Is dit Treble?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog wat meiden
[ afbeelding ]
Japanners onderschatten blijft link.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op die Japanse Tour is die gast niet boven de 90 gemiddeld uitgekomen.
Mijn beste gifje aller tijden.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog wat meiden
[ afbeelding ]
Het zag er wel heel ongemakkelijk uit allemaal.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik geef Chisnall nog max 1 extra ronde.
Is dit Aukje van Ginneken?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
En een tiet voor jullie
[ afbeelding ]
Bad is wel loeiheetquote:Op donderdag 18 december 2025 22:23 schreef Makamba_ het volgende:
Coco heeft een bijzondere invloed op dit topic.
Sherrock moet nu toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kijkt er ook nog iemand darten of dat niet?
Pot begint nu.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wel. Weer een erg uitgesproken Japanner maar gelukkig geen anime troep muziek.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had al in de eerste batch gifjes moeten zitten.quote:
Ja gewoon geilquote:Op donderdag 18 december 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zelf voor Talk Talk - Living in Another World of zo gaan.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb je nog je opkomst nummer kunnen kiezen uit alle suggesties?
Zo snel niet paraat.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die had al in de eerste batch gifjes moeten zitten.
Wat is dit? 2006?quote:
Het is je vergeven.quote:
Dan had je eerder moeten gaan kijken. Anime Japanners, Keniaanse dierenartsen, ze zijn allemaal al door.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:26 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb wel zin in een verrassing. Hopelijk pakt tatsu hem
Een scheiding doet wonderen.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van Gerwen ziet er een stuk gezonder uit
Geen vrouw meer die voor hem kookt. Kan nu nog een boterham eten tussen de was doen en kinderen vermaken.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dit gaat ook weer een hele snelle 3-0 worden. Misschien wel eindelijk die whitewash
Dit zeiden we ook over Black & Deckerquote:Op donderdag 18 december 2025 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dit gaat ook weer een hele snelle 3-0 worden. Misschien wel eindelijk die whitewash
Het gaat wel eens fout met de dartskunsten van darters als ze gewicht verliezen.quote:
Van Kovacs geleendquote:Op donderdag 18 december 2025 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom heeft hij een duikbril op
Hier heb ik meer dan eens een fapje op gepleegd in mijn pubertijd.quote:
Minder kracht voor de worp?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat wel eens fout met de dartskunsten van darters als ze gewicht verliezen.
Haha ben ik plots zwanger van een andere manquote:Op donderdag 18 december 2025 22:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen vrouw meer die voor hem kookt. Kan nu nog een boterham eten tussen de was doen en kinderen vermaken.
Zijn ex moet er gelukkig heel hard om lachen, gtst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |