naar een jaar of nog beter 6 maanden en dan de RWW of IOAW in En opnieuw aan de carriere gaan werken ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 20-12-2025 10:40:02 ] | |
| ikweethetookniet | vrijdag 19 december 2025 @ 23:22 |
Dat dan weer wel | |
| Red_85 | zaterdag 20 december 2025 @ 00:32 |
Bij gelijk aantal vluchten kan het ook prima. Schiphol is nu ff te druk voor het mooie, dus er moet wat gebeuren qua onderhoud enzo. Voor de rest kan het prima en een eerder genoemde ely lilly is echt niet alleen gekomen voor alleen Schiphol. Er is namelijk een andere luchthaven in de buurt die de benodigde processen en pharma faciliteiten beter op orde heeft: zaventem. Binnen een paar uur te bereiken. | |
| DrDentz | zaterdag 20 december 2025 @ 09:20 |
Hm dus we gingen ooit van jagers/verzamelaars naar boeren, maar Amsterdam wordt nu weer een jagers/verzamelaars samenleving waar afscheid is genomen van boeren en honderdduizenden mensen iedere dag de voedselbossen intrekken om in hun voedselbehoefte te voorzien. | |
| michaelmoore | zaterdag 20 december 2025 @ 09:45 |
Het gaat alleen om eenvoudig overtollig vakantievervoer, Lelystad staat klaar , met tien minuten te bereiken Eindhoven deed ook al veel vakantievluchten Internationaal vrachtvervoer en Intercontinentale lijndiensten zal altijd bij Schiphol blijven Lelystad en Eindhoven kunnen het vakantievervoer overnemen, dan kan Schiphol wel krimpen , wat Groen Links graag wil Die hebben er een hekel aan als het plebs ook met het vliegtuig gaat, vanaf Schiphol [ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 20-12-2025 11:09:46 ] | |
| Kapitein_Scheurbuik | zaterdag 20 december 2025 @ 09:54 |
| In Amsterdam kunnen ze nog niet eens geregeld krijgen dat het vuilnis wordt opgehaald of om een normale verbinding tussen noord en zuid te bewerkstelligen. Die zouden over niks buiten Amsterdam mogen meebeslissen eigenlijk. | |
| michaelmoore | zaterdag 20 december 2025 @ 10:43 |
Ja op een dikke os , met een berenvel om tegen de kou, naar het voedselbos | |
| Red_85 | zaterdag 20 december 2025 @ 10:51 |
Ze hebben de priotiteiten niet echt op orde nee. Maar dat krijg je met ideologisch gedreven spul in de stopera, ipv rationeel gedreven bestuurders. | |
| Isdatzo | zaterdag 20 december 2025 @ 10:51 |
Dan wordt het wel heel stilletjes op dit forum | |
| ACT-F | zaterdag 20 december 2025 @ 12:56 |
| Als we het nationaal vliegveld naar Lelystad verhuizen dan is het probleem opgelost en ligt deze tevens centraler in Nederland. | |
| michaelmoore | zaterdag 20 december 2025 @ 13:00 |
Inderdaad , de aardappels geven niet om wat herrie en stikstof vinden die suikerbieten lekker en dan kan men op de plek van schiphol heleboel woningen bouwen Dan zijn de elitaire huppel meisjes van Groen Links ook blij [ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 20-12-2025 16:04:35 ] | |
| ikweethetookniet | zaterdag 20 december 2025 @ 14:25 |
Kies eerst de goede username | |
| inslagenreuring | zaterdag 20 december 2025 @ 15:52 |
Dan krijg je veel kloontjes | |
| core2duo | zaterdag 20 december 2025 @ 15:55 |
| Nederland begint teveel een land van streven naar precies genoeg te worden. In de rest van de wereld groeit de luchtvaart als kool. Maar hier hebben we door te veel tegenmacht (milieuorganisaties, bewonersgroepen) juist een rem op de vooruitgang, en daar valt ook de krimp van Schiphol onder. Komt ook nog bij dat milieuorganisaties zielig doen dat vliegreizen ongelijk zijn verdeeld onder de wereldbevolking. Boeien toch... | |
| MichaelScott | zaterdag 20 december 2025 @ 16:09 |
| Schiphol ligt niet eens in de gemeente Amsterdam. Gaan ze zich straks ook druk maken om Amsterdam Beach en Amsterdam Castle? | |
| michaelmoore | zaterdag 20 december 2025 @ 17:25 |
De bemoeizucht van de Groen Links dames kent geen ( gemeente) grenzen Maar zelf vliegen ze wel internationaal businessclass op kosten van de gemeente Amsterdam als een echte Kardashian https://www.at5.nl/artike(...)91Hfg6FapfyLeghR_xow [ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 20-12-2025 17:54:55 ] | |
| ikweethetookniet | zaterdag 20 december 2025 @ 18:48 |
| Halsema ook 1e klas naar Hongarije En wob verzoek over wie dat betaald heeft wordt getraineerd | |
| ikweethetookniet | zaterdag 20 december 2025 @ 18:52 |
| thedeedster | zaterdag 20 december 2025 @ 19:04 |
Heb het al eerder gepost. Halsema is de Nederlandse Trump; zij komt weg met moord. | |
| ikweethetookniet | zaterdag 20 december 2025 @ 20:04 |
| Toch lijkt het einde nabij van haar als burgemeester https://www.parool.nl/ams(...)ander-huis~be78a8fb/ Ze wil kleiner gaan wonen En dat moeten wij geloven, de trut wordt er binnenkort eruit gewerkt en wil dat voor zijn door nu al te verhuizen Ik zet de champagne al vast koud |