quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach Oprah Winfrey ,ach Bill Clintongod
Dat is wel een goede op zich.quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:01 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Wat hebben die lui precies met kinderen
Juist.quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:27 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is Diana Ross, ook zeggen allerlei mensen dat het Oprah is.
En de weggelakte 'slachtoffers' zijn Paris en Prince (kinderen MJ) en Evan (zoon van Diana).quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:27 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is Diana Ross, ook zeggen allerlei mensen dat het Oprah is.
Absoluut. Nog steeds niet iets om al jaren paniekerig over te doen toch?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom de 'net aan' in aanhalingstekens staat. Omdat je zelf ook weet dat ze wellicht eerder 'net aan' minderjarig waren?
Gaat denk ik wel lastig worden om op basis van foto´s met Epstein conclusies te maken wie uberhaupt iets wist van het seksueel misbruik. Waar zijn de verklaringen van de meisjes die misbruikt zijn?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Trump, Clinton en nog wat sterren staan er zeer discutabel op zo op het eerste gezicht.
Results : 0quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:32 schreef RotatoR het volgende:
Het eerste wat iedereen doet is 'CTRL+F Trump'.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |