Nee hoor, gewoon al 25 jaar relatie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nog een eeuwige incel maagd gespot.
Meestal niet nee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het werkelijk zo vreemd, als je met je samen en met je kind van 2 onderweg bent, en nog wat boodschappen nodig hebt je met z'n 3en de supermarkt binnenstapt?
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Moet de ander maar met het kind in de auto of bij de fiets blijven omdat andere mensen een kind in de supermarkt misschien te moeilijk vinden?
quote:Het "redelijke proporties" en "normaal iemand" gaat sowieso al niet samen als iemand het kind naar de keel is gevlogen, dat is geen normaal iemand, dus haar reactie is geen teken dat het niet binnen redelijke proporties was.
Welke van deze 4 woorden heb je niet helemaal begrepen?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon al 25 jaar relatie.
En jij? Jij hebt zeker zo een zuur wijf, waarschijnlijk scrummaster en altijd "druk", en dan schaaaaaaaaat ik moet overwerken, haal jij de kinderen even op van de opvang, en als je dan toch van huis gaat haal dan gelijk even boodschappen bij de Albert Heijn, want ik ben echt uitgeput na vandaag.
Waar een normaal persoon wel of niet mee kan omgaan doet er in deze situatie helemaal niet toe, dus ik snap niet waarom dat "binnen de proporties" iets zou zijn waarmee "een normaal persoon" wel mee kan omgaan terwijl het gaat over het gehuil van het kind en min of meer wordt gesuggereerd dat dat niet binnen proporties zou zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Welke van deze 4 woorden heb je niet helemaal begrepen?
En....dus geen kind.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja tis goed met je hoor :quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar een normaal persoon wel of niet mee kan omgaan doet er in deze situatie helemaal niet toe, dus ik snap niet waarom dat "binnen de proporties" iets zou zijn waarmee "een normaal persoon" wel mee kan omgaan terwijl het gaat over het gehuil van het kind en min of meer wordt gesuggereerd dat dat niet binnen proporties zou zijn.
Het enige wat in deze situatie buitenproportioneel was, was de reactie van de vrouw die het kind aanviel, maar toch staat het halve topic vol met gejank over huilende peuters.
Het huilende kind, en wat die ouders daar wel of niet aan probeerden te doen doet er totaal niet toe.
Onze dochter gilde altijd als ze moest huilen tot pak m beet 2,5 jaar. Heb regelmatig boven de commode gestaan dat het serieus pijn aan mijn oren deed en bij de opvang zeiden ze letterlijk tegen ons dat ze haar een keer mee naar binnen hadden genomen, omdat ze bang waren dat omwonenden zich zorgen zouden maken. In dat kader ben ik wel wat gewend.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:02 schreef Lenny77 het volgende:
(hoe luid is dat kind dan in godsnaam)
Onvruchtbaar dus, laag testosterongehalte.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, peuters kunnen in 10 seconden van de liefste kinderen veranderen in totaal over de rooie ontoerekeningsvatbare monsters om de meest onbenullige redenen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou je schreeuwende jankkoter onder controle
Stoere praatjes.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En....dus geen kind.
Duidelijk.
Maar goed.
Was dit bij mij voorgekomen -iemand grijpt mijn kind om zn nek- dan had ik het licht uit z'n/haar ogen geslagen.
En dan had dat klaarblijkelijk uiteindelijk geresulteerd in een BREAKING topic op Fok.
Nou nee, op zich volkomen normaal, biologisch gezien. Iedere (gezonde) ouder heeft een ingebouwde drive om zijn / haar kinderen te verdedigen en zeker als die nog zo klein en weerloos zijn. Je had het ook niet bij mij moeten flikken toen ik zo oud was want zeker weten hadden mijn ouders dan vastgezeten.quote:
Dikke eens, iedereen ergert zich wel eens aan krijsende kinderen en/of passieve ouders. Van peuters blijf je gewoon met je poten af. Loop desnoods gewoon weg. Niemand die daar wat van zegt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar een normaal persoon wel of niet mee kan omgaan doet er in deze situatie helemaal niet toe, dus ik snap niet waarom dat "binnen de proporties" iets zou zijn waarmee "een normaal persoon" wel mee kan omgaan terwijl het gaat over het gehuil van het kind en min of meer wordt gesuggereerd dat dat niet binnen proporties zou zijn.
Het enige wat in deze situatie buitenproportioneel was, was de reactie van de vrouw die het kind aanviel, maar toch staat het halve topic vol met gejank over huilende peuters.
Het huilende kind, en wat die ouders daar wel of niet aan probeerden te doen doet er totaal niet toe.
Ja, dat schrijven mensen ja, maar in de praktijk gaan maar weinig mensen over op geweld, zelfde: Als iemand iets me kinderen aandoet dan maak ik hem dood. Hoeveel kindermisbruikers zijn er exact vermoord in Nederland? Ik ken misschien 1/2 gevallen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nou nee, op zich volkomen normaal, biologisch gezien. Iedere (gezonde) ouder heeft een ingebouwde drive om zijn / haar kinderen te verdedigen en zeker als die nog zo klein en weerloos zijn. Je had het ook niet bij mij moeten flikken toen ik zo oud was want zeker weten hadden mijn ouders dan vastgezeten.
Maar welk triest geval grijpt er dan ook een kind van twee bij de strot? Dat is echt een rode lijn waarbij het ingrijpen van ouders of omstanders ook begrijpelijk is.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hoeft als ouder niet iedereen continu te confronteren met je koter. Dat 'HeT hOorT ErBIj' argument is ook een dooddoener van dat je je eigen koter niet onder controle hebt.
Je kan die jengelende jankkoter ook corrigeren, opvoeden of thuislaten bij mams als je de boodschappen aan het halen bent. Ben je er ff vanaf en ben je ook sneller weer thuis.
Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Volwassenen onder elkaar kan ik dan wel weer begrijpen.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Voorop gesteld dat je van kinderen afblijft begrijp ik wel waarom mensen opgefokt kunnen raken van krijsende peuters.
Het is een vreselijk geluid dat door merg en been gaat en je zal als volwassene zelf een trauma hebben, getriggerd zijn en/of worden door plotseling gegil, psychisch niet okay zijn, vol op de medicijnen zitten, gevoelig zijn voor geluid, net je kind verloren hebben of een andere geliefde, en zo kan je vele redenen bedenken om uit je slof te schieten op zo' n moment.
Je bent nu van alles aan het verzinnen om goed te praten dat een kind van twee bij de keel wordt gegrepen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Voorop gesteld dat je van kinderen afblijft begrijp ik wel waarom mensen opgefokt kunnen raken van krijsende peuters.
Het is een vreselijk geluid dat door merg en been gaat en je zal als volwassene zelf een trauma hebben, getriggerd zijn en/of worden door plotseling gegil, psychisch niet okay zijn, vol op de medicijnen zitten, gevoelig zijn voor geluid, net je kind verloren hebben of een andere geliefde, en zo kan je vele redenen bedenken om uit je slof te schieten op zo' n moment.
Nee, het is niet goed te praten maarrrrrrrrr Ik kan mij wel voorstellen dat er bij mensen een kortsluiting kan ontstaan bij zoveel plotseling gekrijs en het stopt maar niet. Kun je wel heel volwassen weggaan van de situatie maar ook zij hebben gewoon hun boodschappen nodig. Wie weet heeft het ontzettend veel energie gekost om uberhaupt in de winkel te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |