Het huisbier van het café 'De Garre'. Een kroeg in zo'n smal steegje dat je er 3x voorbij loopt wanneer je 'm zoekt. Maar echt een aanrader als je een keer in Brugge komt.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moet ik ook maar eens halen dan. Ik drink eigenlijk geen tripels buiten Karmeliet en Westmalle.
Ja wat wil je horen danquote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef fetX het volgende:
Nu al veel zin in het interview met Djurmeen.
Ik vind het niks bijzonders. Dit is qua talent onvergelijkbaar met Schindler, Springer of zelfs Pietje.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zie de potentie in Gruellich voor de tour, maar Wattimena mag hier nooit van verliezen.
Ik kan de eerste vraag van Arjan al bijna horen.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef fetX het volgende:
Binnenkort maar weer eens over de Brienenoord hardlopen, kijken of ik hem tegenkomquote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef fetX het volgende:
Ook als nr33 tot 64 op de Tour heb je bestaansrecht.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niks bijzonders. Dit is qua talent onvergelijkbaar met Schindler, Springer of zelfs Pietje.
Denk dat je er niet meer overheen kan als hij eraan hangt.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens over de Brienenoord hardlopen, kijken of ik hem tegenkom
Hoeveel vermiste darters liggen daar inmiddels in het water?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens over de Brienenoord hardlopen, kijken of ik hem tegenkom
Dit is volkomen in strijd met elk woord van die voorbeschouwing. Die studio-trekpoppen weten er niks van. Gewoon KUT. En anders niks!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zou echt een wanprestatie zijn
Voor Wattimena staat hardlopen gelijk aan zelfdoding.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |